יום שלישי, 11 בספטמבר 2012

איפור היום - תקופת מעבר :)

היי בנות , עברו כמעט שבועיים מאז שכתבתי את הפוסט האחרון שלי - מה שנובע מתקופה די לחוצה בלימודים , עוד שבוע וחצי אני ניגשת למבחן ( הראשון שלי ! ) ואז אני אתפנה לכתוב את כל הפוסטים שיש לי בראש  :)

אז - ספטמבר הגיע אלינו בשעה טובה , ובחוץ מזג האויר קצת נרגע , אבל עדין החום לא נעלם לו . מבחינת אופנה כבר נמצאים בכל מקום פריטים אפרוריים וקולציות סתיו - חורף , מה שגורם לי באופן טבעי לרצות להתאפר כבר בצבעוניות חורפית, מה שיראה מגוחך עם החום בחוץ..  ההתלבטות הזו נתנה לי השראה למראה הבא שמשלב בתוכו גוונים של חורף וגוונים של קיץ , איך אתן שואלות את עצמכן?

הצהוב מסמל את הקייציות , השמש , החום , ולעומת זאת הסגול הוא צבע חורפי יותר אך כמובן שנבחר גוון לא כבד מידי. למרבה ההפתעה ההרמוניה בין השניים נפלאה והמראה יצא מקסים וקיבל לא מעט מחמאות!


כהרגלי השתמשתי בפלטת הצלליות של ספורה שברשותי , אבל כל צללית סגולה וצהובה-זהובה תעבוד.
הטכניקה בה השתמשתי היא מהפשוטות ביותר , את הצללית הצהובה הנחתי בשליש בפנימי של העין , על שאר גלגל העין הנחתי גוון סגלגל בינוני , ובזוית החיצונית הנחתי גוון סגול בטון אחד כהה יותר וטשטשתי היטב לכיוון עצם הגבה. 


את השפתיים והלחיים החלטתי להשאיר די ניטרלים , ולראשונה השתמשתי בשפתון ורדרד מעורבב עם שפתון סגלגל , מה שיצר שפתיים קרות (יחסית). שמתי לב שאני מתחילה לאהוב את השפתיים בגוון קר , ביחוד סגלגל-ורדרד , מה שנותן מראה מאוד טבעי. ההתחברות הזו לסגלגלות גורמת לי להגיד NEVER SAY NEVER , כי טענתי שבחיים אני לא אניח שפתון קר על השפתיים שלי. אולי זה החורף שמתקרב או אולי זו שוב הוכחה לעניין הניסוי וטעייה - אם לא ננסה לא נדע !




 מקווה לחזור אליכן בקרוב עם המון עידכונים והתחדשויות - קארין :)




11 תגובות:

  1. השפתון מחמיא לך. בחורף אני ממש אוהבת שפתונים סגלגלים.
    ובהצלחה בלימודים! אפשר לשאול מה את לומדת?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה :) אני לומדת כרגע מדעי ההתנהגות אבל חושבת לעבור לפסיכולוגיה וחינוך.. כרגע הקורסים מתמקדים בקורסים של פסיכולוגיה ממילא אז יש לי זמן להחליט :)

      מחק
  2. אהבתי את השילוב בין צהוב לסגול, מגניב לגמרי.

    המון בהצלחה במבחן :)

    השבמחק
  3. שילוב צבעים יפה ומקורי, ויצא מקסים... איזה ריסים, תהי בריאה :-P

    השבמחק
    תשובות
    1. בואי נגיד שאחרי הפוסטים הצבעוניים שלך לא נשארתי חסרת רעיונות ;)

      מחק
  4. אהבתי בהחלט מראה יפה ומיוחד. אני מאוד אוהבת את הסגנון שלך כבר אמרתי והמשיך להגיד לך .

    השבמחק
  5. מקסים, הזדמנות טובה לאחל לך המון בהצלחה בלימודים...
    בזכותך קניתי גם אני פלטה בסגנון שלך מספורה! את זו שראיתי אצלך בבלוג לא מצאתי בספורה, אבל היה משהו בסגנון... מקווה שאהנה ממנה (:

    השבמחק
  6. וואו אני מאוהבת לך בריסים

    השבמחק