יום חמישי, 30 באוגוסט 2012

אסתי פסטי !

אסתי לאודר. הגברת שאני חייבת לה את חיי אודות המייקאפ עם הכיסוי המושלם בעולם.
דאבל וור הפך אותי לסקרנית אודות החברה , והחלטתי שזה הזמן להתנסות בעוד מוצרים.
למי שלא ידעה , אסתי לאודר ומאק מגיעות מאותו הקונצרן , המשמעות היא שהאיכות ברוב הפעמים מאוד דומה ,
ולעיתים המוצרים זהים אבל מגיעים באריזות שונות ומתומחרים בצורה שונה.






SUMPTUOUS Bold Volume Lifting Mascara 

כמי שכל המסקרות שלה התייבשו , הייתי סקרנית לנסות מסקרות חדשות.
 הראשונה מבניהם הייתה סמפצ'ס של אסתי לאודר , שבעקבות המחיר היקר שלה יחסית ( בערך 150 ש"ח בארץ לפני הנחות ) החלטתי להזמין את הגירסה המוקטנת שלה.

המברשת: למרות שזו גירסה מוקטנת, המברשת זהה בידיוק לגודל הרגיל של המסקרה. ניתן להבחין במברשת בצורת חרוט , שהולכת ונהיית דקה. עם צורה כזו ניתן בקלות להגיע לריסים הקטנים ביותר בלי יותר מידי לכלוך על העפעפים :) המברשת אוספת חומר בצורה טובה, כזו שלא מוציאה יותר מידי חומר אם כי עדין צריך לנקות את הקצה שלה לפני ההנחה. 

הפורמולה: פורמולה מושלמת. לא מיימית ולא יבשה , ולא מדביקה. בידיוק כמו שמסקרה צריכה להיות!

אז מה היא עושה בכלל? מעגלת , מפרידה , מאריכה ומעבה. רק חסר שהיא תעשה לי קפה ;-) , ועכשיו ברצינות , המסקרה הזו מעגלת ריסים בצורה מדהימה , עד כדי כך שאין לי רגשות אשם על זה שאני לא משתמשת קבועה במעגל ריסים. בעזרת המברשת הנהדרת והפורמולה הריסים מופרדים ולא נוצרת הידבקות מציקה.
העובי והאורך שמתקבלים מצויינים למראה יום יומי מודגש , בערב אפשר פשוט להוסיף עוד שכבה , שוב מבלי לפחד שהכל יהפוך לעיסה דביקה ולריסים שהם מחושי מקקים .

את הגודל המוקטן אפשר למצוא באיביי תמורת 7.5$.






Pure color Lipstick - Coral Fantasy

לא מעט זמן אני מחפשת אותו , השפתון הורוד  הזה , עם הקריצה לקורליות.
Coral Fantasy של אסתי לאודר הוא התשובה בשבילי.

השפתון מתהדר באריזה יוקרתית למדי , זהובה עם הלוגו המפורסם של אסתי , יש יותר קלאסי מזה?
מעבר לזה שכייף להוציא אותו מהתיק , הצבע שלו כבש אותי לגמריי. אני לא חושבת שנתקלתי אי פעם בשפתון כל כך יפה , עם גוון כל כך מיוחד , קורלי בהיר אמיתי.

השפתון במרקם קרמי קטיפתי , נעים למריחה , לא מייבש ודוהה באחידות מהשפתיים.
הגימור שלו מעט לחותי, אך זה לא דבר שמונע ממנו להישאר עמיד למדי.
ללא אוכל ושתיה נרשמה עמידות של כ-חמש שעות ועם אוכל ושתיה אחרי שעתיים נשאר רק סטיין עדין ממנו.

אני חושבת שהשפתון יתאים בעיקר לבהירות , כי הוא מעט ניאוני כשמניחים אותו במס' שכבות.
את השפתון ניתן למצוא ברשתות הפארם תמורת 150 ש"ח , אני רכשתי במבצע 50% הנחה ב75 ש"ח.


מימין אטום - משמאל מטושטש

5 תגובות:

  1. אסתי לאודר זה מותג ממכר. בשנים האחרונות הם שדרגו את עצמם באיפור באופן מדהים, אריזות יפות, גוונים נהדרים, האיפור תמיד היה איכותי. אני לקחתי מהסדרה את WILDY PINK ורוד עז, 53 - קל לי יותר במספרים מאשר בשמות, גם בלקים

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמריי ממכר! ורוד עז זה הכי שיש ;-)
      גם לי הרבה יותר פשוט עם מספרים , אם כי השמות עושים לא מעט כייף בלב :)

      מחק
  2. אהבתי את הכותרת של הפוסט! באה לשחק קלאס למטה?
    את המסקרה לא ניסיתי- עשית לי חשק! (אבל אני בעוצר מסקרות).
    יש לי שפתון דומה מהסדרה- הם יחסית לחותיים אז העמידות שלהם לא משהו, אבל הגוון שבחרת מקסים ויושב עלייך בול.

    השבמחק
    תשובות
    1. אוי קלאס! איזה כייף זה היה פעם..
      העמידות לא משהו אם את מניחה אותו בצורה רגילה , אם את שמה אותו רק במרכז השפתיים ומטשטשת העמידות לגמריי משתפרת..

      מחק
  3. You really make it seem so easy with your presentation but I find this matter to
    be really something that I think I would never understand.
    It seems too complicated and extremely broad for me. I am looking
    forward for your next post, I'll try to get the hang of it!
    Also visit my homepage ; know memes

    השבמחק