יום ראשון, 30 בספטמבר 2012

איי אח אווה איה ואווץ'! - שפתיים.


איי אח אווה איה ואווץ'! סדרת הפוסטים שתתמקד בטעויות מכאיבות ( לפחות לעיניים ) שניתן לראות בשפע ברחבי הארץ , בכל פוסט תקראו על חמש כאלה - ויחד איתן תקבלו טיפ קטן איך להימנע מלהראות ככה בעצמכן. כדי לקרוא את הפוסט הראשון בסדרה לחצו כאן. היום החלטתי שהפינה תעסוק בכל הקשור לשפתיים. שפתיים משוחות בשפתון יכולות להיות מאוד סקסיות , חושניות ומפתות. שפתון לפעמים יכול לעשות הבדל מאוד משמעותי לכל האיפור , במידה ועושים זאת נכון. שנתחיל ? :]


איי! -  תחימת שפתיים בגוון כהה יותר מהשפתון כדי '' להדגיש '' אותן. אני לא יודעת מאיפה הרעיון הזה הגיע לפנינה רוזנבלום , ואני לא יודעת למה נשים עושות את זה . זה ניראה כל כך מגוחך ומוזר , לא אסתטי , ובטח שלא מדגיש את השפתיים אלה גורם לך להראות כאילו את אחרי בוטוקס לא מוצלח או שחטפת אלרגיה חריפה.

איך להמנע מזה? תחימת השפתיים בתוחם בגוון זהה לשפתון בו את משתמשת \ בגוון הטבעי של שפתייך. במידה ואת משתמשת בתוחם כדי ליצור מראה מלא יותר לשפתיים , אל תשתמשי בתוחם כהה. נסי להשתמש בצללית שימרית בהירה באמצע השפה התחתונה ( ממש מעט ונגיעה קלה ) ולהצמיד את השפתיים. סיימי בהנחת הצללית על השקע בשפה העליונה. החלקים הבהירים המודגשים הללו יגרמו לשפתיים להראות מלאות יותר מבלי שתיראי מגוחכת.



אח! -  שיניים מוכתמות בשפתון. כשמאוד מתאמצים ורוצים לכסות את כל שטח השפה (גם מבפנים ) יש לשפתון נטיה לעבור לשיניים , ובדרך כלל זה קורה בידיוק ברגעים הקריטיים. אם לי אישית זה קרה - זה יכול לקרות לכל אחת , ולא רק לפריס הילטון המסכנה.

איך להמנע מזה? להביט במראה אחרי שסיימת עם השפתון לא מספיק , לפעמים זה קורה גם אחר כך.
כשסיימת לעבוד על השפתיים , סיגרי אותם על אחת האצבעות מהאמצע (ראש כחול צא החוצה! ) ומשכי את האצבע החוצה , זה אמור להספיק כדי למנוע את הפדיחה הזו. ותודה לזוהר שממנה למדתי את הטיפ הנ"ל !




אווה! -  בחירת גוון לא נכון של שפתון , כחלק מטרנד חולף. למה אני מתכוונת? נחלק את זה לשתי חלקים:
שפתיים מחוקות \ ניודיות - יקירות , זה לא מתאים לכל אחת. ממש ממש לא , וצריך לדעת לעבוד עם השפתיים האלה נכון כדי לא להראות כמו רוח רפאים \ חולה. זה ניראה מגוחך ואפשר לראות את זה המון ברחוב הישראלי.
שפתיים בגוון ורוד בהיר מידי או בוהק מידי - אני מתכוונת לבנות שחייבות את השפתון הורוד בזוקה הבהיר הזה על השפתיים שלהן. תבינו זה ניראה מגוחך וזה מחזיר אור ממרחקים! ניקי מינאז' מישהו?

איך להמנע מזה? - קודם כל חשוב להתאים את גוון השפתון לגוון העור. זה עניין של ניסוי וטעיה - אבל חשוב לא לבחור בגוון שבהיר מידי ביחס לעור הפנים כי אז מקבלים שפתון בוהק מידי ומוזר. שנית , פשוט לא להיסחף אחר טרנדים , ולהתאפר בצורה שמתאימה לך. זה עדיף מלהראות כמו בדיחה מהלכת .



איה! -  שפתון על שפתיים לא מטופחות - לדוגמא בחורף , כשהשפתיים שלנו יבשות , זה ממש לא הזמן המתאים לשפתון מאט שמדגיש את היובש ויוצר מראה מחריד ומוזנח , בייחוד אם יש חתכים או קילופים למינהם. גם שפתונים אדומים לא ניראים טוב על שפתיים שכאלה , ובעיקרון שום גוון שאמור להיראות אלגנטי לא יעבוד הפעם.

איך להמנע מזה? אפשרות ראשונה היא להשתמש בשפתונים מלחחים , יש את הלאבלואים למינהם , ויש עוד המון שפתונים בעלי לחות שיצאו לאחרונה לשוק. אפשרות נוספת היא הנחת שפתון טיפולי לפניי הנחת השפתון כשכבה מגנה ומלחחת , אמנם השפתון לא יהיה מאוד עמיד, אבל התוצאה תיהיה פחות טראומטית לסובבים אתכן. במידה והיובש מאוד חמור אפשר לעשות פילינג סוכר לשפתיים כדי להסיר את הקילופים לעת עתה.  הטיפ החשוב ביותר - אל תלקקו את השפתיים , זה רק מחמיר את היובש!



אווץ'! - שפתון \ גלוס נוזלים. מכירות את זה שהשפתון מאוד לחותי והוא מתפצל לחריצים הקטנים מחוץ לשפתיים? זוכרות איך ניראתה ההיא שביום קיץ לוהט הניחה כל כך הרבה גלוס שזה היה ניראה כאילו היא ממש מזיעה? אז כזה.

איך להמנע מזה? נתחיל מזה שלא מעמיסים שכבות של גלוס. זה ניראה רע מאוד , זה נוזל מהשפתיים , וזה ניראה כאילו אתן מזיעות גם כשאתן לא. נסי להניח רק שכבה אחת מאוד דקה על השפתיים.
כדי להמנע משפתון שמתפצל לחריצים נסי לתחום את השפתיים ( בגוון טבעי או בגוון השפתון - זוכרת? ) עם עיפרון שפתיים , במידה ואין לך סבלנות להתעסקות הזו , תוכלי להניח את השפתון עם מברשת שפתיים , מה שיגרום להנחה מדויקת ומתונה יותר. סיימי עם מקלון אוזניים מסביב לשפתיים , זה אמור לנקות את השאריות.


עד כאן אסונות השפתיים להיום , אני מקווה שאתן עדיין נושמות ואשמח לשמוע אם אהבתן את הפינה , ובאילו איפורי שפתיים נוראיים אתן נתקלות ברחוב ! 

16 תגובות:

  1. אני מאד מאד אוהבת את סדרת הפוסטים הזו שלך- ממש משעשעת, וכל מה שכתבת כל כך נכון!
    עוד טעויות כואבות:
    1)שפתיים מודגשות מאד כשגם העיניים מאופרות בכבדות
    2) כשהשפתון דוהה עם השעות ונשאר זכר ממנו בחריצים בשפתיים- כל כך מכוער! אני מתביישת להודות שזה קורה לי לפעמים (בעיקר עם שפתונים מייבשים), והפתרון הוא להסתכל במראה כל שעה ולחדש!
    3) כשהשפתון (בעיקר לחותי) נכנס לחריצים מסביב לשפתיים- זה מדגיש קמטוטים, ולא מחמיא לשפה. הפתרון הוא לתחום את השפה עם עיפרון ולמלא.
    4) לשרטט שפתיים בצורה מוגזמת שחורגת מההילה- יש בנות שכל כך מתאמצות להגדיל את השפה שלהן, ותוחמות אותה קצת רחוק מדי מקו השפה, וזה נראה לא אסטטי, מבוגר ודוחה בעיקר...

    השבמחק
    תשובות
    1. לגביי 4 , בידיוק אתמול ראיתי מישהי כזאת והייתי בהלם היסטרי. היא ציירה בערך פי 2 רחוק מהשפה וזה היה ניראה נוראי!!!

      מחק
  2. חחחח מצחיקה שכמוך!
    נגעת בנק' כואבת בחברה הישראלית!
    אני לא מבינה איך מישהי משרטטת קו כהה וחושבת-וואו איזה יופי יהיה אם אשים שפתון בהיר בפנים!
    לגבי ניודים- בתחילת דרכי החלטתי לנסות גוום ניוד בצבע העור שלי. רכשתי אחד בוואו (כי אמרתי- אם זה יהיה רע לפחות לא זרקתי כסף)
    אלוהים אדירים נראתי כמו אשתו של קספר!

    השבמחק
  3. התוחם הוא אחת הזוועות... בכלל פנינה מעוררת בי חלחלה עמוקה.. פגשתי אותה לפני כמה שנים וחוץ מזה שהיא סופר עשויה היא הדבר הכי סנוב בעולם... על מה ולמה...
    אני דווקא אוהבת גוונים ניודים [אני בהירה וזה תמיד נראה כהה עליי מאחרים חחח] אבל יש גבול לכל תעלול... והקטע עם השפתון האדום והשיניים הכי פויה...

    השבמחק
    תשובות
    1. יש גוונים ניודים עם נטיה לורוד או אפרסק , שאז זה בסדר.. ועדין , תלוי על מי

      מחק
  4. אני חולה על הפינה הזו! גם מצחיקה, גם מועילה וגם גורמת לי לתהות כמה שעות חרשת על האינטרנט בשביל למצוא את כל התמונות הרלוונטיות לפוסט הזה ;)

    הקטע של התוחם הכהה- אופנה מכוערת משנות ה-80 או ה-90 [או גם וגם]. זוועה שמשום מה עדיין "נתקעה" אצל חלק.
    מה שמתחבר ישירות לסעיף השלישי :/

    השבמחק
    תשובות
    1. סופסוף מישהו חושב כמה זמן אני חושבת כדי לחפש את התמונות.. במילה אחת - המון!

      מחק
  5. ולי הכי קשה עם אודם על השיניים בעעעעעע

    השבמחק
  6. רוצה להרוג אותנו... סיוטים כל הלילה עכשיו, יש לי לב חלש חחחחחח
    ואותי הכי הלחצת עם השפתון הניודי.... (זו מחלה שלי, חייבת לבדוק שאני לא רוח רפאים) חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    השבמחק
    תשובות
    1. אין ברירה , עדיף להקדים תרופה למכה , מה תעשי שתיתקלי בזה ברחוב? D:

      מחק
  7. פוסט מעולה!!
    אני תמיד סובלת בחורף מקילופים ושפתיים יבשות :\

    התמונה של פנינה עם התוחם פתאום הזכירה לי שראיתי עוד מקרים כאלו וזה נראה כל כך רע..
    גם הטרנד של הניוד באמת נראה מאולץ לעיתים !

    השבמחק
    תשובות
    1. כיף לשמוע , והשפתיים היבשות זה מכה שרובינו סובלים ממנה לפחות פעם בחורף.

      מחק
  8. מתה על חוש ההומור שלך, כיף :)

    השבמחק
    תשובות
    1. חוש הומור עם אסונות איפור זה השילוב האולטימטיבי :)

      מחק