יום שלישי, 5 ביוני 2012

קייציות מעודנת.


יש ימים שבא לנו ללבוש את הבגדים הכי צבעוניים , למרוח לק בגוון ניאוני מוזר , או סתם לשים צללית או שפתון בגוון נועז.
מהצד השני - נמצאים הימים שבא לנו להיות ולהרגיש הכי ניטרליות - חולצה שחורה וג'ינס , פרנץ' \ לק ניטרלי , ואיפור מינימלי. אבל - מה עושים אם לא מתחשק להתפרע או להיות שקטות מידי? בוחרים בגוונים עדינים מאוד , אך עדין פחות ניטרלים מהגוונים הטבעיים. בפוסט הזה אציג בפניכן כמה התחדשויות שנתנו לי מענה הולם למראה המעודן שחיפשתי.


המוצר הראשון הוא חלק מקולקציית הקיץ שהוציאו לאחרונה בלוריאל , צללית מסדרת Color Infallible בגוון Magnetic Coral , כבר תקופה שאני שומעת הילולים על הצלליות מהסדרה הזו , אך עדין לא חשתי צורך לרכוש אותן כי לא היה גוון שהפיל אותי או שאין לי באוסף. אחרי שיטוט קצר בקבוצת הפייסבוק של הפורום בתפוז - ראיתי תמונה של הצללית הזו והחלטתי לקפוץ לסופר פארם כדי להסוויץ' אותה. היא הייתה מקסימה , אך הייתי בטוחה שיש לי משהו דומה בבית , להפתעתי שום דבר לא התקרב לגוון ולגימור המיוחדים וחזרתי לפארם על מנת לרכוש אותה. מדובר על צללית שהיא בעצם פגמנט דחוס , בגוון קורלי - כתמתמם ורדרד עם גימור מבריק. היא מאוד פיגמנטית ונוחה לטשטוש , ועמידה מאוד מעל פריימר. הצלליות כרגע במבצע ומחירן עומד על 35 ש"ח ל-3.5 גרם.




המוצר הבא שרכשתי הוא סומק של מייבילין מסדרת Affinitone בגוון Peach. מדובר על סומק גוון חום-אפרסקי בהיר , שעל גוון העור שלי (NC20-NC25 במאק ) הוא כמעט בלתי ניראה , וזה בערך מה שרציתי. לפעמים איפור העיניים או איפור השפתיים מספיק בולט, ותוספת של סומק ורוד מיותרת ויוצרת מראה עשוי מידי , לכן בחרתי בגוון ניטרלי , שמתאים לכל איפור , וגוון שאי אפשר להגזים איתו או להעמיס ממנו יותר מידי. הסומק עם פיגמנט בינוני -נמוך (מה שזכור לי גם מסומק נוסף מהסדרה שהיה לי בעבר , ואני אוהבת את זה ) ומעט שימר שלא כל כך ניראה על הפנים. מצאתי שהצורה שבה הוא ניראה במיטבו היא על תפוחי הלחיים בתוספת ברונזר עדין על עצמות הלחיים. הסומק מגיע עם מברשת קטנה שנמצאה כלא רעה בכלל ושימושית לתיקונים ונסיעות. הסומק מוצע כרגע במחיר מבצע - 29.90 ש"ח ל4.5 גרם.



מצד שני - במידה והחלטתי שכן מתחשק לי סומק עם גוון , אבל שיראה הכי טבעי שיש , אני אבחר בסומק נוסף מבית מייבילין והוא סומק מסדרת Dream Touch . מדובר בסומק המגיע בפורמולה קרמית ובגימור מעט מבריק , שנמרח בקלילות ומתמזג עם העור כך שהתוצאה היא הסמקה קלה שניראת מאוד טבעית , עדינה , אך עדין עם מראה חי. ניתן להניח את הסומק עם האצבעות , אך מצאתי שהכי נוח לי להניח אותו עם מברשת דו פייברית ולטשטש עד שאני מקבלת את הגוון שאני רוצה. בארץ קיים מגוון של 6 גוונים , מתוכם בחרתי את גוון מספר 5 , ורוד בינוני עם מעט שימר שאחרי טשטוש מתקבל מאוד טבעי. העמידות שלו היא די טובה , לקראת סוף היום (8-9 שעות ) הוא מתחיל להראות סימני עייפות. מחירו כרגע עומד על 39.90 ש"ח ל- 7.5 גרם.





 נסיים בשפתיים - כאמור הבחירה הטבעית שלי למראה המדובר יהיו לא אחרים מאשר הליפ באטרס של רבלון שנסקרו בפוסט הזה , אבל באיפור מעודן מתחשק לי משהו פחות מבריק ויותר סולידי מבחינת גוון צבע.
כל שפתון יכול להפוך למעודן יותר אם תניחו ממש נגיעה ממנו במרכז השפה וטטשטשו היטב. למשימה בחרתי את השפתון של ביוטיקייר בגוון 32. מדובר בגוון שבמבט ראשוני ניראה הכלאה בין כתום לורוד מעט ניאוני ומזעזע , וכך גם בסווטצ' וגם במריחה מלאה על השפתיים , אבל כשאני מניחה אותו מטושטש על השפתיים מתקבל גוון קורלי עדין מושלם. כמו שאמרתי - כל שפתון יכול להיראות מאוד מאוד עדין אם יטושטש כמו שצריך. מחיר השפתון הוא 4.5 ש"ח ל- 4.25 גרם.




והמראה הסופי עם המוצרים בפוסט ( השתמשתי בסומק האבקתי ולא בסומק הקרמי ) :



ולקינוח - כדי לקבל מראה ציפורניים עדין אך לא ניטרלי כמו לק שקוף או פרנץ' בחרתי בלק של ג'ייד בגוון Earth Angel 387 , ורוד עתיק עדין עם פורמולה קרמית נהדרת במחיר עוד יותר נהדר - 10 ש"ח (במבצעים) ל- 13 מ"ל.


20 תגובות:

  1. יצא לך מראה יפהפה, אהבתי במיוחד את הצללית והלק :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה ! הצללית היא באמת השוס כאן :)

      מחק
  2. אהבתי יצא לך מראה בובתי ומאוד מחמיא.
    אהבתי את הצללית.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני אוהבת מראה בובתי , זה עדין ונשי - תודה! :)

      מחק
  3. תקשיבי.. את עושה עוול!!
    לחשבון הבנק שלי!
    טוב אז הצללית מדהימה.. יש לי מהקולקציה הזאת איזה 6 צלליות אבל את זה לא ראיתי.. והסומק? ב- 29.90 מה יש לחשוב!
    ויצא לך מראה מהמם!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה :) לא פלא שלא ראית את הצללית - היא יצאה רק עכשיו בקולקצית קייצית יחד עם עוד 2 גוונים חדשים :) חוץ מזה שגם את עושה לחשבון שלי לא טוב לפעמים עם הסרטונים האלה שלך והבגדים צמידים נעליים האלה!

      מחק
  4. הי, קוראת חדשה פה :)
    מראה מאוד יפה ובהחלט עושה חשק למשהו דומה
    המחירים של הסמקים (ובמיוחד הקרמי) זה מחירים של סופרפארם?
    זה נראה לי כמו אחלה סומק קרמי להתנסות ראשונה (עבורי)
    תודה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. קודם כל - ברוכה הבאה :) המחירים הם אכן של סופר פארם , ובאמת מדובר בסומק קרמי מעולה לא רק למתחילות..

      מחק
  5. מקסים מקסים מקסים!
    המראה יפייפה ואם קודם לא הייתי משוכנעת על הצללית הזו עכשיו אני בטוח הולכת לרכוש אותה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. זה בסדר שירי , גם אני הלכתי לרכוש כמה דברים אחרי שראיתי אותם אצלך :)

      מחק
  6. האיפור מחמיא לך בטירוף. לדעתי מייבלין היא בית החברות העמממיות הטובות ביותר בפארמים. המסקרות שלהם הן האהובות עליי. ואני מתה על הסומק מוס. יש לי בגוון 01 ואני משתמשת בו כהיילייטר או כדרך להפוך סומק מט לזוהר. הצלליות של לוריאל מעולות. אני זוממות על עוד כמה לאוסף...הגוון הזה בחיים לא יעבוד עליי. אבל עליך הוא מקסים.

    השבמחק
    תשובות
    1. למה שהגוון לא יעבוד עלייך? לדעתי הוא מתאים לכל גווני העור שיש..

      מחק
  7. מראה מקסים ועדין. שאפו :) עשית לי חשק!

    השבמחק
  8. פוסט משמח כלבבי. למען האמת כשבא לי להראות ניטרלית, אסתפק בסומק בלבד ולא אאפר את העיניים, אולי שפתון טבעי. קורה לי לא מעט בחום של תל אביב

    את הצלליות נרתעתי מלקנות בתחילה כי נראה היה לישהמרקם בתפזורת, אך משנוכחתי שהוא דחוס וקל לעבוד איתו רכשתי ורודה וירוקה. פיגמנט מוצלח.

    טרם הספיקותי לפקוד את הסטנד של קרליין, למען האמת אני מעדיפה שלא. אך המחיר מסקרן, אהבתי את המראה ואת המברשת.

    הבומק הקרמי של מייבלין, בחרתי במס' 4 הקורלי, החזיר אותי לשימוש בסומק קרמי לאחר שנים שנמנעתי בשל נסיון לא מוצלח. יש רק 6 גוונים ולא ראיתי גוון אחר שילהיב אותי, אך זה מוצר כלכך מוצלח שעומד להיעלם מהמדפים וחבל. באונסי שיתפוס את מקומו סוקר ע"י חברותינו מעבר לים כחסר פיגמנט ולא ממש עמיד _שעתיי, ארבע שעות)

    אשר לשפתון של ביוטי קייר - מצאתי שיש להם גוונים מאוד יפים, אבל השפתון צורב ומייבש לי את השפתיים, כה חבל כי המחיר מדהים -הואי נאמר שזה לא הם זו אני.

    מן הסתם אשמע תקליט שבור - התוצאה הסופית מלבבת, האיפור הולם לך, השפתון מאוד יפה עלייך, את נראית מהמם!

    השבמחק
    תשובות
    1. חבל לשמוע שהסומק הזה ירד מהמדפים בקרוב ,למרות שאני ברוב הפעמים פונה לסמקים באבקה אז הוא לא כל כך יחסר לי :)

      השפתונים של ביוטיקייר אכן מצוינים ואני מניחה שאת אלרגית למשהו שנמצא באופן כללי בשפתונים , כי אני זוכרת שגם אלו של מאק מעקצצים לך.

      תודה רבה על כל המחמאות :)

      מחק
  9. את והורוד שלך- סיפור אהבה שאיננו נגמר.
    אבל הפעם זה ורוד שאני אוהבת, עדין מאוד ולביש מאוד.
    איך שברתי אותך עם הצללית הזו:)
    אבל היא בהחלט אחת המדהימות שנצפו בתקופה האחרונה!
    לגבי הסומק הראשון- הצבע שלו מקסים אבל (ואני נשמעת כמו אפרת)= הקופסא שלו קצת עשתה לי Turn OFF (לזכור שאסוק להסתכל בקנקן!!!)
    אני מאוד אוהבת את הסמקי קרם של מייביליין- הם מעולים, זולים ומחזיקים כמו גדולים.
    יש לי את השפתון הזה- הצבע שלו בהלחלט כמו שתארת+הוא מהמם עלייך.

    השבמחק