יום חמישי, 17 באוקטובר 2013

Bourjois Goodies!


בורז'ואה הוא מותג פריזאי שנחת בארצנו הקטנה בשנה האחרונה , הקשר של המותג לאימו - הלא היא שאנל ,עורר בי חשק לנסות את המוצרים של החברה מאחר וידוע כי חברות אם ובת מייצרות באותו מפעל וההבדל היחיד הוא האריזה והמותג - ובהתאם לכך גם המחיר. 30% הנחה באסוס היו הזדמנות מצויינת לרכוש מוצרים , והינה הם לפניכם :)


 Healthy Balance Powde  - על הפודרה המדוברת שמעתי כבר רבות וקראתי עליה לא מעט סקירות בבלוגספירה הישראלית כשהחברה עוד הייתה בחיתוליה ,  אני כבר שנים נאמנה לפודרה של ביוטיקייר מאחר והיא נותנת כיסוי נוסף לפגמים שהמייקאפ לא התמודד איתם בגבורה. הדבר הראשון שאפשר להבחין בו כשפותחים את הפודרה בפעם הראשונה הוא כמובן הריח , ריח מבושם קליל ונעים מופץ מהאריזה הדקיקה והפרקטית ( בלי מקומות מיותרים לספוג בלתי שמיש ) ומוסיף לחוויה. הפודרה עצמה מרגישה קצת סליקונית בהנחה על העור ( ואחרי בדיקה ברשימת הרכיבים היא אכן מכילה סיליקון ) ונוטה להתפורר קצת כשעוברים עליה עם המברשת - מה שגורם לבזבוז חומר מיותר מבחינתי. הכיסוי שלה בינוני ומטה , היא ממלאת נקבוביות וגורמת לעור להראות מעט אחיד יותר. את העבודה המירבית שלה היא עושה במראה המט - הטבעי שהיא מקנה לעור. מאחר ואנחנו נמצאים בתקופת מעבר והלחות כבר לא בשמיים במבחן העמידות היא שרדה ולא נרשמו הברקות מיותרות. לסיכום מדובר בפודרה נחמדה מאוד שתתאים לבעלות עור רגיל שמחפשות גימור מאט. לי קצת הפריעה העובדה שהכיסוי נמוך , מניחה שזהו כוחו של הרגל. את הפודרה ניתן להשיג באסוס תמורת 8.99 פאונד ( וכדאי לחכות למבצעים \ קופוני הנחה שיש בשפע ).


Colour Boost Lipstick - מוצר שסיקרן אותי יותר ומאוד רציתי לנסות היה הקולור בוסט , מוצר חדש יחסית שיצא בעקבות הגלים האחרונים שמציפים אותנו בגזרת השפתונים הלחותיים. בבורזו'אה כמו ברבלון כנראה קיבלו השראה מהצ'אבי סטיקס של קליניק והוציאו לשוק מוצר שמאוד דומה מבחינה ויזואלית , עיפרון שמנמן שמתחדד ע"י סיבוב החלק הכסוף שבקצהו ומספק צבע ולחות.


הגוון שבחרתי הוא Red sunrise , אדמדם עם קריצה קלה ולרדרדות. בסווטצ' ראשוני על השפתיים נבהלתי מעט , הפיגמנט די חזק ביחס לשפתון עם כל כל הרבה לחות , במיוחד אם מניחים ממנו מס' שכבות. מצאתי שהדרך שעובדת עבורי היא להניח את השפתון על השפה התחתונה בשכבה אחת , לתחום איתו את השפה העליונה , ולהעביר חומר מהשפה התחתונה אל החלל הריק שנשאר בעליונה כך שהפיגמנט מוחלש מעט והגוון לביש יותר עבורי. אני חייבת לציין שחששתי מהדיוק בהנחה מאחר ומדובר בעיפרון שמנמן , אבל מסתבר שמאוד קל לעבוד איתו ולדייק איתו. בחברה מבטיחים עמידות ל-10 שעות. אז לא ממש.. הוא בהחלט יכול לשרוד על השפתיים 4-3 שעות בכל זאת מדובר בשפתון עם הרבה לחות , אבל לאט לאט הוא מתחיל לדהות - בצורה אסתטית (בניגוד לשפתוני מאט לדוג' שיורדים בצורה נוראית ) , במידה והשפתון נפגש עם אוכל או שתיה אפשר להגיד ביוש יפה לשפתון ולברך את הכוס על הנשיקה והכתם שהיא קיבלה. לסיכום- מאוד אהבתי את ההנחה הקלה , הגוון המיוחד (בולט אבל לא דרמטי ) , הגימור שלא מבריק מידי והחידוש שלא מצריך יותר משנייה בודדת מול הראי שיש בתיק.  את הקולור בוסט ניתן להשיג באסוס תמורת 7.99 פאונד. 


עד כאן הפוסט להיום , עוד לא מעט התחדשויות בדרך אליי ! מקווה שנהנתן ואשמח לשמוע מכן בתגובות - התנסיתן במוצרים שהופיעו בפוסט? יש לכן מוצר אהוב מבורז'ואה? ספרו לי!



8 תגובות:

  1. אני אוהבת פוסטים מקסימים וקלילים כאלה(הלוואי עליי :P) אני לא ניסיתי את המוצרים האלה(הפסקתי כי החברה התחילה לנסות על בעלי חיים לצערנו) אבל יש לי הרבה מוצרים ביניהם המייק אפ הלת'י מיקס ואייליינרים(נוזלים), מסקרות צלליות ובאמת שזה מותג עם מוצרים מאוד טובים ביחס לעממי :) אגב, הצ'אבי ממש מחמיא עלייך

    השבמחק
    תשובות
    1. למיטב הבנתי העניין שנוי במחלוקת לגביי הניסויים בבע"ח .. ותודה!

      מחק
  2. אגב, היחסים המשפחתיים הם הפוכים- בורז'ואה היא האמא ושאנל היא הבת

    השבמחק
    תשובות
    1. חקרתי את זה לא מעט וכל המקורות הראו בורזו'אה זו החברת בת.. אם יש לך קישור למקור שמאשש את הטענה שלך אני אשמח :)

      מחק
  3. הצבע של השפתון ממש יפה! יש אותו גם בארץ..?
    הפודרה לצערי לא בשבילי (סיליקון...)

    השבמחק
    תשובות
    1. למיטב ידיעתי הם עדיין לא הגיעו לארץ..

      מחק
  4. כמו שכתבת, הפודרה לא ממש נותנת כיסוי אלא טאצ' אפ למייקאפ- ולכן היא משמשת אותי הרבה בחורף (אני מתה על הניחוח שלה).
    הצבע של הצ'אבי ממש יפה!

    השבמחק