יום שני, 14 באוקטובר 2013

Nice To Meet - Fresh Look!




בדרך כלל אני לא נוהגת להקדיש פוסטים במיוחד לחברה אחת , אבל כשאני מרוצה אני גם יודעת לפרגן.  הגעתי  למסקנה , בארץ אין לנו יותר מידי אופציות לרכישת טיפוח איכותי , ובמחירים טובים. ולא , קרם לחות של חברת דראגסטור שמתומחר ב-200 ש"ח ועליו 40% הנחה לא נחשבים איכותיים ונגישים מבחינת מחיר.

Fresh Look 
את שם החברה אתן בוודאי לא ממש מכירות ,אבל את המוצרים אני די בטוחה שכן. 
פרש לוק היא חברה מקבילה לחברת אנה לוטן המוכרת לכולנו כחברת טיפוח שניתן להשיג את מוצריה ע"י רכישה מקוסמטיקאיות , המוצרים מיוצרים באותה מעבדה , ועל בסיס אותו הידע , אז מה ההבדל בעצם? שמוצרי פרש לוק מיוצרים עבור הצרכנית הישראלית ולשימוש אישי ואין בניהם מוצרים המחייבים התאמה ע"י קוסמטיקאית. את המוצרים ניתן לרכוש ישירות מהמפעל ע"י שיחת טלפון קצרה (04-6295000 ) , ומשלוח חינם הביתה :) ממליצה להתרשם מהמבחר כאן.


ראשית , תרשו לי להתייחס לשיטת העבודה הכל כך נעימה ואדיבה של החברה כלפי הלקוח , עם המוצרים קיבלתי קטלוג המפרט את כל המוצרים שהחברה מציעה , איתו כמובן לא פחות חשוב - מחירון מסודר ומאורגן , וגם דוגמיות למוצרים שונים , ככה סתם בשביל הפינוק. בשלב הזה כבר ראיתי שמתחילים ניצוצות בנינו!
קיבלתי להתנסות 2 מוצרים לבחירתי, מאחר וראיתי שהתמחור של המוצרים לא יקר בכלל ,  החלטתי לבדוק את המוצרים מסדרת אקסקלוסיב היוקרתית , ולראות האם יש הצדקה למחיר. צרכנית ישראלית בסופו של דבר , לא? 



מוס לניקוי עדין \ Mild Cleansing Mousse - המוצר שכבש אותי בלחיצה ראשונה. זוכרות שהתאהבתי בעבר בקרם גוף של ללין שיוצא בצורת קצפת? כאן קיבלתי מוצר שבלחיצה אחת מספק סבון פנים במרקם מוס אוורירי , להתראות שפופרות , שלום משאבה!
ע"פ החברה: קצף ניקוי לעור הפנים המורכב על טהרת הרכיבים ה"ירוקים". עוצב במיוחד לשמירה על מעטה ההגנה (השומני) הטבעי של העור ועל מאזן הלחות שלו. הנוסחה מורכבת מחומרים צמחיים והיא נקייה לחלוטין מסולפאטים וחומרי שימור קונבנציונאליים.
ומה אני חושבת: המוצר הכמעט מושלם. המוס נעים לשימוש על עור , הריח שלו לא דומיננטי , אופן השימוש מאוד נוח , והוא מותיר את העור נעים ולא מיובש. החיסרון היחיד שלו מבחינתי היא שהוא מתמודד נהדר עם הסרת האיפור ( אף על פי שהוא כלל לא נועד למטרה זו ) , מלבד המסקרה. מי שקוראת בבלוג יודעת שאני מעדיפה את סבון הפנים שלי ככזה שמסיר גם איפור , במקרה הזה החלטתי שההתלהבות שלי מהנוחות ומהמרקם הנעים גוברים על המסקרה שגם ככה רוב הסבונים לא מצליחים להתמודד איתה , לכן אני משתמשת בסבון ולאחר מכן עוברת על איזור העיניים עם מסיר האיפור של לוריאל או בשמו השני - החיקוי לביודרמה ;-) 
את המוס ניתן למצוא גם בסדרה לכל סוגי העור וגם בסדרת האקסקלוסיב בגרסתו העדינה.
מחיר: סדרת אקסקלוסיב - 94 ש"ח ל-200 מ"ל.
סדרה המיועדת לכל סוגי העור - 51 ש"ח ל-50 מ"ל , 94 ש"ח ל-200 מ"ל.

מסיכת זוהר פנינים \ Lustrous Peael Mask - רק משם המוצר אפשר להבין שמדובר על מוצר שכל כולו הוא 100% פינוק! מדובר במסיכת פינוק , במרקם די סמיך ועם המון לחות.
ע"פ החברה: מסיכת יופי רכה ומפנקת המשלבת את מיטב הרכיבים מאוצרות הים והצומח , עם הסרתה, כעבור כעשרים דקות , יראה העור בהיר, רגוע ובעל מראה זוהר במיוחד. המסיכה מתאימה במיוחד כטיפוח חד או דו שבועי לעור החשוף לעייפות ולפגעי הסביבה. 
ומה אני חושבת: הדבר הראשון ששמתי לב אליו היה שהמסיכה צריכה לנוח על העור 20 דק' , קצת דאגתי אבל לאחר מכן ראיתי שמומלץ לעשות בה שימוש אחת לשבוע , ולפנק את העור פעם בשבוע 20 דק' בזמן שיטוט בבלוגספירה קטן עליי ;-) הדבר השני שהעלה בה קצת ספק היה עניין ההבהרה , ההבטחות הללו בדרך כלל לא מצליחות לעורר בי יותר מדי עניין , לכן אני שמחה שיכולתי לנסות ולבחון את העניין בעצמי. להפתעתי , אכן מדובר באפקט הבהרה שניתן להבחין בו , אחרי שימוש במסיכה ( שאגב מצריכה שימוש במעט חומר מאחר והיא כל כך לחותית )  העור בהחלט ניראה בריא יותר , הגוון קצת יותר אחיד , והנקבוביות קטנו בצורה משמעותית. העור נשאר לחותי מאוד , והמסיכה הוכתרה ככוכבת ראשית לחורף הקרוב.
מחיר: 80 ש"ח ל-60 מ"ל.


לסיכום - המוצרים השאירו בי תחושה של עוד , יחס החברה החם מאוד הרשים אותי , והמחירים שאגב מתחילים מ- 35 ש"ח למוצר הזול ביותר (קרם לחות לגוף מים המלח ) ומגיעים ל -159 ש"ח שזהו המוצר היקר ביותר ( סרום פרחי לוטוס ) בהחלט גרמו לי לאהוב יותר ויותר את החברה. הדוגמיות שמצורפות לפינוק והמשלוח חינם - כולם יחד גרמו לי להבין שמדובר בחברה מצויינת , הנגישה לקהל הישראלי ומציעה איכות תמורת תמחור הוגן. אני כבר התחלתי להכין את הרשימה שלי לרכישה הבאה , ואתן? 

12 תגובות:

  1. החברה הזו מצוינת! אני כבר שנתיים פלוס בקשר איתם והם שלחו לי הרבה פעמים דוגמיות(כשעדיין התלבטתי וחיפשתי שגרת טיפוח קבועה ויציבה) ואני גם מחזקת את דברייך - שירות לקוחות פשוט מדהים וכ"כ קשוב לצרכים ולבקשות של הלקוח.

    אני עד היום עם חלק מהמוצרים ומאוד נהנת ומרוצה מהם. כל הכבוד על הפוסט :)

    השבמחק
    תשובות
    1. כיף לשמוע שהחברה מוכרת ושאני לא היחידה שחושבת שהם מצויינים!

      מחק
  2. שני המוצרים נשמעים מעולה וגם מתומחרים בצורה שלא צריך לחשוב יותר מדי. אחלה סקירה =)

    השבמחק
  3. גם אני משתמשת במוצרים שלהם בעקבות דוגמיות שקבילתי משרות הלקוחות שלהם. המורים זולים וטובים.ראיתי את השינוי בפנים מייד עם תחילת השימוש.וכותבת אחת שהוציאה מאות שקלים על מוצרי טיפוח של חברות היוקרה שלא נתנו רבע מתוצאות של המוצרים האלה. פשוט תענוג!
    ממליצה בגדול!

    השבמחק
    תשובות
    1. זה רק מוכיח את הטענה שיקר זה לא תמיד הכי טוב..

      מחק
  4. איזה פוסט מעולה!!!!
    שמעתי על המוצרים שלהם אבל טרם ניסיתי...
    אני הבנתי שאני ממש מתעבת מוצרי ניקוי שהם מוס ולא נוזל (ודווקא את הקצפת של ללין אוהבת), אבל ממש סיקרנת אותי עם המסכת פנינים והסרום פרחי לוטוס.... צריכה לנסות להשיג דוגמיות...

    השבמחק
    תשובות
    1. לא צריך לנסות להשיג אלא פשוט לשלוח מייל ולבקש, השירות שלהם יוצא מן הכלל!

      מחק
  5. יש לפרש לוק קשר לאנה לוטן? או שנתת את אנה לוטן רק כהשוואה?
    באתר שלהם כתוב שהם משווקים בהונג קונג אז הם כבר ירדו מהרשימה שלי =(

    השבמחק
    תשובות
    1. כפי שכתבתי אלו אותם מוצרים מאותו מפעל.. רק שבפרש לוק מייצרים ישירות לצרכן ולא מוצרים שצריכים התאמה ע"י קוסמטיקאית..

      מחק
    2. אוקיי דברים הסתדרו לי עכשיו =)
      אז המוצרים לא נבדקים על בע"ח וזה משמח! תודה שהכרת לי עוד חברה נטולת אכזריות.

      מחק
    3. אויש בידיוק הזכרת לי שכשהשתמשתי במסכה ראיתי את הסמל של PETA! :)

      מחק