יום ראשון, 3 בנובמבר 2013

Mini Haul From U.S - part 1


אז כפי שחלק מכן יודעות ( בעיקר העוקבות בפייסבוק ) , בן הזוג שלי נטש אותי לשבועיים בארץ כדי לטייל וללמוד בארה"ב , כמובן  שעם חברה כמוני אי אפשר היה לפסוח על תחום הקניות - בעיקר הקוסמטיקה שכפי שידוע המחירים בדראגסטור בארה"ב זולים להחריד! החלטתי שאני אקל עליו ואבצע הזמנה מחושבת מ-walmart ואשלח אותה לבית המלון שהוא שוהה בו. למרות הקושי התאפקתי מאוד לא לרכוש הרבה , בסופו של דבר יש לי לא מעט איפור והכסף שנשפך בספורה ( שתוכלו לראות בחלק הבא של הפוסט ) גרם לי להיות מחושבת בגזרה הנ"ל. אז מה רכשתי? ( מימין לשמאל )

Almay Get Up & Grow Mascara -  המסקרה שאמילי נואל , הביוטי גורו האהובה שלי מהללת בלי סוף פעם אחר פעם , החלטתי שאני חייבת לנסות , אפתח אותה כשהמסקרה הנוכחית תתייבש .

Maybelline Great Lash Mascara- Clear - מסקרה שקופה של מייבילין לגבות , מככבת אצל טיפאני די מיוטיוב גם כן . מהתנסות ראשונית לא נפלתי , אבל אני לא ממהרת לשפוט :)

Maybelline Baby Lips Moisturizing Lip Balm  - הייתי סופר סקרנית לנסות אותם בגלל כל ההייפ שהיה סביבם ברשת , את הדעה שלי תוכלו לקרוא בהמשך הפוסט.

Maybelline Instant Age Rewind Eraser Dark Circle Treatment - אם כבר דיברנו על טיפאני , אין מוצר שהיא היללה יותר בזמן האחרון יותר מהקונסילר הזה. גם עליו תוכלו לקרוא בהמשך הפוסט.




מי? קונסילר Instant Age Rewind Eraser Dark Circle Treatment  של מייבילין.
מה? קונסילר נוזלי המגיע עם אפליקטור ספוגי ולא ממש יעיל , כיסוי בינוני עם פורמולה קלילה , מתקבע מעצמו ולא יוצר קמטים שמעולם לא ראיתן תחת עיינכן המהממות. מהולל בלי סוף ע"י טיפאני ביוטי גורו אהובתי לעד.
כמה? החל מ-35 ש"ח באיביי , תלוי בגוון. עדיין לא ניתן להשיג בארץ.
למה כן למה לא? כן כי הפורמולה שלו מאוד נוחה ונעימה על העור, המחיר לא רע ומקבלים תמורה הולמת. לא כי האפליקטור כל כך מיותר , אחרי השימוש הראשון הוא כבר לא ממש אסתטי לעין וכי אני עדיין מוצאת את הקונסילר של וואו טוב יותר בשבילי.




מי? ליפ באלמים  Baby Lips של מייביילין.
מה? מוצרי לחות לשפתיים עם נגיעה קלה של צבע שעורר התלהבות מטורפת בקרב מכורות איפור אמריקאיות.
כמה? החל מ-18 ש"ח באיביי , עדיין לא ניתן להשיג בארץ.
למה כן למה לא? כן בגלל הלחות הטובה ובגלל האריזה. לא כי הצבע ממש כמעט בלתי ניראה על השפתיים , והמרקם ממש מזכיר לאבלו. לא התלהבתי בעליל.


עד כאן הפוסט להיום , על המסקרות תוכלו לקרוא סקירה מפורטת בקרוב אחרי שאתנסה בהן כמו שצריך :)
מקווה שנהנתן ואשמח לשמוע מכן בתגובות האם יצא לכן להתנסות במוצרים שהופעו בפוסט , ומה ההתרשמות שלכן מהם? :)

2 תגובות:

  1. למה לא התלהבת מהמסקרה גבות של מייבלין?

    השבמחק
    תשובות
    1. היא לא מצליחה לקבע את הגבות בצורה שסיפקה אותי נכון לעכשיו.. :)

      מחק