יום שני, 2 ביולי 2012

בדרך לרומא עוצרים בספורה.

היי בנות , התגעגעתי! לא עדכנתי יחסית הרבה זמן , כי הייתי בחופשה מקסימה באיטליה עם הבן זוג. נסענו לרומא עיר הנצח , ואני חייבת להגיד שזו עיר כל כך יפה , בכל פינה בה יש משהו מיוחד. טיילנו בכל רחביה ויצא שאפילו היינו במשחק חצי גמר היורו ושם חגגנו עם כל המקומיים , האוירה הייתה מדהימה! יש המון דברים לראות ברומא , וניסינו להוציא את המיטב במספר הימים שנסענו. אני אומר בקצרה שהתאורה בחדר שישנו בו הייתה מזעזעת מן פלורסנט חלש בגווני סגול ולא היה פשוט להתאפר בלי השידה שלי , ככה שהאיפור שעשיתי ברוב הזמן היה מינמלי ולא מתאמץ בכלל. ממילא החום שהיה שם לא תרם לצלליות להישאר על העפעף למרות הפריימר ככה שאחרי יומיים ויתרתי גם עליהן. הלאה. כמובן שלא יכולתי להימנע מלהיכנס לחנויות ביוטי שלא ניתן למצוא בארץ , ואפילו צילמתי עבורכן (למרות שאסור, אבל מה אני לא עושה בשבילכן! ) קדימה מתחילים!

החנות הראשונה שהייתי בשלושה סניפים שונים שלה ברומא היא ספורה , רשת ביוטי שניתן למצוא בה את כל המותגים היוקרתיים כמו שאנל ודיור וכן את המותגעים אורבן דיקיי בנפיט טו פייסד ומוצרים בית של החברה עצמה,  אם להיות כנה -  ציפיתי למשהו קצת יותר יוקרתי , אבל החנות עצמה עדיין מעוצבת בצורה מקסימה. רומא ידועה במחירים היקרים להחריד שלה , וכך היו גם המחירים בספורה.. אמנם היה קשה לעצור את עצמי ולקחת את כל הסטנד של בנפיט אורבן דיקיי וטו פייסד , אבל הצלחתי כי אמרתי לעצמי שוב ושוב שאני לא צריכה עוד איפור. וזה קשה. עם המוצרים של ספורה עצמה כבר יש לי ניסיון עם פלטה משגעת , לכן כשמצאתי סלסלה קטנה עם פריטים ב5 יורו קפצתי על המציאה ורכשתי מסקרה שקופה לגבות ( שזה באמת משהו שאין לי ! ) זוהי הרכישה היחידה שלי מספורה , ואני לא מתחרטת. לגביי השירות - אם לא ביקשתי עזרה אף אחד לא פנה אליי , הייתי המון זמן בחנות ואף אחד לא חפר לי ולא ניסה לדחוף לי מוצרים. תענוג!


החנות השניה שהייתי סקרנית לגביה היא קיקו - מותג איטלקי שלפי השמועות יעשה עליה ארצה בקרוב . החנות מעוצבת בצורה מרעננת ומכילה המון מוצרי איפור במגוון עצום , אבל באריזות שלא יותר מידי משכו אותי. המחירים אמנם די זולים , הרוב מתומחר מ7 יורו ועד 20 יורו בערך , שזה לא הרבה בכלל יחסית למותגים אחרים שיצא לי לראות ברומא. אבל עדין לא היה משהו שתפס לי את העין או שגרם לי לרצות אותו. אני משערת שאם וכאשר המותג יגיע לארץ הוא יהיה מתומחר ברמת חברות הדרגסטור לוריאל ורבלון. (תיראו איך המוכרת בשחור שועטת לעברי שאסור לצלם)


אם כבר דיברנו על חברות עממיות - הייתי מאוד סקרנית לדעת כיצד הן מתומחרות ברומא. הלכתי לחפש את הסטנדים של מייבילין רימל ורבלון - ולהפתעתי אין שם מבצעים , והמחירים די גבוהים , אבל לא כמו בארץ. הקולורסטיי עולה שם 20 יורו , ומסקרות של מיבילין עולות שם 10-12 יורו. הגעתי למסקנה שהמחירים בארץ די שפויים יחסית לאירופה , כמובן שאחרי מבצעים גדולים ושווים שצצים פה לאחרונה יותר ויותר.

חנות נוספת שביקרתי בה היא LUSH , חברה שהרבה גורואיות ביוטיוב רוכשות ממנה כל מיני סבונים מוצרים לאמבטיה ומסכות. כשהגעתי לחנות באתי בידיעה שהחברה הזאת מזרימה חלק מהכנסותיה לאירגון החאמאס , ולכן למרות שהיו שם דברים מאוד מפתים וקצת יקרים (70 שקל ל100 גרם סבון?! ) לא רכשתי שום דבר , וכך גם בן זוגי - למרות ששעטו עלינו מוכרות (המקום היחיד שבו זה קרה)  והתחילו לנסות עלינו המון דברים , ואפילו נתנו לנו חתיכת סבון להתנסות בבית.

והחנות האחרונה שמצאתי ממש ליד המקום בו ישנו היא חנות בשם ביוטי פוינט. זוהי חנות עם שביל ארוך של בשמים , שבסופו מגיעים לסטנדים של שאנל דיור קלרינס אסתי לאודר ועוד כמה חברים . האוירה שם בייתית והמוכרות מאוד אדיבות אם כי לא יודעות אנגלית. בחנות רכשתי את אחד הבשמים שחשקתי בהם והוא הקוקו מדמוזל של שאנל , 35 מ"ל עלו לי 57 יורו. שהם 285 שקלים . בדיוטי פרי באיטליה מצאתי את הבושם בגודל 50 מ"ל באותו מחיר. כששילמתי המוכרת הורתה לי לחכות רגע , והלכה מיוזמתה להביא לי 3 דוגמיות לבשמים פופולרים , יצאתי מסופקת בהחלט :)


החנות האחרונה שאשתף אתכן בה היא כמובן החנות של שאנל , כמי שמכורה לשאנל - הייתי חייבת לבקר שם כי כמו שאתן יודעות לעומת לואי ויטון ודיור , בארץ אין חנות של שאנל. את הדלת פתח לי ענק לבוש שחור - אבל ההרגשה שבפנים הייתה משגעת.. חשבתי לרגע לרכוש תיק מקורי , אבל המחיר עמד על 20,000 שקלים.. קצת כבד עלי ;)




ובכל זאת לא יצאתי בידיים ריקות מאיטליה:


ותמונה אחרונה לסיכום הטיול:


אם הגעתן עד לכאן - מעריכה מאוד! נתראה בקרוב עם קצת התחדשויות :) 


7 תגובות:

  1. כל הכבוד על האיפוק!! ורכישות שוות בחלט תתחדשי!
    :D

    השבמחק
  2. נהנתי מאוד לקרוא את הפוסט,אבל הרקע השחור עם הכיתוב הורדרד פשוט הוציא לי את העיניים...

    השבמחק
  3. וואו!
    ואני לא מאמינה כמה התאפקת))))

    השבמחק
  4. שווה בהחלט !! תתחדשי על הקניות.

    השבמחק
  5. ברוכה השבה! התגעגעתי!
    יש לך משמעת של ברזל עם יצאת מספורה וקיקו רק עם מסקרה שקופה! מגיע לך וואו אדיר.
    ביקרתי בתאילנד בחנות של שאנל, עם סנדלים וגופייה והרגשתי הכי מוזנחת בעולם... אבל החנות... אוי! היה לי קשה להפרד ממנה.
    תתחדשי ותהני מהכל:)

    השבמחק
  6. ספורה ברומא פשוט כיף! איך עמדת בפיתוי? והקטע עם הצילום של החנויות, אני זוכרת את זה גם, לכן חזרתי רק עם תמונות של חלונות ראווה מרחוק :)

    השבמחק
  7. את יושדת אם יש סניף בהולנד?

    השבמחק