יום שלישי, 10 ביולי 2012

לרכוש או לנטוש - מהדורה שניה

אז אחרי שנחנו מהמהירות המופרזת שהייתה לנו בסרטון ( פתחתי ערוץ יוטיוב למי שלא ראתה - קישור ) , הגיע הזמן למהדורה נוספת של הפינה - לרכוש או לנטוש. בדומה לפוסט הקודם בנושא  , גם הפעם אספתי מוצרי איפור וטיפוח בשלבי סיום , ובחנתי עבורכן האם כדאי לרכוש , או לנטוש אותם , בודדים וגלמודים על המדף. מתחילים!


תרחיץ פנים צמחי BIOTEC+ של ביוטיקייר - מחירו של התרחיץ הוא 9.90 , לאור המחיר הזול ולאור העובדה שאני חובבת תרחיצי פנים שחוסכים ממני הסרת איפור לפני השינה החלטתי לנסות אותו. מדובר על תרחיץ שמגיע בבקבוק לחיץ עם משאבה ולא בטיובה כמו רוב התרחיצים בשוק , מה שהופך אותו לנוח מאוד. כשהתחלתי להשתמש בו מזג האויר היה קריר יותר ובהתאם גם עור הפנים שלי היה יבש יותר , מה שאומר שאת מבחן הלחות בחורף הוא לא עבר , התוצאה הייתה עור יבש שצמא ללחות. אחרי תקופה שזנחתי אותו חזרתי אליו  עכשיו ללא ברירה שכן לא מצאתי את סטוק התרחיצים שאני רוכשת מידי כמה חודשים בסופר פארם. להפתעתי הרבה העור לא התייבש לאחר הרחיצה , והאיפור הפנים הוסר כמעט במלואו (לא מומלץ לנסות להסיר איתו את איפור העיניים , מניסיון ). לסיכום - לנטוש. קיימים בשוק תרחיצים במחירים זהים אך שעושים עבודה טובה יותר.


פילינג גרגירים קלין אנד קליר - אל המוצר הזה הגעתי עם כל כך הרבה ספקות. את הפילינג קיבלנו כחלק מקופסאת גלוסיבוקס של חודש מאי , וכבר אז צצו ביקורות שליליות על יעילותו. החלטתי לקחת את המושכות לידיים ולנסות. מדובר בפילינג מאוד אגרסיבי ולכן לא הייתי ממליצה להתקרב במידה ועור הפנים רגיש , אך עם זאת עושה עבודת קודש. בכל פעם שאני משתמשת בו לנקות את הפנים אני רואה ברק של ניקיון ועור ממש חדש. על פי החברה ניתן להשתמש בו באופן יום יומי , אכן ניסיתי את זה ולא שמתי לב לתופעות לוואי של יובש או שומניות מוגברת, אך עדין אני לא אהפוך את זה לשגרה כי זה לא כלכך בריא לעור. היות ועור הפנים שלי הוא צעיר ולעיתים מעורב , התרחיץ התאים לי טעשה עבורי עבודה מעולה. לרכוש! 


מסיר איפור דו פאזי של גרנייה - מדובר על מוצר שמורכב משתי שכבות - שמן ומי ניקוי שיחד תוך כדי ניעור הופכים לנוזל אחד שעושה את החיים הרבה יותר פשוטים. מסיר האיפור הזה מתמודד בגבורה עם איפור מאוד עמיד ועדין לא משאיר תחושת שומניות על העור. הוא מתאים לעיניים רגישות ולמרכיבות עדשות מגע ( כמוני ). במבצעים אפשר למצוא אותו תמורת 20 שקלים,  לגמרי לרכוש!



קונסילר של וואו - לא חשבתי שהמוצר הזה יגיע לכאן כל כך מהר , אבל ככל הנראה זה המצב. המוצר לא נגמר לחלוטין אך על פי מראה האריזה זה יקרה בקרוב. הוא נרכש לפני כחודשיים ונעשה בו שימוש יום יומי. מדובר על קונסילר עם כיסוי בינוני-קל שחשוב לשים דגש על הכמות אותה מניחים , אחרת תיתקלו בהצטברויות בקימטוטים, וזה לא יפה. בשבוע האחרון שמתי לב שהוא שינה את הריח שלו , וזה הפך בערך לסלמון מת. ריח ממש לא נעים. אני יודעת שזה אמור לגרוע ממנו נקודות , אבל תמורת 14 ש"ח אני יכולה לסלוח לו , להשליך אותו לפח ולרכוש אחד חדש. לרכוש!


פריימר לצלליות של אלף - את הפריימר הנ"ל סקרתי בפוסט על בסיסים לצלליות , ומאז ועד היום הוא היה בשימוש לא מעט. אני עדין חושבת שהוא מאוד נוח לשימוש ושתמורת 5$ הוא עושה עבודה מעולה. לרכוש!


בושם אנג'ל של טרי מוגלר - אני לא מאמינה שהוא נגמר. מצד אחד זה עצוב לי (ולכיס) , מצד שני קולולוש. מדובר על בושם בניחוח שמאוד קשה להתעלם ממנו. הוא מתוק אבל לא מתוק חמוד. הוא מתוק חמוץ מר שכזה ,יש לו ריח מאוד דומיננטי שלא מתאים לכל אחת ולכן מאוד תלוי איך הוא מונח עליכן. בשבילי הניחוח חזק מידי , והמחיר (סביבות 700 ש"ח ) מוגזם מידי. עדיף לקנות שאנל , לנטוש!


עד כאן הפוסט , נתראה בפוסט \ בסרטון הבא :)

6 תגובות:

  1. היי.. המסיר איפור של גרנייר.. הוא מוריד גם עיפרון שחור? אפשר להוריד איתו עיפרון שחור..? די דחוף

    השבמחק
  2. איזה כיף לקרוא ביקורות על הבשים שמגיעים בגלוסי, מכיוון שאני תתרנית מלידה אין לי מושג מה לחשוב אף פעם ופשוט מצטבר פה אוסף חסר שימוש
    על הקונסילר של ואו, לא הייתי מניחה על הפנים שלנו משהו שהופך לדג מת אחרי כמה זמן, לא רוצה לדעת מה יש שם
    פוסט מאוד אינפורמטיבי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הבושם שכאן הוא בגודל מלא , אבל אכן קיבלנו אותו גם בגלוסי.. אם את רוצה ללכת על בטוח לכי על קוקו מדמוזל של שאנל.. :)

      הקונסילר של וואו יכול להיות התקלקל מהחום.. הרבה בנות משתמשות בו ולא קרה להן המקרה הזה , אז אתן לו עוד צ'אנס.

      מחק
  3. קודם כל פוסט מצויין אני אוהבת לקרוא ביקורת שהם קצרות ותמציתיות על מוצרי טיפוח.
    אני משתמשת כרגע בסבון פנים של אובלפיחיה של חברת שביט המליצו לי עליו כי הוא עדין לא שמתי לב שהוא עושה מי יודע מה לעור.
    לגבי פילינגים אני פשוט מכורה אני פשוט קונה תמיד שיש מבצעים ותמיד יש לי יותר מ3 סגורים בארון.

    השבמחק
  4. את הקלין אנד קליר אני נוטשת... עברתי אליו מגרנייה והוא לא היה לי טוב...
    חוזרת לגרנייה שלי=]
    מסיר האיפור של גרנייה- יש לי אותו בניחוח ענבים, ועלה 20 שקל, ושווה כל אחד מהם. גם אני מאוד מאוד אהבתי=]
    אני מאוד אוהבת את הקונסילר של וואו- כבר סיימתי שניים... וכן הם נגמרים מהר מאוד...

    השבמחק
  5. נהנתי לקרוא. אני פחות או יותר באותה דעה לגבי המוצרים האלה.. נחמד לדעת שדעתי זהה לעוד חבובות..(:

    השבמחק