יום שלישי, 12 ביוני 2012

קיץ ח(ו)ם!

עבר זמן מה מאז שהופיע כאן פוסט עם צבע אחד , בפעם הקודמת זה היה פוסט ורוד , והפעם לכבוד העונה החמה החלטתי לעשות עבורכן פוסט שכולו הצבע הכי פחות אהוב עליי בעולם האופנה אבל מאוד אהוב עליי בעולם האיפור - חום.


איפור עיניים בגווני חום הוא הפיתרון המושלם למי שאוהבת להתאפר , אבל לא אוהבת להראות מאופרת מידי.
 הצבע החום נותן את ההדגשה של תווי הפנים אבל בצורה טבעית הרבה יותר מהגוונים האחרים בהן אנו נוהגות להשתמש בדרך כלל. המקום שבו אני הכי אוהבת להשתמש בצבע חום הוא כמובן על העפעפיים. צלליות בצבע חום יוצרות מראה טבעי קלאסי ונקי עבורי. בחירה באיפור עם צלליות חומות הוא בחירה בטוחה , והסיכוי שהתוצאה לא תיראה טוב כמעט אפסית. בגלל שצלליות חומות מתמזגות היטב עם עור הפנים שלנו , אפשר להניח אותן במהירות מבלי לבזבז זמן על טשטוש רציני ומאמץ למזג את הצללית למראה הרמוני , מה שקורה עם צלליות צבעוניות יותר. מספיק להעביר מברשת טשטוש בקלילות  במקום בו הצללית והעור הטבעי שלנו נפגשים עם גוון כהה יותר מהגוון שהנחנו על העפעף וסיימנו. הינה כמה צלליות חומות  מתוך האוסף:



Smashbox - Bronze : מדובר בצללית האהובה עליי נכון לרגע זה. חומה עם תת גוון חם , יש בה שימר מאוד עדין והיא נמרחת בקלות על העפעף, אני משלבת אותה עם עם כל גוון איפור שמתחשק לי והיא מתאימה לכולם. העמידות שלה נהדרת מעל פריימר והיא משמשת אותי גם כצללית לעפעף וגם כצלית לקפל.
מחירה בארץ הוא 85 שקלים , באיביי תוכלו למצוא אותה ב-11$.

בגזרת מאק - יש לי שלוש צלליות חומות. Wedge, ו- Satin taupe שנסקרו כאן

מימין לשמאל: סאטין טואופ , האוקס , וודג'.
Mac - Haux : מדובר על צללית בגימור מאט והיא הצללית הראשונה יחד עם סאטין טואופ שרכשתי אי פעם ממאק. לדעתי היא קצת בעייתית. יש לה תת גוון סגול - אדום ( והיא חומה לכל דבר - ליד וודג' היא ניראת יותר סגולה) כך שיש  להימנע מהנחה שלה על כל העפעף אחרת נקבלה מראה קצת חולה. מה שנותר הוא להשתמש בה בקפל , וגם אז בזהירות רבה. שמתי לב שהיא פחות עמידה עליי גם מעל פריימר , כנראה שהסיבה היא גימור המאט שבעייתי בצלליות מסוימות. לעומת זאת הפיגמנט שלה מעולה יחסית לצלליות במרקם הנ"ל. היא מיטשטשת בקלות - ואני פוסחת עליה רק בגלל הגוון הבעייתי במקצת. מה שכן - היא נהדרת לאיפורים עדינים בגווני הסגול.
מחיר צללית של מאק בפאן - 69 ש"ח.


No7 - Fawn : צללית ניטרלית כמעט לגמריי , אני אומרת כמעט כי יש בה מעט סגלגלות , אבל כזו שהיא בלתי מורגשת.  אני מניחה אותה לפעמים על כל העפעף כדי לאחד את גוונו , ומוסיפה צללית חומה פשוטה בקפל. היא כמעט בלתי נראת גם בעקבות הגימור שלה - מאט בלי שום שימר. העמידות שלה מעל פריימר טובה , ולעיתים אני משתמשת בה גם לטישטוש על צלליות שכבר הונחו, כך שבמידה והנחתי יותר מידי חומר הצללית עוזרת לי ליצור איזון. כאן ניגמרים הדברים שיש לו לומר עליה , גוון צללית שלא מזיק שתיהיה באוסף. היא עלתה לי עשרה שקלים בבזאר עם עודפי יצור בתמח"ת.

סווטצ'ים :

למטה האוקס למעלה פאוון.
צעד נוסף שנוכל לעשות כדי לקבל מראה עיניים מאופר אך טבעי יותר ,הוא להשתמש בתיחום חום. זאת אומרת שאפשר להשתמש במסקרה חומה במקום מסקרה שחורה ( משהו שאני אישית פחות מתחברת אליו כי אני בעד ריסים מודגשות תמיד ) , או באיילינר חום. כשאני רוצה ליצור תיחום חום , אני משתמשת בעיפרון עיניים ומטשטשת אותו עם מברשת כדי למקסם את האפקט הטבעי. העיפרון שאני הכי אוהבת לעבוד איתו כשאני עושה את המראה הזה הוא עפרון חום של ג'ייד מסדרת Everlasting בגוון Intense Brown הוא רך ונמרח בקלות,  מאוד עמיד ושורד יפה מאוד כאיילינר מטושטש לאורך כל היום. עיפרון נוסף שאני אוהבת לעשות בו שימוש - הוא עיפרון עיניים\שפתיים של איל מקיאג' , הוא הרבה יותר בהיר מהעיפרון של ג'ייד ואני משתמשת בו לתיחום פנימי או לתיחום בקו הריסים. העמידות שלו ממוצעת ואופיינית לעפרונות שמניחים באיזור זה. שימו לב שתת הגוון שלו יותר אדמדם , ולכן צריך להשתמש בו בחוכמה.



ולקינוח - ברונזר! אם קמנו על הצד הפחות איפורי שלנו , והסומק הורוד המתוק לא קורץ לנו , אפשר להשתמש בברונזר כדי לעשות הצללות ולחמם מעט את הפנים , כדי שלא ניראה חיוורות. הברונזר בשימוש קבוע שלי הוא Matte Bromze של מאק. זה הברונזר היחידי שהצלחתי להתחבר אליו והיחיד שממנו קיבלתי תוצאות שהן לא כתומות או כתמיות מידי. הוא מאט לגמריי , בגוון ופיגמנט בינוניים  אך עדיין אני חושבת שלבהירות ממני (מתחת לNC20) יהיה קשה יותר לעבוד איתו. מצאתי כי הוא קל לטשטוש ונוח מאוד לעבודה , צריך כמות מאוד קטנה כדי להגיע לתוצאה הרצויה. 



שפתונים \ לקים בחום לא תמצאו כאן , כי אני אישית לא משתמשת בגוון הזה על השפתיים או הציפורניים..
מקווה שנהנתן ושיהיו לכולנו קיץ נטול לחות ומקקים ! :)

4 תגובות:

  1. אני מתה על הפוסטים שלך :)

    השבמחק
  2. בצלליות אני מאוד אוהבת חום - כמוך, וגם אני סולדת מציפורניים או שפתיים חומות.
    מחכה לראות את התוצאות של האיפור עלייך:)

    השבמחק
  3. אוהבת חום בכל, גם כי זה מתאים לצבעים שלי. בבגדים, בנעליים ובאבזרים. לא חום כהה קודר אלא חום נוטה לזהובים. רעיון יפה לעשות פוסטים בצבעים. על צהוב תדלגי אני מקוה?

    השבמחק
  4. חום יפה תמיד - בקיץ הוא מתאים לשיזוף, במיוחד במזג אויר ישראלי חם שכזה. ובחורף הוא מחמם, עוזר לחיוורון. :)

    השבמחק