יום שישי, 8 ביוני 2012

Beautiful kitten!



                                        חתלתול. תגידו שזה לא אחד השמות החמודים לתת צללית. 
. כמו שרובכן יודעות , אוסף הצלליות שלי לא קטן , ותמיד אני מנסה לחשוב מה בכל זאת חסר לי בו ( סתם כדי שיהיה לי תרוץ לרכוש עוד משהו דומה ) . הפעם לשם שינוי , נתקלתי בצללית שאני באמת לא יודעת איך הסתדרתי בלעדיה עד היום. מדובר בצללית של סטילה , בגוון שמפניה עם נטיה מאוד קלה לורדרדות. כן אני יודעת שצללית היילייט בהירה היא צללית מאוד בסיסית בכל אוסף צלליות , אבל אף פעם לא באמת הרגשתי בחסרונה אם לא הנחתי אותה בזוית הפנימית של העין.  איכשהו , הצללית הזו הצליחה לגרום לי לשנות את התפיסה שלי לגביי צלליות מאוד בהירות - שכן ברוב המקרים מצאתי שככל שהן בהירות כך הן פחות מחמיאות לי. אז כדי שתדעו על מה אני מדברת - זוהי הצללית:



אז זוהי Kitten -  צללית סופר פיגמנטית ורכה (שחשוב לציין כבר מההתחלה שמרוב שהיא רכה היא מתפוררת מעט במפגש עם המברשת)  בעלת גוון שמפניה ניטרלי ופחות ורדרד ממה שהיא ניראת בפאן , עם הרים של שימר. למרות זאת אני עדין נורא אוהבת אותה. בניסיון הראשון שבו השתמשתי בה , החלטתי להניח אותה לבדה על כל העפעף , להוסיף איילינר ומסקרה וזהו. המראה שהתקבל היה נחמד , אבל לא כל כך התחברתי אליו כי הרגשתי מוצפת בנצנצים , אז זנחתי אותה לשבוע. במקרים שאין לי השראה ליצירת מראה עם צללית שחבל לי ששוכבת במגירת האיפור אני פונה לידידי הטוב יוטיוב , שבו מצאתי המון סרטונים למראות איפור שונים שאפשר ליצור את הצללית הזו. הבנתי (עם הצתה מאוד מאוחרת) שהצללית הזו ניראת במיטבה כאשר היא משולבת על צללית נוספת. אז מה עשיתי? הנחתי אותה על כל העפעף , והוספתי צללית כהה יותר (סאטין טואופ של מאק)  בשליש החיצוני של העפעף ובקפל העין וטשטשתי היטב.  המראה שנוצר היה עדין מאוד , ומאוזן מבחינת ניצנוצים. 

אם אתם חושבים על גוון דומה שאתם כבר מכירים , אתם לא טועים. Kitten של סטילה מאוד דומה לצללית 
Grand Entrance של מאק (שאם אני לא טועה יצאה במדורה מוגבלת) , לצללית Sin של אורבן דיקיי ולצללית שמיועדת לעצם הגבה מפלטת שלישיות The Gilded Age של ווט & ווילד.


בגלל שהמראה שהתקבל היה יחסית ניטרלי , הרשתי לעצמי לצבוע את השפתיים בורוד בהיר מהרגיל , כדי ליצור מראה עדין לביש ויום יומי השתמשתי בשפתון Lustering של מאק , שכפי שאפשר להבין משמו הוא במרקם לאסטר הלחותי. הוא מזכיר לי בגימור קצת את הליפ באטרס של רבלון - אך הוא יותר אטום (וניתן לבניה בשכבות)  ופחות מבריק מהם. הוא לא מייבש את השפתיים וקל להנחה. מומלץ בחום :)

המראה הסופי שהתקבל:


מקווה שאהבתן - נתראה בקרוב :)

10 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  2. אני פשוט אוהבת את האיפור שלך כזה עדין ויפה

    השבמחק
  3. יש לי באוסף כמה צלליות כאלה, שהן טובות להארה או לשילוב עם עוד גוון. הרבה פעמים אני עובדת רק עם צללית אחת, אייליינר ומסקרה וזה מספיק לי.

    אהבתי מאוד את התוצאה הסופית, הולם אותך

    השבמחק
  4. יצא מהמם! השפתון מקסים והצללית הזו נראית מקסמיה :)

    השבמחק
  5. אוי היא כל כך יפה, וגם השילוב שעשת מוצלח
    איפה קנית אותה?

    השבמחק
  6. מהמם עלייך!אהבתי מאוד

    השבמחק
  7. 1. הצללית מגיעה כך מוכנה בלי צורך לסכן את חיי ולדפט? מאיפה? מאמצת! (באתר של סטילה לא רק שלא שולחים, המחירים לא ממש זולים)

    2. נסי את צללית 5 וגם את 10 מבורז'ואה, נראה לי שהם מענה לדרישות.

    3. השפתון מהמם עלייך ובכלל.

    שבת שלום

    השבמחק
  8. הצבע נראה בהחלט מושלם וכזה שיתאים לכל אוסף איפור.
    אהבת את המראה- מהמממת שכמוך!

    השבמחק
  9. מאיפה קנית את הצללית?
    אני מחפשת אותה הרבה זמן ולא מצאתי בשום מקום :(

    השבמחק