יום רביעי, 4 באפריל 2012

לרכוש או לנטוש - מהדורה ראשונה

היי בנות! שבוע לא קל עובר עליי.. המון לחץ בעבודה לקראת החג , סידורים ועניינים שקצת מעקבים אותי בכתיבת פוסטים בטיימינג שחשקה בו נפשי , אבל הנה אני מוצאת זמן לפנות לכן קוראות יקרות והחלטתי שהפעם אכתוב לכן על מוצרים שרכשתי , שכולם לקראת סיום בפוסט שבסופו מסקנה אחת כשם הרשומה - לרכוש את אותו מוצר , או לנטוש אותו על המדף בסופר פארם , השתדלתי לקחת מוצרים מכל קטגוריה שקשורה לכל עניין הביוטי. אז שנתחיל?


אקספוברשר - ג'ל לניקוי עמוק עם מברשת סיבים מבית גרנייה.
המוצר מגיע בבקבוקון שבראשו מברשת סיליקון בעלת 170 סיבים גמישים שאמורים לסייע בהסרת תאי עור מתים נקודות שחורות לכלוך וסבום - שגורם להופעת פצעונים. המוצר מכיל חומצה סליצית ויש לו ריח של אפטר שייב גברי , אבל לא מאלה שמגיעים עם הריח הסקסי. ריח חזק שהורס את כל חווית הניקוי בניסיונות לנשום כמה שפחות. אהבתי את הגימיק אבל לא התחברתי אליו. המברשת גוזלת ממני זמן גדול יותר כתחליב רחצה לפנים לפני שינה או בבוקר. מי שקראה פוסטים קודמים יודעת שחשוב לי שתחליב הרחצה שלי יסיר את האיפור - כשניסיתי לעשות את זה עם המברשת הייתי צריכה לשטוף אותה כל רגע כי היא התמלאה במייקאפ , וכמובן שלא התקרבתי איתה לאיזור העניים ונאלצתי להמשיך את תהליך ההסרה עם מסיר איפור יעודי. בנוסף - אין אפשרות לראות את כמות החומר שנשארה - והבקבוק מתפקד כמו בקבוק שמפו רק עם מברשת , הייתי שמחה אם היה גלגל בבסיס המוצר שמוציא כמות חומר מדודה. לסיכום - לנטוש!


מסיר איפור 2 ב-1 מבית רבלון.
נתחיל מלייק לשם החביב , בניגוד לסדרת הקולרסטיי , המוצר מתהדר בשם Color Away. מדובר במסיר איפור שאמור להסיר את האיפור מהר , ולכווץ את הנקבוביות לאחר מכן. הריח שלו קלאסי למסיר איפור ואפילו די מעודן , הוא מגיע בדומה לקולורסטיי עם פיה עגולה ודי גדולה - שמצריכה להצמיד פד קוסמטי היישר אליה להפוך את הבקבוק במהירות שיא ולהוציא כמות קטנה. ברוב המקרים הכמות שיוצאת היא מאוד גדולה ומצריכה סחיטה, בנוסף לפעמים משתמשים במסיר איפור עם מקל אוזניים כדי לבצע תיקונים , במקרה הזה יש לטבול את המקל ממש בתוך הבקבוק , מאוד לא נוח. במבחן התוצאה האיפור לא הוסר כל כך בקלות , והייתי צריכה לעבור עם המסיר לפחות פעמיים על איזור הפנים. הוא לא מתאים להסרת איפור מהעיניים  ואם תיהיו אמיצות כמוני תקבלו שריפה וצריבה מאוד לא נעימות, פה הוא מקבל מינוס מאוד גדול שכן אם אני משתמשת במסיר איפור - אני רוצה להסיר את כולו. באותה נשימה אמליץ על מסיר האיפור הדו פאזי של גרנייה , מתאים גם לעיניים וגם לעור רגיש , מסיר את האיפור נהדר ומגיעה עם פיה קטנטנה שנוחה גם למקלות אוזניים.
מחיר מסיר האיפור של רבלון הוא 66 ש"ח , אבל הוא תמיד במבצעי 40% הנחה או 1+1. לסיכום: לנטוש!


קרם - ג'ל לחות מסדרת יאנג מבית קרליין.
מדובר בקרם לחות היפואלרגני לעור רגיל - שמן שמיועד לעור פנים צעיר. המרקם של הקרם מאוד נעים על העור , והוא נספג מהר אך לא מהר מידי ומאפשר לי להניח עליו את המייקאפ בצורה חלקה. הקרם עמד לצידי בימים הקשים של היובש בחורף ועשה זאת בגבורה. מחירו במבצעים הוא 40 שקלים , מחיר מאוד נוח שבאמת נותן תמורה עבור כל שקל. למוצר יש ניחוח אופייני לקרם לחות , ולסיכום - לרכוש לרכוש לרכוש!


קרם גוף Dior - Addict 2
כמו שאופייני למוצרים מבית דיור - המוצר הזה פשוט הימם אותי. מדובר בקרם גוף (ורוד! ) עם ניחוח משכר ונעים שמזכיר מאוד את ניחוח הבושם מאותה הסדרה. הקרם מגיע עם נצנצים קטנטנים בתוכו ומתאים לי לארועים מסויימים בערבים כשבא לי ללכת עד הסוף עם המראה הזוהר. אני משתמשת בו בקמצנות יתרה  ורק באירועים מיוחדים , שהרי הוא מאוד יקר ולא ניתן להשיג אותו בארץ. אם יש לכן את האופציה - לרכוש!

טיפות סיליקון לשיער מבית נטורל פורמולה
טיפות סיליקון המיועדות להעשרה וטיפוח של השיער לאחר שימוש בכשירי עיצוב חמים. מדובר במוצר מנצח , שנותן את הברק המושלם לשיער , מוריד את הנפח והחשמל סטטי מהשיער אחרי השימוש בפן\מחליק וריח מצויין. הבקבוק מגיע עם משאבה לחיצה שמוציאה כמות מדודה של חומר , ומאפשרת נוחות מקסימלית. לרכוש!


מסקרה - סינגולייר מבית איב סאן לורן.
מסקרה שניראת מאוד מפתה בגלל המברשת המיוחדת שלה , אבל בפועל מתייבשת מאוד מהר ולא עושה משהו שמסקרות עממיות אחרות לא עושות , סקרתי אותה בפוסט המסקרות  - תוכלו לקרוא עליה שם יותר בהרחבה. לנטוש!


דאודורנט גולד סטאר מבית FA
 בדרך כלל אני לא נמשכת בגלל למוצרי פה , אבל העיצוב שלו והמחיר המצחיק ( עשרה שקלים) קנו אותי. מדובר בדאודורנט עם ריח מאוד נעים שמשמש אותי לריענון במהלך היום. על פי החברה מדובר במוצר שמשמש להגנה של 24 שעות , אך לא ניסיתי זאת כי אני לא מאמינה שמוצרי ספריי יכולים לספק עמידות , ולא בא לנו להריח כמו חציל . לרכוש!


בושם שמן מוקטן 
גימיק מוצלח שניתן למצוא בכל מיני פרפורמיות שכונתית , מדובר בבושם מרוכז במרקם שמן , עם ניחוחות של בשמים מוכרים. אני בחרתי בריח של הבושם ליידי מיליון. הבושם קטן ומאוד נוח לקחת אותו בתיק , הריח והעמידות מעולים ומצויינים , והמחיר - 30 שקלים. לרוץ לרכוש! 


דאודורנט סטיק מבית לייף
מדובר במוצר יחסית חדש בשוק מבית מותג הבית של סופר פארם , רכשתי אותו כשהיה במבצע ועלה שמונה שקלים בלבד. אני אעשה את זה קצר - כמה שהוא עלה זו מה שהוא שווה. מאוד קשה להשתמש בחומר , והעמידות לא בשמיים בכלל. אני מעדיפה להוסיף עוד כמה שקלים ולהשתמש בדאודורנט שיעשה את העבודה וישאיר אותי רעננה למשך כל היום. לנטוש!



קרם גוף מבית סבון
קרם גוף בריח פירות סופר מתוק , אבל נעים מאוד.  האריזה מאוד חמודה ומעוצבת מקסים , לפי מה שרשום עליה מדובר בקרם במהדורה מיוחדת.אני לא יודעת אם תוכלו למצוא בסניפים את הקרם הספציפי הזה , אבל מה שבטוח מדובר במוצר מלחח עם ריח נעים שעושה את העבודה. מומלץ לרכוש בחום!




בקבוק לחיץ למסיר לק - ביוטיקייר.
אם הגעתן עד לכאן - כל הכבוד , מבטיחה שזה יהיה קצר.
מדובר בבקבוק שאמור לאחסן מסיר לק ולאפשר בעזרת המשאבה שלו הוצאה מדודה ונוחה של החומר , הגימיק מאוד טוב ונחמד , אבל בפועל כל מסיר לק ששמתי בבקבוק התנדף עם הזמן ונעלם. לנטוש!


עד כאן פינתנו להיום , מקווה שאהבתן ואשמח אם תגיבו ותעקבו :)

12 תגובות:

  1. איזו סקירה כיפית - תודה! הקרם של דיור בהחלט נראה מפנק לאירועים מיוחדים :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. שמחה שנהנת , ואכן הקרם של דיור מפנק מפנק מפנק..

      מחק
  2. אני משתמשת בבקבוק הלחיץ לניקוי מברשות אני פשוט שופכת לתוכו את החומר של הניקוי מברשות מניחה אותו על שולחן האיפור שלי וזה עובד מצוין במקום בקבוק שפריצר.
    חוצמזה אחלה סקירה אני מאוד אוהבת לקרוא את הבלוג שלך

    השבמחק
    תשובות
    1. אני קצת מפחדת שגם המנקה מברשות יתנדף מהבקבוקון הזה כמו המסיר לק.. את מניחה את כל הכמות בתוכו או כל פעם קצת?

      ותודה רבה , כייף לשמוע!

      מחק
    2. שפכתי את כל הכמות זה היה מנקה מברשות של איל מקיאג
      ולא יתנדף בכלל.
      תנסי מה כבר יש להפסיד..

      מחק
  3. סקירה מעניינת גם אני אוהבת את הדאודורנט של פה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה, וכמו שאמרתי - באמת נעים ושווה את המחיר :)

      מחק
  4. סקירה מעולה
    אשקול לרכוש את המוצרים שאישרת:P
    חג שמח יקירה!

    השבמחק
  5. היתה לי את המסקרה הזאת והיא ממש גרוע היא התיבשה לי אחרי יומים ושלמתי עליה ממש יקר

    השבמחק