יום שישי, 20 באפריל 2012

טיפ טואופ - איפור היום.

אחרי תקופה שהתפרעתי עם גווני צלליות , החלטתי שמותר לי לחזור לחיקם של הצבעים הניטרלים והטבעיים שזנחתי.



בגלל שמזג האויר עוד לא כל כך ברור , החלטתי ללכת על מראי טבעי קר (חלקית , השפתיים שלי לעולם לא יהיו משוחות  בגוונים קרים ) ולצורך זה השתמשתי בסאטין טואופ של מאק. הדעה שלי על הצללית הזו מאוד לא ברורה. מצד אחד - הגוון שלה מדהים והמרקם שלה מקסים  , אבל אני לא תמיד אוהבת אותה עליי. לפעמים ניראה לי שהגוון שלה פשוט לא יושב עליי מספיק יפה ,  או שעדין לא מצאתי את השילוב שמתאים לה. ולמרות הכל אני מאוד אוהבת אותה ומשתמשת בה הרבה. היא צללית מאוד פופולרית ומהנמכרות ביותר של מאק , ממליצה עליה בחום.

ימין: סאטין טואופ , שמאל - וודג' 
כבסיס השתמשתי בצללית קרמית של ALMAY שרכשתי לאחרונה , בגוון חום אפרפר שמתאימה באופן מושלם לצללית שהנחתי מעליה.הצללית מגיעה בשפופרת עם פיה צרה מה שמקל על השימוש ומאפשר הוצאת חומר מדודה .  הצללית הייתה קלה למריחה וטשטוש , והתייבשה יחסית מהר. הגוון שלה על העפעף אחרי טשטוש היה כהה בטון או שתיים מהגוון המקורי שלו , ככה שהיא לא מאוד מורגשת במידה ואבחר להשתמש בה כצללית בפני עצמה. מבחינת עמידות - היא שרדה יפה את 8 השעות שביליתי איתה מחוץ לבית, והיא בהחלט יכולה להיות תחליף לפריימר לבעלות עפעף רגיל או לא שומני במיוחד. הצללית נרכשה בירושלים בחנות שמחזיקה עודפי איפור וטיפוח, אך אפשר להזמין אותה גם בנט תמורת דולרים בודדים , הייתי ממליצה עליה למי שרוצה להתנסות בצלליות קרמיות לפני שהיא רוכשת בחברות יקרות יותר.



כאמור אחרי הבסיס הנחתי את הסאטין טואופ , וטשטשתי אותה מהקפל לכיוון עצם הגבה עם צללית וודג' - גם היא של מאק. מדובר בגוון חום קלאסי שמתאים לטשטוש כמעט עם כל גוון. הצללית מגיעה במרקם מאט , ועולה 69 בפאן לפלטה , או 89 במיכל הפלסטיק שלה ( שאפשר להחזיק במסגרת באק טו מאק). צללית מאוד בסיסית ניטרלית שלדעתי מעולה לאוסף של מתחילות. (לא חייבים לרכוש ממאק , הדגש הוא על הגוון ).



לסיום הוספתי צללית הייליט שדיפטתי משלישיה של ביוטיקייר להארת הזוית הפנימית ועצם הגבה. תחמתי את קו הריסים התחתון גם בסאטין טואופ , הוספתי איילינר , מסקרה - וסיימנו! לשאר הפנים השתמשתי בברונזר לחיטוב קטן ( הפנים שלי התעגלו יחד עם הגוף שהחליט לתפוח לו בחורף) , סומק בלאשבייבי וMSF על תפוחי הלחיים כדי להוסיף קצת חיים למראה.
בגזרת השפתיים אני עדין צמודה לשפתון הפוקסיה של בורזו'אה , רק שהפעם הנחתי אותו בצורה מאוד עדינה והוספתי מעליו גלוס ורדרד - מספר חמש של ביוטיקיר. אני לא מתה על גלוסים , וביחוד לא על המראה שלהם על השפתיים , אבל החלטתי לגוון קצת הפעם ולשים. קשה לי להגיד שהייתה הרמוניה בין השפתיים לשאר האיפור , אבל אין סיכוי שאמרח על השפתיים שלי שפתון עם תת גוון קר , זה פשוט לא אני ( ואולי זו הסיבה שמשהו תמיד מתנגש לי עם סאטין טואופ).

הגיע הזמן לקצת תמונות של המראה הסופי:




תקריב  לאיפור העיניים:



עד כאן הפוסט להיום , אני מקווה שנהנתן ואשמח לשמוע באיזה סגנון התאפרתן השבוע! :)

11 תגובות:

  1. מבינה למה קנית את צללית ה"אלמיי" שימושית כלכך. יפה לך הטבעי. קו הליינר מושלם ועדין, באיזהב את משתמשת? בעבר אהבתי מאוד גלוסים, דיור ואסתי היו החביבים עלי בשנים האחרונות, לא כיף לי עם גלוסים ולא היה לי אף לא אחד. הסדרה החדשה של קרליין הפתיעה אותח, יש כמה גוונים שהם על תקן שפתון מלא, נראים ומורגשים כך. 303 - גוון טבעי ו 305 ורוד מככבים אצלי לאחרונה.
    מהממת!

    השבמחק
  2. שימושית כן , אבל אני פחות אוהבת להשתמש בנוזלי-קרמי , מעדיפה מרקם קרם דחוס יותר בצנצנת.. הרבה יותר נוח
    האיילינר זה נוזלי של סופטאץ' שאני קונה אותו פעם אחר פעם כבר 4-5 שנים..

    תודה על ההמלצות אבל אני ממש אנטי גלוסים ברמה קשה חחח , לא אוהבת את זה בכלל.. מידי פעם שמה כדי להוסיף קצת זוהר למראה עייף..

    השבמחק
  3. כמה יפה את . והאיפור משגע

    השבמחק
  4. אין ספק שסאטין טאופ היא אחת הצלליות הפרקטיות! גם אני ביחסי אהבה - אדישות (לא שנאה :) איתה, אין לי מושג למה. מה שכן אני מאוד אוהבת שניתן לעשות איתה איפורים זריזים וקלים כמו שעשית וזה עדיין נראה מאדו יפה ומושקע.
    כמובן שמאוד אהבתי את האיפור ואת יפיפה! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי מסכימה איתך על מה שאמרת עליה , לעולם לא שנאה!
      בגלל שהיא מיוחדת בצבע שלה היא נותנת את המראה היותר מושקע וזו הסיבה שאני אוהבת אותה..

      תודה רבה על המחמאות :)

      מחק
  5. בדיוק נזכרתי שדיברנו על סאטין טאופ לפני איזה שבועיים ואני רואה שכבר העלת איפור איתה.
    כמוך וכמו עדן גם לי יש ימים שאני לוקחת אותה ראשונה, ויש בקרים שפשוט לא בא לי עליה.
    האיפור מהמם עלייך!
    אחח האיליינר של סופט טאצ'... תמיד יישמר לו מקום חם בליבי אחרי הרומן הארוך שהיה לנו!

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח אני עוד בקטע של הרומן ולא ניראה לי שנפסיק , יש לי עוד אחד סגור , ואחריו אני אולי אנסה את הליינר עם הגימור הגלוסי של לוריאל..

      מחק
  6. היי, תגידי - באיזה איליינר השתמשת ?
    מדובר בג'ל או נוזלי ? לא הצלחתי לפענח בעצמי :)


    תודה !

    השבמחק