יום רביעי, 18 בינואר 2012

המקפיץ היומי שלי :)


בהמשך לפוסט הקודם שלי , על מסקרות , חשבתי לשתף אתכן גם במגוון האיילינרים שיש לי .
אייליינר הו אייליינר , כמה אתה מוסיף לכל איפור , אפילו אם הוא סתמי. אין ספק שעין תחומה בקו הריסים העליון ומשוחה במעט מסקרה ניראת מעולה למרות הפשטות , על הדרך השילוב גם נוח כשאין זמן.
כמו שכולכן יודעות , איילנר קיים במגוון צורות מרקמים וגוונים.. היום אני אציג לכן כמה מהם שנמצאים באוסף שלי ומוצרים שאני משתמשת בהם על בסיס יום יומי.

מתחילות: עיפרון .
איך? פשוט מאוד , תוחמים את קו הריסים העליון \ קו דמעות תחתון \ שניהם באמצעות העיפרון , מטשטשים מעט , והופ! סיימנו :) אני חושבת שעיפרון זו הדרך הכי קלה לשרטט איילינר , לא צריך לחכות שיתייבש , ולא צריך את שיא הדיוק , יצא קצת עקום? מה הבעיה! מטשטשים :)



מימין לשמאל:
Multiplay של פופה מספר 09 בגוון שחור
Crayon Khol של דיור מספר 099בגוון Noir Black
Everlasting Eyeliner של ג'ייד מספר 303 בגוון Intense brown

----------------------------
Multiplay של פופה - העיפרון האהוב עליי , עמיד מאוד , רך מאוד ונמרח כמו חמאה , לא צריך להפעיל לחץ או להתאמץ כדי שיצא פיגמנט. מדהים! במחיר מבצע הוא עולה 35 שקלים , או קצת יותר אם זה 1+1 או 40%. קיים במגוון צבעים :) אין ספק שאני ארכוש שוב .

Crayon Khol של דיור - אכזבה אחת גדולה , מחברה כמו דיור ציפיתי למשהו מיוחד ועמיד, הפיגמנט שלו ממש חלש , הוא מאוד לא עמיד , וצריך לח זור עליו פעמיים לפחות כדי שיהיה קו שחור סביר (בפעם אחת זה פשוט ניראה אפור) . מזכיר לי עפרונות שהייתי קונה בגיל 15 בעשרה שקלים. הוא הוכיח לי שלא משנה המותג או המחיר , המוצר לא חייב להיות טוב כי זה יקר או ממותג. עולה בארץ 112 שקלים , נרכבש בסטרוברי תמורת 90 שקלים.
Everlasting Eyeliner של ג'ייד - אני רוצה לנצל את המקום ולשבח את ג'ייד על השינוי לטובה שהם עושים! ממוצרים כמו כל חברה עממית רגילה הם שידרגו למוצרים נהדרים כמו הפודרה החדשה שיצאה להם , סדרת התחרה , ועכשיו יצא לי לנסות את העיפרון הנ"ל. מאוד עמיד (מגבונים לא הצליחו להזיז אותו בכלל) , נותן להניח אותו בקלות ובלי מאמץ , הפיגמנט מעולה , חום כהה ויום יומי כשלא מתחשק שחור. בספק אם אסיים אותו בעתיד הקרוב כי אני די נאמנה לאיילינר שחור , אבל הייתי ממליצה לכן לנסות :) נקנה במחיר מבצע של 50 שקלים.

--------------------------------------------------------------

מתקדמות: איילינר נוזלי.
לא קל ולא פשוט להצליח להניח איילינ ר נוזלי בקו ישר על ההתחלה . הוא דורש אימון והרבה ניסיונות , אבל כשלומדים איך לצייר את הקו המושלם , הוא מדהים וניראה מאוד טוב. שמתי אותו בדרגת קושי מתקדמות כי הוא מצריך דיוק, אחרת זה לא ניראה טוב. באופן אישי אני משתמשת באיילינר נוזלי ב99% מהפעמים כי נוח לי לעבוד איתו ואני אוהבת את התוצאה. הרבה פעמים ההנחה של האיילינר הנוזלי תלויה באפליקטור שלו. אני אוהבת להשתמש באפליקטור ספוגי וקשיח (מזכיר קודקוד של עט) מאשר מברשת דקה וארוכה שמקשה עליי את הדייקנות.

מימין לשמאל:

Stay QuickLiner של סופטאץ' מספר 47
Metallic Liquid Eteliner מספר 24 של Barry M
Liquidlast Liner של מאק בגוון קוקו בר

-- ------------------------------------

Stay QuickLiner של סופטאץ' - ושוב אני מתחילה עם הליינר האהוב עליי , ואני מדברת על אהבה שלא תיגמר לעולם. אני בבקבוק השלישי (לוקח לו בערך שנה וחצי להיגמר בשימוש יום יומי) וכל יום נהנת ממנו מחדש.
מדובר באייליינר שחור משחור כמו שאני אוהבת , מלא פיגמנט , מאט לחלוטין , עמיד מאוד , עם אפליקטור מאוד נוח.
בשבוע שעבר מצאתי עליו ס קירונת בעיתון 'את' שהמליץ על חמישה איילינרים שחורים ובניהם הוא:


בהחלט אמשיך לרכוש אותו.

Metallic Liquid Eteliner של Barry M - בארי אם זה חברה שלא כלכך מוכרת בארץ , את הליינר הזמנתי מהאתר של אסוס (חברה שמוכרת מותגים ומחזיקה בליין מוצרים משלה) בעלות דולרים בודדים בזמן סייל בשנה שעברה , בידיוק עמד להיגמר לי האיילינר והייתי צריכה אחד חדש , ראיתי את האפליקטור שדומה לזה של סופטאץ' ורכשתי. מבלי ששמתי לב רכשתי איילינר שחור עם נצנצים ככה שהוא מתקבל יותר אפור כחול מאשר שחור בגלל הנצנצים. העמידות יחסית טובה אבל לא מעולה , נוח למריחה וטוב לי בעיקר ליצאות בערב כשבא לי קצת לגוון :) לא ארכוש שנית כי הוא לא שימושי לי כלכך , אבל למי שאוהבת כן הייתי ממליצה , כי יחסית למחיר מקבלים תמורה הולמת מאוד .

Liquidlast Liner של מאק - איילינר נוזלי חום , כי הייתי צריכה אחד כזה. למרבה ההפתעה הוא האיילינר הפחות אהוב עליי מכולם , הפורמולה סמיכה לי מידי , והמברשת לא נוחה ומקשה על המריחה והגוון הוא יותר חום שחור מאשר חום. למרות החסרונות הוא מאוד עמיד. לא ארכוש שנית בגלל החוסר נוחות במריחה.


----------------------------------

מתקדמות מאוד: איילנר ג'ל.
יש שיגידו שאת המקום הזה היה צריך לתפוס האיילינר הנוזלי , אבל לי באופן אישי קשה יותר להניח אותו מאשר את הנוזלי , לכן אני ממקמת אותו כאן. מדובר באיילינר שמגיע בצורת קרם\ג'ל , ומצריך מברשת מיוחדת כדי למרוח אותו.
יש לי רק מוצר אחד בקטגוריה הזאת , כי אני לא מתה על זה שהוא דורש יחסית זמן להניח אותו ( בניגוד לליינר נוזלי שגוזל ממני סה"כ 2 דקות) הפיגמנט שלו יחסית לנוזלי לא רווי בצבע מספיק עבורי , וזה שצריך מברשת נפרדת פשוט מעצבן וגורם לי לחוסר נוחות בהנחה.



אייליינר ג'ל של אלזיבט ארדן - נרכש כשהחלטתי לנסות איילינר בצורת ג'ל.
לא נוח לי כלכך להשתמש בו , אבל אני כן משתמשת כשאני רוצה עמידות יוצאת דופן , בעיקר לארועים.
נמרח טוב , ומאוד עמיד. מומלץ למי שאוהבת את הג'לים למינהם.
יוצא לי לשמוע המון על הבלאק טראק פלואידליין של מאק , שלפי מה שהבנתי הוא עולם אחר מהמוצרים שדומים לו , עדיין לא יצא לי לנסות לכן אין לי חוות דעת משלי , אבל סתם רציתי לשתף.

סווטצים:


מימין לשמאל:

אליזבט ארדן - אייליינר ג'ל.
פופה - אייליינר עיפרון.
דיור - אייליינרעיפרון.
סופטאץ' - איילינר נוזלי.
בארי אם - איילינר נוזלי.
מאק - איילינר נוזלי.
ג'ייד - אייליינר עיפרון.

בהחלט אפשר להבחין למה אני מאוהבת בשחור של סופטאץ'. תיראו איזה פיגמנט הורס בריאות!

עד כאן להיום ,
שבת שלום לכולם :)
קאני.


ספרו לי בנות , מה האיילינר האהוב עליכן?
באיזה אפליקציה אתן מעדיפות להשתמש? (עיפרון נוזלי או ג'ל)
איזה גוונים אתן אוהבות במיוחד?


9 תגובות:

  1. יופי של פוסט :)
    לי יש אייליינר שחור בצורת עט (מזכיר לי את הטושים לכתיבה על דיסקים) של רבלון ואייליינר ג'ל חום כהה של סמאשבוקס. אני אוהבת לגוון ביניהם, אבל לרוב אני אהיה עם האייליינר החום כי הוא פחות Harsh. ההנחה של הג'ל לוקחת לי בערך דקה יותר מזו של העט, אז זה לא פרק זמן משמעותי מדי לדעתי :)
    בעבר השתמשתי באייליינר נוזלי והוא היה בסדר גמור, אבל העט והג'ל קנו אותי :)
    בעפרונות עיניים אני לא משתמשת כאייליינר אלא לתיחום מעקה העין, אבל גם את זה הפסקתי לעשות כי זה מקטין אותן, ואין שום סיבה לעשות את זה.

    השבמחק
  2. גם אני כבר לא משתמשת בהם כתוחם עליון , אבל בהתחלה זה מה שרובינו עושות ;)

    השבמחק
  3. באמת כדאי שתנסי את הפלואידליין!הוא מושלם!
    או את הגרסה הזולה שלו האיילנר קרם של WOW.לדעתי הם ממש דומים!20 ש"ח סה"כ.

    ותקני מברשת אלכסונית קטנה,המברשת מהתמונה לא ניראית נוחה במיוחד למטה הזאת...

    בגזרת הנוזליים הייתי משתמשת בסופר ליינר,אבל עברתי גם בשימוש היומיומי לפלואידליין..(פעם הייתי משתמשת רק לערב)

    השבמחק
  4. יש לי אלכסונית , עדין מבחינתי לא מתקרב לנוחות של הנוזלי , יכול להיות שאני פשוט כבר רגילה אליו :\

    השבמחק
  5. לדעתי פלודליין לוקח את כולם ובגדול. איילנר של אליזבט נראה יבש מדי ולא מספיק רך. גם המברשת לא ממש מתאימה.
    הסופטאצ' בהחלט נראה מאוד רווי.

    השבמחק
  6. זו המברשת שהגיעה איתו , גם לי היא ניראת קצת לא מתאימה :\

    השבמחק
  7. גם אני כמוך, לא התחברתי לג'ל ואין לי מושג מה ההתלהבות ממנו. מה עם הנוזלי של ג'ייד העמיד? הוא פשוט מסרב לרדת.ממליצה עליו. הנה ביקורת עליו:
    http://www.mako.co.il/women-beauty/shopping/Article-54a6fb631151721006.htm

    השבמחק
  8. האמת היא שעכשיו אני דווקא חושבת להתחיל איתו שוב , שמתי לב שקשה לי להגיע לשלמות עם הנוזלי כי הוא מתחיל לזלוג לחריצים.

    על הליינר של ג'ייד שמעתי רק דברים טובים, מומלץ!

    השבמחק
  9. ואוו הבארי הזה מושלם איפה קונים אותו ואיזה מספר הוא? (:

    השבמחק