יום שישי, 13 בינואר 2012

What In My Bag?

אם יש משהו שחשוב לכל אישה עלי אדמות , זה התיק שלה.
זה פשוט מובן מאליו , זה הבית השני שלנו , והוא איתנו כל הזמן.
כל אדם שיצא לו להרים את התיק שלי , שאל אותי ' מה לעזאזל את מכניסה לשם?! '
דברים שצריך, בעיקר למקרה חירום - כי תמיד טוב שיהיה :)

לא מזמן החלפתי את התיק השחור הקבוע שלי - מאלדו , כי קיץ ובקיץ יש לי חולשה ללבן.

ככה הנסיך הקטן ניראה (ומצטערת על איכות האייפון הלא משהו )


והינה התכולה שיש בו:


מימין לשמאל:

תיק איפור - לתיקונים קטנים באמצע היום , מיכל קרם לחות , מייקאפ , פודרה , סומק +מברשת , איילינר מסקרה ושפתון :)

ארנק - אני אוהבת אותו ממש , לבן שטוח עם סגירה מגניבה :]

ת.ז - למקרה ואצטרך , אין לדעת מתי ..

יומן שבועי - ניסיון להיות מאורגנת ולכתוב בו את כל הסידורים

מגבונים לחים - תמיד בתיק , הדבר הכי שימושי בעולם

קיט עדשות של קיטי - אתעמק בו יותר למטה עם תמונות

נרתיק ורוד לבן - עם פדים ומגיני תחתון למקרי חירום

נרתיק מנומר - עם כדורים לכאבי ראש\בטן\מחזור

מחטא ידיים ללא שטיפה - כשהמגבונים לא מספיקים , ויש לו ריח של ניקיון

קרם גוף מוקטן - אם מרגיש לי יבש\שאני לא ישנה בבית פתאום

בושם ברול-און , לריענון הניחוח באמצע היום

גומיה , אוזניות לאייפון , משקפי שמש , וכמובן מראה :)

מפתחות ששכחתי להכניס כי הן זרוקות ליד המחשב , ואייפון שהיה אחראי על הצילום :]


את הקיט לעדשות מגע של קיטי קניתי באיביי במשהו כמו 2-3 דולר
הרבה פעמים יצא לי לישון אצל החבר ולהיתקע בלי מים לעדשות או בלי מיכל
בקיט יש לי בקבוקון קטן של מים (לעדשות כמובן) , פינצטה רכה להנחה , ומיכל עם מים בתוכו.

סגור:


פתוח:


ממש ממש חמוד למי שיש עדשות מגע כמוני .

עד לפה הפוסט , מקווה שנהנתן
קאני :]

ספרו לי למטה בתגובות - מה אתן לוקחות איתכן בתיק?





2 תגובות:

  1. אהבתי את הפוסט!
    תמיד תמיד אצלי בתיק- ארנק, קרם הגנה, אייפוד, ת.ז., מחטא ידיים, מגבונים (ארוזים אחד אחד כאלה קטנים...), עט כי אי אפשר לדעת מתי נצטרך עט... אם התאפרתי אז גם תיק איפור לתיקונים, תיק קטן עם פדים וכאלה, אקמול... ובטוח שכחתי משהו אבל זה העיקר...

    השבמחק
  2. מזל שהזכרת לי לדחוף לתוכו עט, אני כזאת קלאמזי לפעמים :]

    השבמחק