יום רביעי, 14 במאי 2014

Summer Haul - Mac , Pupa , Soft Touch!


שלום לכן יקירות! הפוסט הפעם יתעסק בהתחדשויות לכבוד הקיץ , הפעם ליקטתי פריטים חיוניים לעונה החמה .. כי כמו שאתן כבר  יודעת, הקיץ בישראל זה לא משהו שמסוגל לסבול יותר מידי איפור , סתם כי הלחות אוהבת לקפוץ לומר לו '' הינה אני יותר חזקה ממך '' ולברוח. אם אתן רוצות לראות מה רכשתי אתן מוזמנות להמשיך לקרוא :)


Mac Prep + Prime BB: קרמי ה-BB הפכו להיות כל כך נפוצים לאחרונה , כך שכל חברה מחזיקה באחד כזה לפחות , גם בגזרת הדראגסטור וגם בחברות היוקרתיות , ושום מילה על CC , DD. במאק מציעים קצת גיוון וחידוש , והוציאו את הקרם באריזת קומפקט דחוסה. הציפיות שלי כמובן היו לכיסוי יותר גבוה כיאה למוצרים דחוסים , אז מה יש לנו כאן? קרם דחוס במרקם די קליל ומפתיע , הכיסוי אמנם יותר גבוה משאר קרמי BB שיצא לי לנסות , אבל עדיין בגזרה של קל שניתן לבניה עד בינוני , הגימור החי דורש פידור , ולא עמיד במיוחד (4-5 ומתחיל לדהות ) . במאק אומרים שהוא יכול לשמש כפריימר או קרם בסיס לפני המייקאפ ,לא הייתי מנסה זאת אחרי בדיקת העמידות שעשיתי לו. מחיר הקרם 139 ש"ח והוא מוצע בשמונה גוונים שונים.
לסיכום - יתאים בעיקר לבנות שלא מחפשות כיסוי גבוה ועמידות אבל עדיין רוצות מראה עור אחיד וחי :)


Mac Eyeshadow - Sable: בגזרת הצלליות הגוונים שמככבים בקיץ הם בעיקר החומים הניטרלים , הפעם החלטתי לנסות גוון קצת יותר ברונזי , עם גימור מעניין. סייבל של מאק היא חומה חמימה , שמתאימה לכל מראה , לכל שפתון וסומק , ותמיד התוצאה תיראה עדינה ויפה. אני מוצאת שאפשר לשלב אותה עם כל גוון שעולה על דעתי , הפיגמנט שלה משגע והיא מתהדרת בגימור פרוסט שנותן לה את הייחוד שלה.


Mac Ocean City Blush: תזכירו לי בבקשה לא לקנות יותר מוצרים רק בגלל האריזה שלהם. אני חייבת להודות שהפעם האריזה והיופי המדהים של המוצר הזה עשו את שלהם. מדובר בסומק אומברה ממהדורה מוגבלת שמוצע גם בורוד וגם בכתום , כמובן שהורוד עשה לי יותר עיניים , אבל בגלל שאין לי הרבה סמקים כתומים ובגלל שברשת הביקורות על הגוון הורוד לא היו טובות החלטתי לרכוש את הגוון הקורלי. הפיגמנט מצויין , העמידות טובה , קשה לי מאוד לטשטש אותו ואני מרגישה שמשהו מוזר לי בגוון . אולי הוא יותר מידי בהיר יותר מידי חי וזוהר עבורי , אבל אני מוצאת שכל פעם שאני מניחה אותו הוא פשוט לא יפה ולא מונח בצורה יפה מספיק בשבילי , אולי זה הקושי לטשטש אותו או שאולי זה כי אני לא רגילה לגוונים הללו. בכל מקרה מבחינת מוצר הוא טוב ( חוץ מעניין הטשטוש ) , מבחינת גוון.. טעון שיפור בשבילי. את הסומק אפשר לרכוש בחנויות של מאק,  אם עדיין נשאר ממנו משהו בחנויות , תמורת 159 שקלים.


Soft touch OLALASH Mascara: על האהבה הסודית שלי לאיילינר של סופטאץ' אתן כבר יודעות , כשהחברה הוציאה מסקרה בורוד זועק ועם שם כזה מגניב , היא פשוט קנתה אותי. ועכשיו חדל התלהבות מאריזות ולענייננו. מדובר במסקרה עם מברשת די גדולה , סיבים די קצרים , וראש קצת מוזר. בתחילת השימוש כמות החומר שיוצאת ממנה היא אדירה , וצריך לתת לה כמה שבועות להתייבש. אחרי הייבוש כמו כל מסקרה הרבה יותר קל לעבוד איתה , היא מעבה ומעגלת כמו שצריך , עניין ההפרדה דורש קצת מיומנות ותירגול , אבל גם שם היא לא רעה. העמידות מצויינת, לא נמצאו פירורים או מריחות למינהן. מה שכן שמתי לב שמידי פעם היא עדיין ממשיכה להוציא כמויות חומר גדולות לריסים מה שגורם לתופעת ריסים כעכבישים מה שלא תמיד מתאים , במיוחד לא כשממהרים.
 לסיכום , מסקרה טובה , אך לא בטוח שתירכש שוב בעתיד.


Pupa Lipstick: איך אפשר לקנח את הפוסט מבלי להוסיף שפתון קייצי? אז השפתון בגוון 302 של פופה הוא שפתון קייצי אבל עדין , הגוון ורדרד די טבעי על השפתיים , מאוד לחותי , גוון לא אטום לגמריי שניתן לבניה , לא עמיד במיוחד מה שאופייני לשפתונים עם גימורים לחותיים , אבל בהחלט יפה ומתאים לכל לוק בין אם הוא עדין או דרמטי יותר. מאוד מרוצה וממליצה לנסות את הגוון למי שמחפשת שפתיים ניטרליות אבל עדיין ורדרדות עם מעט נוכחות.

עד כאן ההתחדשויות שלי לקיץ , ספרו לי בתגובות , במה אתן התחדשתן לכבוד הקיץ?

13 תגובות:

  1. תתחדשי על הכל!
    אני כמעט התפתיתי לקנות את הסומק הזה של מאק אבל משהו בו לא עבד עליי - היה צריך לבנות אותו במשך יותר מדי זמן ולא היה בו משהו מיוחד מדי על גוון העור שלי. שמחה שלא נכנעתי לרכישתו...
    SABLE של מאק נראית מהממת! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני שמחה לדעת שאני לא היחידה שלא נפלה ממנו.. וSABLE אכן מהממת :)

      מחק
  2. תתחדשי.
    ה BB בקרם לא חדש היה קים מהתחלה אבל מתאים יותר לעור יבש/רגיל.
    כמוני כמוך מתפתנ בשל אריזות מוגבלות וגם אני חמדתי את הורוד ו"הסתפקתי" בקולרי - הוא נהדר, פיגמנטי ומחמיא לי מאוד.
    תני לו סקנד צ'אנס

    סדרת השפתונים מיס פופה נהדרת החל באריזה וכלה בגוונים.

    ואחרונה חביבה המסקרה, האריזה נהדרת, הביצועים טובים אבל מתחברת יותר למברשת "רגילה" משהו

    השבמחק
    תשובות
    1. אני אנסה אותו שוב בתקווה שמשהו ישתנה.. , אני יודעת שהBB לא חדש , אבל אצלי הוא חדש ;-)

      מחק
  3. סקירה מצויינת, ממש עשית לי חשק לBB קרם של מאק, נשמע בדיוק בשבילי. ואני כבר מזמן רוצה לדגום את המיס פופה, מכירה עוד גוונים?

    השבמחק
    תשובות
    1. לא יצא לי לנסות עוד גוונים ,אבל אני חושבת שעוד בנות סקרו אותם בעבר... כדאי לחפש :)

      מחק
  4. תתחדשי על הכל, בחירות משובחות!
    ה-BB של מאק נשמע מסקרן, אבל אם העמידות בינונית, אין לי סבלנות להילחם בעמידות שמיוחד בקיץ.
    SABLE היא אחת הצלליות האהובות עלי ממאק. הגוון שלה נראה שונה בשילוב עם גוונים אחרים והפיגמנט מדהים.
    מאוד אוהבת גם את השפתונים מסדרת MISS PUPA, יש לי 2 ואני מתאפקת לא לקנות עוד :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הBB באמת נחמד , אבל לא למי שמחפשת עמידות וכאן גם אצלי זה חיסרון משמעותי.

      מחק
  5. איזה התחדשות כייפית! השפתונים מהסדרה הזו של פופה מקסימים ממש! אני באמת צריכה להתחדש באחד נוסף :)
    ואני לא בטוחה שיש לי את SABLE... עוד תירוץ לשופינג!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני בטוחה שיש לך משהו דומה לפחות! ;-)

      מחק
  6. תתחדשי על הכל!
    אני אוהבת את הביבי של מאק, רק בגרסא הנוזלית. עוד לא יצא לי לנסות את הדחוס.
    הסומק- טוב אני תמיד עם גוונים כתומים ועל כן ממש אוהבת אותו עליי. נסי לטשטש את הקצוות עם קבוקית, אני מגיעה ככה לתוצאה ממש טובה.
    השפתונים האלו של פופה נהדרים! חרשתי עליהם בקיץ שעבר.

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח אני מבינה שכווווולן ניסו את השפתונים לפניי :O , ניסיתי לטשטש את הסומק עם כל מברשת. משהו לא מסתדר :(

      מחק
  7. איזה קניות שוות! הסומק מהמם...
    לגבי הביבי של מאק - הדחוס מיועד לעור יבש. לקחתי ממנו דוגמית בחורף והוא היה מעולה לעור היבש שלי, אבל בקיץ סביר שלא היה מחזיק עליי בכלל. הכיסוי שלו גם ממש קל לטעמי. הנוזלי שלהם יעיל יותר לדעתי.
    הגוון של השפתון של פופה נראה טוב. רשמתי לעצמי את המספר

    השבמחק