יום שני, 19 במאי 2014

על מייקאפ ב-3$ שמעתן?

כן כן , אני יודעת שזה נשמע מוזר. אבל קיים אי שם על כדור הארץ מייקאפ שעלותו 3$ בלבד. אני כמובן מדברת על המייקאפ של ELF , חברה אמריקאית שהתוודעתי אליה בשנה האחרונה ומאז אני מנסה מוצרים בלי הפסקה. חלקם מעולים , חלקם סבירים וחלקם גרועים. בהזמנה האחרונה שלי מ-IHERB החלטתי שאתן למייקאפ הנוזלי צ'אנס , כי מה כבר יש להפסיד?

אז נעים להכיר ,  Flawless Finish Foundation!



מי הוא : המייקאפ מגיע בבקבוק זכוכית נחמד , שקוף , עם פקק שחור. לא כלכך צ'יפי כמו שחשבתי. הוא מתהדר במשאבה (!) שהופכת את כל התהליך לסטרילי ונוח. המייקאפ מגיע בשישה גוונים שמתוכם הבהיר ביותר הוא זה שמתאים לי , ואני לא כל כך בהירה , מה שאומר שבנות בהירות לא יוכלו למצוא גוון שמתאים להן במייקאפ הנ"ל. הוא מצוייד במקדם הגנה SPF 15 , נטול שומן , והוא לא נוסה על בע"ח , שזה פרט חשוב לא פחות.

כיסוי וגימור: הכיסוי בינוני וניתן לבניה בשכבות במקומות בעיתיים יותר , והגימור נע בין סאטן לסמי מאט. 
עמידות: תלויה במזג האויר. בתנאי מיזוג המייקאפ שורד יפה  מאוד עם פידור מעליו , הבעיה מתחילה כשיוצאים החוצה לחום הישראלי והלחות, והעור מתחיל להיות שומני , במצב כזה המייקאפ מתחיל להתאדות מהפנים תוך מס' שעות , אחרי כחמש או שש שעות הוא עדיין שם , אבל הכיסוי קצת פחות , ואם תעבירו אצבע על הפנים תוכלו לגרד שכבה בקלילות יתר.
למי הוא מתאים: לבעלות עור יבש ובעלות עור רגיל - יתאים מאוד , לבעלות עור מעורב או שומני - יתאים יותר לחורף. 
כמה ואיפה: 3$ ב-IHERB , במידה וזו הקניה הראשונה שלכן באתר תוכלו להשתמש ביציאה בקוד JUP780 ולקבל את המייקאפ ב-2$ ומשלוח חינם! ( או 5$ הנחה בקניה עם מוצרים נוספים , 10$ הנחה בקניה מעל 40$ )


לסיכום: תמורת 3 דולר מקבלים כאן תמורה נהדרת למחיר! אני משתמשת במייקאפ בעיקר לימים של סידורים קצרים מחוץ לבית , או כשאני מתקמצנת על הדאבל וור שלי. הכיסוי בהחלט מספק אותי כחובבת כיסויים מלאים , אמנם הוא לא מושלם , אבל שוב תמורת המחיר הוא מהווה תחליף לא רע בכלל. הייתי שמחה אם העמידות הייתה טובה יותר בחום , אבל אני חושבת שרוב המייקאפים בשוק , גם היקרים ביותר לפעמים מפשלים בעמידות בתנאי מזג האוויר שיש לנו בארץ. ממליצה  בהחלט לנסות אותו , ואם העור שלכן יבש - אני בטוחה שהוא יתפקד עליכן נהדר! 

עד כאן הפוסט להיום , אני מקווה שנהנתן , ואשמח לשמוע אילו מוצרים ניסיתן מהחברה? :)


9 תגובות:

  1. אני עם העור המעורב והשומני שלי פסלתי אותו והעברתי הלאה.
    הרגיש לי מאוד דביק ולא נעים והגוון הכי בהיר שלהם "פורצלן" יכול להתאים יופי כקונטור לשלגייה כמוני :)

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח כן הגוונים די כהים! מתי ניסית אותו? אני חושבת שבחורף הוא דווקא יכול לתפקד טוב יותר על עור שומני או מעורב

      מחק
    2. דווקא ניסיתי בחורף..... אין העור שלי כל כך רגזן שלא מסתדר עם אף מייקאפ :(

      מחק
  2. אני די בהירה, איזה גוון כדאי לקחת?
    איזה גוון הזמנת?

    השבמחק
    תשובות
    1. תגדירי די בהירה חח , איזה גוון את במייקאפים אחרים? קולורסטיי \ דאבל וור \ מאק? אני הזמנתי את גוון פורצלן

      מחק
  3. ואו נשמע ממש מעניין, אני בדיוק מחפשת מייקאפ שיתאים לימים קצרים כי אני מתקמצנת על הדאבלוור שלי אם אני צריכה לצאת לסידורים קצרים חחח אני פרסקו, נראה לך שפורצלן יתאים ?

    השבמחק
    תשובות
    1. אני חושבת שהוא יהיה לך קצת כהה.. :\

      מחק
  4. טוב הוא לא ממש מתאים לי (גם נשמע שיהיה כהה לי, וגם יש לי עור מעורב).
    אבל סה"כ בתמורה למחיר נשמע חביב למדי

    השבמחק
    תשובות
    1. אם אני זוכרת נכון את נימנת עם חבורת השלגיות , ואכן יהיה לך כהה לדעתי..

      מחק