יום שני, 5 במאי 2014

+*+ הכוכבים של אפריל +*+


אז את חודש אפריל ציינתי כחודש מעבר , זה היה החודש האחרון בעבודה , החודש שכבר מתחיל להיות נעים מאוד בחוץ ואפילו חמים וכמובן חודש של שינויים ברוטינת האיפור ומציאת פייבוריטים חדשים לתקופה הקרובה.

שמפו יבש של Batiste - כשמזג האויר מתחם אני שולפת את השמפו היבש. מכירות את הימים האלה , שהשיער ניראה קצת שומני ,אתן עוד שעה צריכות לצאת מהבית , ואתן יודעות שאם תחפפו עכשיו , כשזה יתייבש בחוץ זה יראה כמו.... , אז כזה. במקרים כאלה בידיוק אני משתמשת בשמפו היבש , השיער ניראה טוב יותר , ומצליח לשרוד כך עד למקלחת :)

Beauty book - Elf - אני מודה , 5$ הכי משתלמים שבזבזתי. מדובר בפלטה מאוד קומפקטית עם צלליות בגוונים חמימים וטבעיים, כמו שאפשר לראות בתמונה די חרשתי בעיקר על החומים , אבל הסגול שם למה והגוונים הזהובים זוכים גם הם לתשומת לב נאותה. אני מוצאת שקל לי , נוח זמין ומהיר לשלוף את הפלטה הקטנה וליצור איתה לוק קליל.

ברונזר של Elf - מגיע כחלק מהדואו המפורסם של אלף שמזכיר מאוד מוצר דומה של נארס היוקרתיים. עכשיו כשחמים יותר אפשר להתחיל לחמם את הפנים קצת , שלא נדבר על קצת חיטובים לעצמות הלחיים אחרי המשקל שיורד לו לאט לאט :) לצד הברונזר יש גם סומק קורלי עם פיגמנט נהדר שאני אוהבת גם כן!

סומק של Physicians Formula - הסומק האהוב עליי כבר תקופה ארוכה , ורוד בובתי שמוסיף תמיד חיוניות לפנים. אוהבת אותו מאוד לחורף וגם לקיץ. אפשר להשיגו בIHERB

קונסילר של ביוטיקייר - הופיע לא מזמן בבלוג , בקיץ שקצת יותר לחותי בחוץ הוא יותר נוח לשימוש , אך עדיין לא לבד אלא עם עוד קונסילר לחותי אחרת הוא מאוד קשה לטשטוש. אוהבת מאוד בגלל הגוון המוצלח שעושה פלאים לשקיות שהחליטו להתנחל מתחת לעיניים. 

שפתון Girl About Town של מאק - ורוד פוקסיה שצועק '' קיץ!!!!! '' מי שעוקבת אחריי בפייסבוק יכולה לראות שאני אוהבת לחרוש עליו לאחרונה , אני מוצאת שמעל עיפרון שפתיים הוא ניראה נהדר ומאוד מחמיא , העמידות שלו לא רעה בכלל מעל העיפרון אף על פי שהגימור שלו לחותי. האח הדומה שלו והמתון יותר הוא All Fired up בגימור מאט ובטון קצת פחות זועק. השילוב של שניהם יחד מדהים לא פחות :)

אלו היו המוצרים שעשו לי את חודש אפריל , באיזה מוצר אתן השתמשתן הכי הרבה באפריל? שתפו אותי בתגובות!


7 תגובות:

  1. איפה משיגים את השמפו היבש? :O

    השבמחק
    תשובות
    1. בסופר פארם , אין בכל סניף , אני יודעת שבעזריאלי מוכרים אותו וכמובן שאפשר להזמין אונליין :)

      מחק
  2. אחלה של מוצרים, מצד אחד את מקפידה על סגנון קבוע אבל עם הפלטה הזו אפשר ליצור כ"כ הרבה שילובים

    השבמחק
    תשובות
    1. זה ניראה ככה , אבל רובם מבוססים על גוונים חומים ככה שקשה לגוון חוץ מירוק או סגול מידי פעם ..

      מחק
  3. אחלה פוסט ! אני חושקת בשמפו הזה כבר הרבה זמן! בטיול הבא לתל אביב לגמריי קונה אותו!

    השבמחק
    תשובות
    1. בהצלחה! שימי לב שיש אותו בעיקר בעזריאלי , בסניפים אחרים קשה למצוא

      מחק
  4. מה יהייה עם החשקים שאת עושה לי לסומק של פיזישנס? כל פעם שאת מעלה תמונה שלו אני מריירת עליו. אבל יש לי מספיק סמקים בינתיים... אוי איזה צרות יש לי XD

    השבמחק