יום רביעי, 9 באפריל 2014

קצרים: טובים וזולים.

וכרגיל , כמו שכמעט כל פוסט כאן נפתח לאחרונה , אני מתנצלת על המחסור בפוסטים תקופתיים.. תקופה עמוסה מאוד בחיים , מחשב ששבק חיים , ועוד כל מיני עניינים. אחרי התבוננות קצרה בפוסטים שנכתבו , שמתי לב כי לא מעט מכן מאוד אוהבת את הפוסטים העוסקים באיפור זול , ונגיש , בעיקר שכמדובר גם בפריטים מוצלחים. כמובן שהחברה החביבה עליי בעל הקשור לכך היא לא אחרת מביוטיקייר.
 בביקור האחרון שלי צדתי כמה פריטים שסיקרנו אותי מאוד , ואני כאן כדי לספר לכן על הרישומים שלי מהם! :)



Nu Skin - הוא מכשיר המוכר לכולנו בגירסתו היקרה שהיא הקלירסוניק , המכונה הקטנה בעלת הראש המסתובב שעושה את הפנים נקיות ויפות. אני מודה , כהרגלי הייתי סקפטית , כי מוצר שעולה 29.90 לעומת מוצר שמחירו כ-200$ , כמה זה כבר יכול להפתיע.. אז , אני אתחיל ואתוודה שלא יצא לי להתנסות בקלירסוניק , אבל אני לחלוטין יודעת מה הוא אמור לעשות , ועם הידיעה הזו הגעתי לנסות את נוסקינוש ( כן , זה שם החיבה שלו ) ידידי הכחלחל.

המכשיר מגיע עם ארבעה ראשים מתברגים , ומכונה שמופעלת באמצעות שתי סוללות AA פשוטות.
כל ראש אחראי על פעולה מסויימת:
- מברשת לניקוי עמוק
- ראש עיסוי והמרצה
- ראש לרחצה קלה
- מריחה והספגת תכשירים 
אני התאהבתי בראש המיועד לניקוי עמוק , ובראש לרחצה קלה , כי הם אלו המרגישים לי יעילים ביותר.
 אני מרגישה שהראש לניקוי עמוק מנקה את העור בצורה כל כך טובה, עד שהעור פשוט ניראה כאילו הוא לא סחב על עצמו טונה איפור לפני שנייה. השימוש העיקרי שלי בו הוא עם מעט סבון פנים , והפעלה של המכונה עם העור מאופר , כל המייקאפ יורד בלי צורך להתאמץ יותר מידי , והתוצאה.. מדהימה. הספקות שהיו לי בהתחלה פגו מהר מאוד , ושוב פעם בביוטיקייר הוכיחו שגם זול יכול להיות מעולה.


מוצר נוסף שיצא לחברה לא מזמן הוא קונסילר 7\24 שמצטרף למגוון , הפעם נוזלי בגרסת ה'גלוס' , מזכיר מאוד את הקונסילר שאני אוהבת מוואו , גם באריזה. החלטתי לנסות אותו ובחרתי בגוון 03 שהתברר כבחירה מצויינת , גוון פיצ'י המנטל כהויות בדיוק מפליא! הפורמולה די סמיכה , אבל בהחלט מתקבעת מהר ומעצמה , לכן אני מציעה לעבוד עין עין , וללחח את האיזור טוב אחרת הקימטוטים באיזור יודגשו. הצורך לעבוד מהר הוא המינוס היחיד שמצאתי בקונסילר הזה. העמידות טובה , הכיסוי מעולה והגוון הכי מדויק שיצא לי לפגוש עד כה. 

עד כאן לגביי עידכון מוצרים חדשים ומעניינים שיצאו לביוטיקייר , החברה הזו כל הזמן ממשיכה להפתיע , ומוכיחה שזול לא בהכרח עולה ביוקר ,אלא אפילו די משתלם. מקווה שנהנתן מהפוסט ומאחלת לכולכן חג פסח שמח וכשר :)

5 תגובות:

  1. תודה על הסקירה. מאוד מסקרן אותי לנסות את המכשיר לניקוי הפנים, במיוחד לאור הביקורות הטובות עליו :) המחיר הזול מפתה מאוד!

    השבמחק
  2. שמעתי הילולים רבים על הקונסילר והחלטתי לנסות בעצמי. דווקא אני לא נפלתי... הוא מאוד מאוד פודרתי ומדגיש יובש וקמטוטים, למרות שהנחתי מתחתיו קרם עיניים עשיר בלחות. אם מנסים לטשטש אותו טיפה אחרי שהוא התקבע (ואני מתכוונת ל-5 שניות בערך) הוא נסדק ויוצר מין חריץ שלא ניתן לתקן.
    בפועל המרקם שלו בעייתי מדי עבורי לפחות... אבל כן יש כאלו שממש מתחברות אז זה נטו אינדבידואלי :)

    השבמחק
  3. מצטרפת לזו שמעליי. התנסתי גם אני בקונסילר וחייבת להגיד שזה לא המוצר הכי טוב שלהם . ובנוגע למכשיר של ניקוי הפנים התאהבתי, הוא פשוט מעולה הוא עושה את העור נעים וחלק. ממש ההפך מהיכולת שחשבתי שתהיה לו בהתחלה .

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לגמרי מסכימה איתכן, בגלל זה ציינתי שחשוב לעבוד איתו מהר מאוד ולדאוג ללחות טובה לאיזור.. אצלי כשהאזור לח הוא מתפקד נהדר והגווו והכיסוי קנו אותי.

      מחק
  4. מסכימה איתך בנוגע לשני המוצרים! הייתי מאוד מופתעת מהאיכות של המכשיר... (המכשיר עצמו והעיצוב... לא מרגיש זול בכלל) והקונסילר הכי עמיד שניסיתי, לי הוא מרגיש קצת כאילו הוא מותח את האזור שמתחת לעין ואפילו קצת מפריע (אבל זאת רק אני כנראה, אני ממש רגישה)

    השבמחק