יום רביעי, 25 בדצמבר 2013

Iherb - Dresslink - Forever 21 - Haul!


היי יקירות , היום מצטרפים לבלוג חברים חדשים - אקססוריז! החלטתי שיהיה מעניין לשתף אתכן גם בעוד דברים מעולם היופי שלא בהכרח קשורים לאיפור או טיפוח , אבל כן גורמים להכל להראות יפה יותר :) נתחיל כמובן מההזמנה מאייהרב - ונקנח עם האקססוריז ועם אתר קניות מקסים שהכרתי לאחרונה.. יאלה מתחילים!


על הקיט החדש שהוציאו בריל טכניק בטח כבר שמעתן , מדובר על קיט בעל 6 מברשות , 4 מברשות המיועדות לפנים ו-2 מברשות המיועדות לעיניים. המברשות נעימות כמו שאר המברשות של החברה שיש ברשותי , ואני סקרנית לראות מה יש למברשות הללו לחדש שלי. אני מודה ,העיצוב של האריזה קצת קנה אותי , מקווה שהאיכות תקנה אותי גם כן , כמו שעשתה זאת עם המברשות שיש ברשותי כרגע. עדכונים בהמשך :)
את הקיט אתן יכולות לרכוש כאן , ובמידה וזו הקניה הראשונה שלכן באתר השתמשו בקוד JUP780 כדי לקבל הנחה!


מאז שמוצרי Elf הגיעו לאייהרב אני מזמינה כל פעם קצת מהם , מברשת הסומק שלהם הרשימה אותי והחלטתי שזו הזדמנות מצויינת לנסות גם את מברשת הפודרה. כפי שאפשר לראות בתמונה , היא די קטנה יחסית למברשת פודרה ואני חושבת שהיא תשמש אותי לברונזר \ סומק יותר מאשר לפודרה. הסיבים נעימים והמחיר גם כן! לרכישה לחצו כאן.


עוד מוצרי Elf שהחלטתי לנסות הם השפתונים , בחרתי בגוונים טבעיים מאוד , pouty petal , ורוד עדין מאוד וטבעי , עם פיגמנט בינוני וקצת לחות , ו- Party pink , ורוד עם כתמתמות קלילה , מן קורל עדין מאוד. הגוונים די דומים על השפתיים  , מאוד עדינים וטבעיים ולא מאוד מורגשים. האריזה מרגישה קצת זולה , אבל תמורת 5$ התמורה לא רעה.



המוצרים האחרונים שהחלטתי לנסות מהחברה עם ליינרים בטוש , החלטתי לגוון קצת ולנסות גוונים חדשים , הוזמנו ליינרים בגוונים סגול וירוק , ציפיתי לגוונים כהים יותר , אבל בפועל קיבלתי ורוד לילך וירוק צבא.. הגוון מתכהה קצת יותר כשמניחים כמה שכבות , אנסה ליצור מראה איפור לביש מהם ואעדכן בהמשך :)


הגענו לחלק השונה מהרגיל , החלטתי לשתף אתכן בקצת קניות אקססוריז שעשיתי .. בביקור האחרון שלי ב-Forever 21 שמחתי לגלות שהגיעו עגילים בידיוק בסגנון שחיפשתי , רכשתי דומים לאלה בשנה שעברה , ועבר זמנם , אז אין שמחה ממני על שמצאתי את הסגנון האהוב עליי שוב! כל זוג עגילים עלה בערך 23-26 ש"ח , והצמידים עם האבנים הורדרדות עלו 16 ש"ח. המחירים לא ממש זולים , אבל האיכות שלהם שווה את זה , מניסיון!


עוד קניות תכשיטים , והפעם מהרשת.. לאחרונה גיליתי אתר בשם Dress Link , בתוך האתר אפשר למצוא תכשיטים , נעליים , בגדים תיקים ועוד כל מיני פריטי אופנה במחירים זולים נורא , הזמנתי כבר פעמיים מהאתר ואני מאוד מרוצה! הפעם נרכשו 2 שרשראות וצמיד לאירועי ערב למינהם :) כל פריט עלה דולרים בודדים , ושווה לבקר באתר :) שימו לב שלחלק מהפריטים יש משלוח חינם , ולאחרים צריך לעשות צ'קאווט כדי לראות את מחיר המשלוח לארץ שמשתנה בהתאם לפריטים.


עד כאן ההתחדשויות שלי להפעם , אני מקווה שנהנתן ומחכה לשמוע בתגובות במה התחדשתן לאחרונה! :)


3 תגובות:

  1. תתחדשי על הכל!
    גם אני רכשתי לאחרונה את הסט החדש של ריל טכניק. האריזה באמת מהממת!
    אני מאוד סקרנית לשמוע ממך על המוצרים של ELF - על האודמים והאיילינר (בעיקר על העמידות של שניהם).
    העגילים מקסימים! גם אני מרוצה מעגילים שרכשתי בעבר מFOREVER 21.
    תתחדשי ותהני מהכל :)

    השבמחק
    תשובות
    1. השפתונים לא ממש עמידים כי יש בהם לחות , עמידות סבירה שכזו..
      ואת האיילינרים אני אשתדל לנסות בקרוב :)

      מחק
  2. תתחדשי על הכל!
    הסט מברשות מכיל אחלה של מברשות, בהחלט שווה למי שאין סטים אחרים.
    אהבתי את השפתונים של אלף, האריזה שלהם מזכירה את האריזה של בובי בראון.

    השבמחק