יום רביעי, 18 בדצמבר 2013

היו היה עסק שהפך אותי לנסיכה ליום אחד.


אני יודעת , הלוגו הזה קצת מבלבל אתכן , הרי מדובר בבלוג ביוטי, מה הקשר יום העסקים הקטנים ועולם הביוטי? או! טוב ששאלתן. אם יש משהו שאני חושבת שהבלוג שלי קיים למענו מעבר לבירבורים שלי על מוצרים כאלה ואחרים , הוא לתת במה לדברים החשובים באמת , שמשפיעים על היום יום שלנו. יום העסקים הקטנים שיצויין בתאריכים 2-3 בינואר הוא יום חשוב שבו מתגייסים כל תושבי המדינה להשקיע את כספם במקומות עבודה רבים של ישראלים מתונים , עסקים קטנים של אנשים גדולים עם חלומות שמתממשים. לכבוד היום הזה החלטתי לשתף אתכן בעסק אחד קטן , עם משמעות מאוד גדולה עבורי.

העסק עליו אני הולכת לדבר הוא האחראי לתמונה הבאה , שהפכה אותי את אמי ואחותי לנסיכות לערב אחד!



עדי היקרי ודניאל אהרון הם השילוב המנצח שהיה אחראי על השיער והאיפור של המשפחה שלי ביום החתונה של אחותי.
השניים עובדים בסלון הכלות של עדי , סלון שמעוצב בסגנון ויקטוריאני , עדין ואצילי , הינה תראו בעצמכן!

עדי הוא אמן תסרוקות שמביא לסלון שלו ניסיון עשיר בעיצוב שיער להפקות אופנה, קמפיינים, תכניות טלוויזיה ושערי מגזינים נחשבים. עדי החל את דרכו המקצועית כמעצב שיער כבר מגיל 15, כאשר החל לעבוד בכמה מהמספרות המובילות בתל אביב והתמחה בתסרוקות לכלות והפקות  אופנה, כבר אז ניחן עדי בעין חדה ואינטואיציה עמוקה.
 את כישוריו  המגוונים הוא מפגין במספרה שלו בחולון, שם הוא מעצב תסרוקות ותספורות בקווים חדשניים, מלאי מעוף ויצירתיות. עדי מקפיד לקבל מידי יום מספר מצומצם של כלות ומלוות, על מנת לתת לכל כלה את תשומת הלב האישית המגיעה לה ביום החתונה ובכדי להשרות אווירה נינוחה ורגועה ביום לחוץ זה. מניסיון אישי אני יכולה לומר שהוא שם דגש על הפרטים הקטנים , ומשקיע בלי סוף כדי שתצאו מרוצות , יש לו ידיים מיוחדות והתוצאות מדברות בעד עצמן!

הינה הצצה קטנה באמצע התהליך וההשקעה של עדי בשיער הלא פשוט שלי , מבטיחה לכן שהרגשתי אדל לרגע!


דניאל היא מאפרת מקצועית המאופיינת בסגנונה הייחודי ביצירת מראות איפור מוקפדים , מושקעים ,מדוייקים ובעלי ניחוח הלוודי. דניאל שמאופיינת בפרפקציוניזם ובשיטות איפור הייחודיות לה, ומעצם היותה אמנית בנפשה היא מבחינה בפרטים הקטנים ביותר וכך מצליחה להבליט את היופי הייחודי של כל אישה. כשדניאל איפרה אותי ואת המשפחה ידענו שאנחנו בידיים טובות והיא הצליחה להוציא אותנו עדינות כמו שביקשנו , אך עדיין זוהרות ומודגשות מספיק כדי להיות בולטות באירוע החשוב שלנו. 

כדי להתרשם מכמה הזוג הזה ( שהפך בעקבות העבודה המשותפת גם לזוג בחיים! ) מוכשר , הינה לכן כמה תמונות שבהן עדי אחראי על השיער , ודניאל , שהיא גם המודליסטית המהממת אחראית על האיפור.




לסיכום , אני ממליצה בחום להגיע אל עדי ודניאל , לפני אירוע או סתם ככה כדי להתפנק .
כתובת הסלון: שד' דב הוז 46 חולון
טלפונים: 03-5477780, 054-8396090, 052-5041290 .
אני ממליצה להציץ גם לעמודי הפייסבוק של השניים , עם תמונות מעבודות מקסימות שלהם שעושים חשק רב לעבור תחת ידיי הקסם שלהם!
עמוד הפייסבוק של עדי היקרי
עמוד הפייסבוק של דניאל אהרון


אם יש לכם עסק קטן , תוכלו להנות מחבילת קידום לעסקים ולנסות לזכות ב-30,000 שקלים עבור העסק שלכם בקליק כאן. ספרו לי בתגובות , האם לכן יש עסק קטן? איזה מקום קטן ונחמד אתן מכירות ונאמנות לו? מחכה לכן!




2 תגובות: