יום חמישי, 21 בנובמבר 2013

פודרת החלומות של שעון החול.


הרבה זמן לא הקדשתי פוסט שלם למוצר אחד , אבל הפעם זה פשוט מתבקש.
את המותג Hourglass לא יצא לי להכיר בעבר , לא שמעתי עליו ואני די בטוחה שגם לא ראיתי אותו מופיע בבלוגרי ביוטי או בערוצי יוטיוב מארה"ב שאני צופה בהם בקביעות. עד שהגיעה תקופת החגים , ויצאו להם מהדורות מוגבלות למינהן , אצל טמטפליה ואצל טיפאני די ראיתי את פלטת הפודרות של המותג והחלטתי שזהו , אני חייבת אותה. להתראות 58$ ( לא כולל מע"מ ) שלום לך פודרתי היקרה.




Hourglass - Ambient Lighting Powder - נתחיל כמובן מהדבר הראשון שאי אפשר להתעלם ממנו , האריזה.
האריזה החיצונית של המארז מגיעה בצבע זהוב עם דפנות אדומים בגימור מבריק , בפנים אפשר למצוא את הפלטה ופריימר מוקטן מונחים על ספוג מצופה קטיפה , יוקרתיות בכל צורה אפשרית. הפלטה עצמה מגיעה באריזה יוקרתית חומה ומבריקה - כמעט כמו מראה.  בתוך הפלטה נמצאות שלוש פודרות בשלושה גוונים שונים כאשר שניים מהם ניתן למצוא בגודל מלא בליין הקבוע של החברה , וגוון אחד הוא מהדורה מוגבלת לפלטה זו.



אז מה , כולה פודרה? - אז זהו שלא. מה שכל כך מיוחד בפודרה של החברה הוא שהיא מכילה מיקרו חלקיקי פוקוס שלוכדים את האור שנופל על הפנים בצורה שהכי מחמיאה לו בכל תאורה , שמים את הפוקוס על איזורים הנכונים ומטשטשים פגמים - מה שגורם לעור להראות הרבה יותר טוב מהרגיל. הגימור טבעי חי ובריא , לא מנצנץ ולא מבריק , פשוט מואר בטבעיות והייתי מגדירה את הגימור כ-סאטן. לכל גוון בפלטה יש תפקיד משלו:


Dim Light - פודרה בגוון ב'ז ניטרלי , מתאימה בידיוק לגוון העור שלי , מטשטשת פגמים ונקבוביות בצורה יוצאת דופן וגורמת לעור להיראות כאילו שגרת הטיפוח שלי מורכבת ממוצרים ששווים מליונים. המוצר הראשון שעלה לי לראש הוא ה - Msf של מאק , שכן הגימורים קצת מזכירים אחד את השני ,  אבל אחרי מס' שימושים הבנתי שיש הבדל לא קטן בין השתיים , את הפודרה הזו אפשר להניח על כל הפנים מבלי להראות מבריקה בצורה לא טבעית , אלא פשוט לקבל גימור חי וחיוני לעור , בינגוד למוצר של מאק שיוצר הברקה ממשית. שהנחתי את הפודרה על כל הפנים והסתכלתי על העור שלי לצד אחותי ביום שיצאנו לאירוע - הבנתי כמה העור שלי ניראה טוב! אני בטוחה שארכוש את הפודרה הזו בגודל המלא שלה , מדובר על מוצר פשוט מנצח. את הפודרה אפשר למצוא בליין הקבוע של החברה.

Incandescent Light  - הגוון היחיד שאי אפשר למצוא בליין הקבוע , מדובר על פודרה בגוון שמפניה בהיר , שבניגוד לשאר הפודרות של החברה היא יותר מנצנצת ומבריקה בצורה משמעותית , הפודרה מיועדת להעניק זוהר לעור , להאיר ולהדגיש את עצמות הלחיים. לא הייתי ממליצה להשתמש בה על הפנים כי היא בהחלט יותר מבריקה , אבל כהיילייט היא פשוט מצויינת , היא לא מטשטשת את הנקבוביות נפלא ומוסיפה לגימור הכללי בכל מראה. אני לא מצטערת שאין אותה בליין הקבוע כי היא כן מאוד מזכירה את ה-Msf של מאק.

Radiant Light-  פודרה בגוון בז' זהוב , כהה לי בצורה משמעותית כדי להניח אותה על כל הפנים ולכן משמשת אותי כחימום לפני הסומק , הגוון זהוב ואפרסקי במידה הנכונה ולא כתום מידי , אני לפעמים מניחה אותה במקום הסומק ומקבלת מראה מקסים. גם כאן הגימור מדהים , הנקבוביות כמעט בלתי ניראות והלחיים מקבלות את מנת החיות שלהן. את הגוון ניתן למצוא בליין הקבוע של החברה.




Veil Mineral Primer-  עם הפלטה מצורף גם פריימר מינרלי מוקטן המכיל SPF 15 , מצויין לימיי החורף. הפריימר בצבע לבן , ובמריחה על הפנים אפשר להבחין מידיית בניטרול האדמומיות , עם הטשטוש הגוון הופך לשקוף ונעים , הוא לא מרגיש סיליקוני בטירוף של הפריימר של פופה לדוגמה , אלא נעים יותר. המבחן שעשיתי לו היה להניח אותו לפני איפור לאירוע שהחלטתי לעשות 5 שעות לפניי , וכשהגעתי הבייתה 12 שעות אחריי ההנחה - העור היה ניראה אותו הדבר בידיוק. אני יכולה להעיד שזו עבודתו הנאמנה של הפריימר כי כמובן שעשיתי השוואה בהנחות איתו ובלעדיו. אני מניחה שאשמור אותו לאירועים מיוחדים כי כאמור הוא לא זול בכלל.



לסיכום: את הפלטה קשה להשיג אונליין וגם בחנויות ממשיות של ספורה , לכן הייתי ממליצה להזמין גוון ספציפי בגודל מלא. המשקל הכולל של שלושת הפודרות נמוך ממשקל של פודרה אחת בגודל ממלא , ומחיר הפלטה משום מה יקר יותר . אני לא מצטערת שקניתי את הפלטה כי יכולתי להתנסות בגוונים  השונים , אני בטוחה שבעתיד ארכוש את הגוון הבז' הניטרלי שמתאים לשימוש על כל הפנים כי פשוט התאהבתי בגימור , אני לא חושבת שיש מוצר בשוק שנותן תוצאות דומות ולכן ממליצה למאפרות ובכלל למי שאוהבת מראה עור מושלם לנסות את המוצר . יש לציין שהפודרה תתאים מאוד לבעלות עור יבש ורגיל ופחות לבעלות עור שמן. 

עד כאן הסקירה , אני מקווה שנהנתן ואשמח לשמוע אם יצא לכן לנסות את המוצרים של החברה? את הפודרות? מה דעתכן? מחכה לכן בתגובות!





4 תגובות:

  1. שמעתי רבות על החברה אבל לא התנסתי במוצריה, הרבה בגלל המחיר הגבוה וחוסר הנגישות... הייתי מאוד רוצה לראות תמונת לפני ואחרי :) תהני ממנה - נראית ונשמעת יאמי!

    השבמחק
  2. נשמע ממש מעניין (אני מנסה לשכנע את עצמי שיש לי את המטאוריט וזה מספיק)

    השבמחק
  3. תודה רבה על המידע.
    אני חושב שכל מי שרוצה להתאפר בבית ולא לפני כל אירוע ללכת למאפרת מקצועית צריכה שיהיה לה מוצרי איפור איכותיים.
    אשתי גם משתמשת בפודרה Radiant Light, היא מאוד מרוצה ממנה. כמובן שכל מי שרוצה להתאפר בבית לאירוע צריכה גם לדעת איך להתאפר לאירוע, אם האירוע בחורף זה שונה מאיפור לאירוע אשר נערך בחוץ ביום קיץ חם.
    על מנת ללמוד את כל הדברים הללו ולדעת להבחין בין מוצרי איפור שונים אשתי הלכה לקורס לאיפור ערב, היא אינה מאפרת מקצועית אך אוהבת מאוד לאפר את החברות ומשפחה לפני אירועים. אני חושב שזה ידע שיכול לעזור לכל אישה ולחסוך המון כסף לפני אירועים.

    השבמחק
  4. יש לי את האור גלאס לייטינג פאודר ואלו הן ממש פודרות מעולות שאני משתמשת בהם כל יום קבוע כאילו, עם איפור לערב שמותאם לגוון העור שלי התוצאות פשוט מדהימות וצלליות של נייקד בנוסף נותנות לי את המראה המושלם

    השבמחק