יום ראשון, 1 בספטמבר 2013

Wish List - של הביוקר.

בהסתכלות לאחור , על הפוסט הקודם שעסק בעניין הזה ( ממש לפני שנה ) - רכשתי רק מוצר אחד מתוך הרשימה , וכל שאר הרשימה כבר לא ממש עושה לי את זה חוץ מ2-3 מוצרים.. אממה , לצערי החשק לרכוש ולבזבז עלה לאחרונה , חשבון העובר ושב ירד ( בגלל איזה קול כזה בראש שאמר לי '' את חייבת את זה!! '' )  אז אם אי אפשר לרכוש לפחות ננסה לשתף! קוראות יקרות נעים להכיר - הוויש ליסט שלי , ויש ליסט תכירי - קוראות יקרות. הפעם החלטתי להתמקד במוצרים יוקרתיים , בואו נתחיל.

בואו נודה בזה , Chanel זו החולשה העיקרית שלי , ואחרי הצטרפות לקבוצת ' איפור וטיפוח יוקרה '  בפייסבוק , החשק שלי פשוט בשמיים , הבנות שם עושות רכישות של מוצרים היסטריים , שכל מה שנותר הוא לרייר! הינה כמה מוצרים שממש עושים לי עיניים אבל בו זמנית גם גורמים לי לחשוב שאחרי הרכישה אני אמצא את עצמי ברחוב מוכרת איפור ;-)



Le Blush Creme De Chanel
לאחרונה החליטו בשאנל להוציא סמקים קרמיים , באריזה הרגילה שלהם , שחורה נקייה ויוקרתית עם הלוגו הזה שעושה לי רטט בלב. ע"פ האתר מחיר הסמקים הוא 38$ , בואו נודה בזה , אם הסומק יגיע לארץ הוא יעלה לכל הפחות 300 , ברשת עדין לא הצלחתי למצוא אותו , לסיכום - בואו נברח מישראל!

Rouge Coco Shine
סדרת שפתונים עם לחות , ממ.. איך נקרא לזה , הגרסה היוקרתית שממש כייף להוציא מהתיק לליפ באטר של רבלון ושאר שפתוני הלחות שצצו להם בשנה האחרונה. מצד אחד , אוח האריזה. מצד שני.. זה מתפקד בידיוק כמו מוצר שעולה 40 ש"ח.

Illusion D'ombre
הצלליות הקרמיות של שאנל הופיעו לא מעט בבלוגסיפרה , וקיבלו גם לא מעט מחמאות. כרגיל אני תמיד חייבת להיות יוצאת מן הכלל ודווקא הגוון הזהוב הזה עושה לי עיניים , CONVOITISE - תשוקה בצרפתית , חלק ממהדורה מוגבלת.

אחרי שריירתי קצת על שאנל , הגיעה הזמן להתייחס קצת גם לאחות החורגת שלה מבחינתי , Dior.


Gel Coat
טופ קואוט לציפורניים , עם גימור של ג'ל , מבריק מאוד והופך כל מניקור לאלגנטי יותר..  מוצר שקיבל לא מעט מחמאות , אם כי נכון לעכשיו אני אחשוב להשקיע את ה- 120 שקלים הללו על מוצר אחר. אמרתי שזה פוסט חלומות?

Dior Addict Lipstick
אין מה להרחיב יותר מידי , נתקעתי על ליפסטיקים עם לחות ,האריזה יפה אז אני רוצה , וזהו.

Five Couleurs - Cherie Bow' Eye Palette 
החמישיות של דיור זה מוצר שתמיד רציתי ואני מאמינה שאני עוד ארכוש אחת כזו לעצמי , משהו באריזה , בגוונים ובהרמוניה בניהם גורם לי להתאהב כל פעם מחדש. בדיור דואגים לחדש טקסטורות בכל קולקציה , והפעם הפיפטה הזה הרסה לי את הבריאות!


'Volume Effet Faux Cils Baby Doll' Mascara

על המסקרה הזו שמעתי רק שבחים ונשים מרוצות שמתהלכות להן עם ריסים מהממים , לאחרונה באיב סן לורן יצאו עם גירסה חדשה למסקרה האהובה הנ"ל , מה שגרם לי לפתח את הסקרנות שלי עוד יותר. מסקרה זה מוצר שגמר אצלי די מהר, אז לכסף שאני משקיעה על המוצר יש משקל כבד יותר הפעם ואני לא חושבת שארכוש אותה מכספי אלא אם כן היא תיהיה במבצע ממש שווה \ ארכוש אותה עם שוברי מתנה.

Touche Éclat' Radiant Touch

על טוש האקלה שמעתי בעיקר ביקורות לא ממש טובות , אבל בעיקר מנשים שניסו להשתמש בו כקונסילר ולא כטוש הארה. תהרגו אותי , לא יודעת למה , אבל אני עדיין רוצה לנסות אותו .

'Rouge Volupté Shine' Lipstick

האריזה. כן. זהו.

ועוד קצת מוצרים שהייתי שמחה שיצטרפו לאוסף האיפור שלי:

עד כאן הפוסט להיום , ספרו לי על איזה מוצר הייתן רוצות להניח את ידכן?
Dior '5 Couleurs' Eyeshadow Palette

5 תגובות:

  1. וויש ליסט מכובדת בהחלט!
    הטופ קואט של דיור פשוט מעולה וה-Nude Tude נראית נפלא! אם לא היו לי כל כך הרבה צלליות... :)

    השבמחק
  2. כל מה שבתמונה האחרונה מפתה במיוחד)))))

    השבמחק
  3. מצטרפת לוויש ליסט שלך!
    בהחלט הוספת עוד כמה מוצרים לרשימה שלי :-)
    את הטוש אקלה יש לי אבל אני דווקא לא מאוהבת בו...
    אני גם ממש חושקת בשפתוני הלחות של דיור והשפתונים של YSL נטו בגלל האריזה, שטחית שכמותי :-)
    פוסט מקסים!

    השבמחק
  4. 'Rouge Volupté Shine' Lipstick - יש לו את האריזה הכי יפה בעולם אבל כל פעם שהסווצ'תי אותו הוא עשה לי תחושה של דרעק דביק על היד
    נר חנוכה לראותו בלבד ולא לגעת ;)

    השבמחק
  5. וויש ליסט מרשימה בהחלט. אני גם "לא נופלת, מטוש אקלה, אבל הוא מאוד נוח לשימוש. הוויש ליסט שלי הוא 2 סטיינים של YSL, אני מחכה להנחות..

    השבמחק