יום שישי, 24 במאי 2013

Scandal with a microscope.


Rimmel London Scandaleyes Waterproof Kohl Liner

מוצר שלאחרונה תפס מקום לא קטן בבלוגריה הוא עיפרון עיניים של Rimmel מסדרת Scandaleyes , אחרי מספר סקירות החלטתי להזמין את הגוון שעליו דובר רבות , הלא הוא ניוד. מדובר בעיפרון קרמי , בעל גוון בז' בהיר. את העיפרון הזמנתי בעיקר כדי להשתמש בו בקו המים התחתון , כדי לכסות אדמומיות ולגרום למראה עיניים פתוח יותר.


אז מה אני חושבת על העיפרון? אם נדבר על תמורה טובה יחסית למחיר - בוודאי שיש כאן , אממה , אני לא כל כך התחברתי לעיפרון בגוון הספציפי הזה, ואני אסביר. הגוון של העיפרון מאוד בהיר , אמנם לא לבן אבל גם לא גוון שמשתלב בצורה טבעית והרמונית. חשבתי שהעיפרון לא יבלוט כל כך במראה עיניים שיגרתי, אבל מסתבר שטעיתי , העיפרון די בולט והמראה שמתקבל הוא של עיניים פתוחות יותר , אבל גם לא ממש טבעי. כשניסיתי לטשטש אותו גיליתי עמידות מאוד מרשימה , אבל גם חיסרון לא קטן שכן יש לטשטש אותו מהר לפני שיתקבע ויתקבל כתם .


בשורה התחתונה : העיפרון מאוד איכותי מבחינת עמידות ומרקם , הגוון פחות מוצלח לטעמי ( כבר שמתי עין על הגוון הטאופי והגוון הסגול מהסדרה ) ,  ניתן לרכוש באסוס תמורת 3.99 פאונד.


L'oreal telescopic mascara

מוצר עיניים נוסף שיצא לי לרכוש לאחרונה הוא המסקרה של לוריאל - Telescopic , בטיובה הזהובה בגוון שחור.
על המסקרה הזו שמעתי לא מעט הילולים , והחלטתי שכדאי לנסות. המסקרה מבטיחה מראה של ריסים ארוכים ומופרדים , ומגיעה עם מברשת דקיקה הבנויה משורות סיבים קצרצרות שאמורה לקיים הבטחה זאת , הפורמולה של המסקרה קצת מיימית בשימושים הראשוניים , אבל אחרי מס' פעמים היא הופכת לסמיכה יותר וקלה יותר לעבודה .


מה היא עושה ? אני יכולה לומר בהחלט שהיא מאריכה מאוד את הריסים , מפרידה לא רע בכלל , מצטיינת בעיגול הריסים , ובאופן כללי די טובה , אבל כל זה תקף רק אם אנחנו מדברים על שכבה ראשונה. כשניסיתי להשתמש במסקרה בשכבה שנייה כדי לעבות את הריסים , קיבלתי ריסים דבוקים ומופרדים בקבוצות עם רווחים גדולים מידי  ב80% מהפעמים. חשבתי שזו המברשת \ השיטת הנחה שלי , אבל הרבה נסיונות של ניסוי וטעייה גרמו לי להבין שאני אצליח במטרה רק אם אני אחכה שהריסים יתייבשו לחלוטין מהשכבה הראשונה. חיסרון מובהק נמצא כאשר בכל פעם שניסיתי להכניס את המברשת לטיובה כדי לסגור את המסקרה , הגברת הסיליקונית החליטה להתקפל ולריב איתי עד שנכנסה. מעצבן!



בשורה תחתונה : אני יכולה להגיד שאני מסתפקת גם בשכבה אחת של המסקרה , מכיוון שהאפקט שמתקבל הוא יומיומי מודגש במידה הנכונה למי שלא מחפשת מראה מודגש במיוחד.. וכי עם הרבה קצת יותר סבלנות וזמן משלי אפשר להגיע לתוצאות לא רעות בכלל.  אני לא ארכוש את המסקרה שוב כי אני אוהבת מסקרות דרמטיות יותר וקלות יותר לתפעול , אבל לא הייתי פוסלת אותה לגמריי כי ראיתי את התוצאות שלה על חברה עם הרבה סבלנות , והתוצאה לא רחוקה ממדהימה :) חשוב לי גם להזכיר שמסקרות זה דבר מאוד אינדיוידואלי , מי כמוני יודעת :) את המסקרה תוכלו למצוא ברשתות הפארם במחיר מבצע של 50 ש"ח.

עד כאן הפוסט , מקווה שנהנתן ואשמח לשמוע אם יצא לכן להתנסות במוצרים שנסקרו!

8 תגובות:

  1. באסה עם המסקרה, אבל את העפרון אני דווקא מאוד מאוד אוהבת, אבל לא הבנתי איפה את מטשטשת אותו, ז"א את מניחה אותו כתיחום תחתון ולא רק בקו המים?

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא די גולש לי לתיחום תחתון בקטנה כי הוא קרמי.. אבל גם בקו המים הוא ניראה לי בולט מידי ואני מנסה לטשטש מטה..

      מחק
  2. די מבאס שהעיפרון הזה לא מגיע לארץ, כל פעם שאני קוראת עליו אני עצבן:) בעיקר כשמדובר במוצר שהוא אחד הלהיטים של המותג הזה. אני לא מאלו שרוכשות דרך האינטרנט.

    השבמחק
    תשובות
    1. יכול להיות שהוא יגיע בעתיד.. אצלינו הכל תמיד קורה אחרי כל העולם! ואסוס הוא אתר מאוד בטוח לשימוש - הייתי הולכת על זה אם את מאוד רוצה את העיפרון..

      מחק
  3. דווקא אני אוהבת את הטלסקופיק (או לפחות מאוד אהבתי אותה בעבר) בעיקר כשחיפשתי מראה יותר טבעי (קניתי אותה מלא פעמים-ותמיד בחום) של ריסים מודגשים וארוכים.

    השבמחק
    תשובות
    1. כמו שאמרתי.. למראה טבעי היא אחלה כי צריך רק שכבה אחת , אבל אני מעדיפה מראה עוד יותר מודגש :]

      מחק
  4. אני מאובד אוהבת גם את הטלסקופיק וגם את העפרון, נחמד לדעת שאפשר להשתמש בעפרון גם בתור בסיס עמיד לצלליות אם הבנתי את הכוונה שלך נכון =)

    השבמחק
  5. הטלקופיק הייתה הפייבוריטית שלי במשך שנים, ועכשיו שחזרתי אליה אני קצת פחות מתלהבת.
    אני רוצה לנסות את העיפרון הזה... כבר הרבה זמן שאני מחפשת עפרון ניודי טוב.

    השבמחק