יום ראשון, 5 במאי 2013

לרכוש או לנטוש? מהדורה רביעית.


כפי שאתן בטח שמות לב , אני מנסה להחזיר את הפינות שקמו בבלוג לחיים , כי מעבר לסטודנטית שעובדת וחונכת על הדרך , אני בעלת הבלוג האהוב והקטן שלי , אז פינה רביעית של לרכוש או לנטוש יוצאת לדרך , אם לא קראתן את הפינות הקודמות תוכלו למצוא את כולן בלחיצה כאן.  קדימה  ,  מתחילים!


   Careline oil free wipes - מגבונים של קרליין לעור שמן , לפי החברה המגבונים אמורים לנקות בצורה עמוקה עור שומני שנוטה לאקנה. ובכן , נתחיל מהעבודה שיש להם ריח מאוד חזק ולא ממש נעים. מעבר לזה , הם לא מיועדים לשימוש באיזור העיניים מכיוון שהם מכילים אלכוהול וחומצה סליצילית. לקח לי המון זמן לסיים אותם , כי כאמור אני משתמשת במגבונים כשאני מתעצלת להוריד את האיפור , והאיזור הראשון שממנו אני מתחילה הוא העיניים.
לרכוש או לנטוש? לנטוש. אני לא מצפה ממגבונים לטפל בעור , רק לנקות אותו. 

Essence wipes - אריזה קומפקטית , קטנה , נעימה ולא צ'יפית שמכילה 15 מגבונים מקופלים יפה. הריח שלהם מזכיר לי קצת בריכה , והם בהחלט עושים את העבודה כמו שצריך. לעיתים מספיק לי רק מגבון אחד לכל הפנים + העיניים , אך אם איפור העיניים כבד יותר אני משתמשת ב2 מגבונים נפרדים.את המגבונים של אסנס אין אפשרות לרכוש בארץ , אך אפשר להזמין אונליין \ לרכוש בקפיצה הבאה לח"ול. 
לרכוש או לנטוש? בהחלט לרכוש אם מזדמן. חבילת מגבונים כזו עולה יורו אחד בלבד :)


Maybelline Dream Lumi touch - קונסילר מאיר של מייבילין. קשה לי להגיד מה אני חושבת עליו. כקונסילר הוא בהיר מידי והופך את הכהות לאפרפרה , למרות שהגוון שבחרתי הוא לא הבהיר ביותר. כהיילייטר הוא פשוט מצויין ויוצר הארה מקסימה! המינוס שלו הוא שהוא מאבד את צורתו בכל שימוש כשכמה שיערות מתקפלות בזמן הסגירה.
לרכוש או לנטוש? כקונסילר - לנטוש , כהייליטר - לרכוש!

Wow concealer - את הקונסילר של וואו כבר פגשתן כאן , והינה הוא שוב , נגמר. אני עדיין מאוד מרוצה מהכיסוי , המרקם , הגוון , והמחיר. מוצר שעושה את העבודה בצורה מצויינת , ועם מחיר הוגן , מה אפשר לבקש יותר? 
לרכוש או לנטוש? בהחלט לרכוש!


Vichy Nutrilogie  - קרם לחות של וישי המיועד לעור יבש. כאמור העור שלי רגיל - מעורב , אך בתקופת החורף קצת התייבש. המרקם של הקרם די כבד , אך לא נדרשת כמות גדולה כדי לכסות את כל הפנים. הוא מלחח אותם בצורה נהדרת והמייקאפ יושב עליו בנחת. לי אישית הוא היה קצת כבד מידי , אבל אני מניחה שזה בגלל שהוא לא מיועד לסוג העור שלי. את הקרם ניסיתי בכמות של 15 מ"ל שקיבלתי באיזה קניה בפארמים.. כאמור המחיר שלו לא זול ואפשר למצוא תחלופות זולות יותר.
לרכוש או לנטוש? לנטוש. אמנם קרם מצויין אבל יש לא פחות טובים ממנו במחיר זול יותר.


 Gade Powder - אני באמת לא יודעת אם מייצרים עדיין את הפודרה הזו! אם אני לא טועה החליפו לה אריזה לשחורה יותר , ואולי שינו את הפורמולה. את הפודרה רכשתי די מזמן , והשתמשתי בה בעיקר כפודרה לקונסילר. האריזה די צ'יפית , והפודרה עצמה מאוד קלילה וחסרת גוון על הפנים. אני אישית לא אוהבת פודרות קלילות , ומעדיפה את הפודרה שלי עם כיסוי כלשהו. 
לרכוש או לנטוש? לנטוש , אולי שווה לנסות את הפודרות מהליין החדש , שמעתי עליהן הרבה דברים טובים :)


Beautycare face powder - באמת שכבר הפסקתי לספור את הפודרות שסיימתי. אני צמודה לפודרות של ביוטיקייר כבר שנים , ולא חושבת שאמצא להן תחליף הולם. הפודרה מגיעה עם פאף שבשימוש בו אפשר בקלות להגיע למראה סופר כבד מקומח ולא מחמיא , אבל בשימוש עם מברשת פלאפית אני מקבלת את הפיניש האחרון לכיסוי מעל המייקאפ , לא כבד , מוסיף שכבת כיסוי דקיקה , ושומר על עור הפנים בגימור מאט. אני מאוד אוהבת את המוצר , המחיר ההוגן ( כ-10 ש"ח ) והתמורה המעולה שמקבלים.
לרכוש או לנטוש? לרכוש !


Beautycara Nail Polish Remover Pads - אני חייבת התנצלות למגבונים האלה. כשסקרתי אותם לראשונה בבלוג לא אהבתי אותם בכלל , אני משערת שזה בגלל ציפיות גבוהות שהיו לי אחרי קריאה בבלוגספירה. למרות שלקח לי הרבה יותר ממגבון אחד להסיר לק , אני עדיין משתמשת ר-ק במגבונים האלה . מאוד נוחים , לא מלכלכים , וסופר זולים. מצאתי שיש לקים שבאמת מספיק מגבון או שניים , ויש לקים שמצריכים לפחות 5. עניין של ניסוי וטעייה.
לרכוש או לנטוש? לרכוש!


Pupa - Smoothing foundation primer - הפריימר הירוק של פופה גם כן הופיע בעבר בבלוג , וזה המיכל השלישי שאני מסיימת. פריימר סיליקוני שמכין את העור בצורה נהדרת למייקאפ. אני מגלה כל פעם מחדש כמה שהוא ממלא את הנקבוביות היטב ואיך שהמייקאפ יושב עליו אחרת מאשר על קרם לחות. הפריימר קיים בשלושה גוונים - שקוף , סגול להארה וירוק לנטרול אדמומיות. לא הייתי מסתמכת על ניטרול של אדמומיות היסטרית , אבל כן אפשר להבחין בשיפור קל. המחיר ההתחלתי שלו די יקר ולאחר מבצעים ניתן למצוא אותו ב90 ש"ח.
לרכוש או לנטוש? לרכוש , המוצר הזה פשוט יעיל ועושה עבודת קודש שבהחלט אפשר לראות. 

עד כאן הפינה להיום , ומה איתכן? אילו מוצרים סיימתן לאחרונה ?

5 תגובות:

  1. אני ממש אוהבת את הפינה הזו שלך! אני ממש לא מסיימת מספיק מוצרים כדי להצדיק פינה שכזו :). הפריימר של פופה נשמע מעניין, במיוחד בתקופת הקיץ האיומה שמתחילה בימים האחרונים. אני לא התלהבתי מהטוש "הארה" של מייבלין - הוא ממש לא עשה לי כלום על העור :(... ואני חייבת לנסות כבר את המגבוני לק והפודרות של ביוטיקר!

    השבמחק
  2. זאת אחת הפינות המועדפות עליי בבלוג שלך!!
    ומצחיק שיש לך כל כך הרבה מבחר ודווקא הזולים ביותר הם המועדפים עלייך!!
    (חוץ מהפריימר של פופה חחח.. :) )
    ולגבי הקונסילרים שדיברת אליהם בפוסט הזה, ניסיתי את שתיהם אני מסכימה איתך מאוווד לגבי הקונסילר המאיר של מייבלין וגם אצלי יושבות לפחות 3 אולי אפילו ארבעה אריזות ריקות של הקונסילר של WOW כי הוא פשוט מצוין!!! (למרות שאני משתמשת בגוון מספר 3 לפנים ולא כמו שאת משתמשת לעיניים. והאם גוון מספר 4 כל כך טוב לעיגולים הכחולים מתחת לעיניים?? כי אני מאלה שניסתה את הכל הקונסילרים בסופר פארם ושום דבר לא נתן מספיק כיסוי !! ) ואגב אני חושבת על לנסות את הקונסילר המינרלי של מאק ורציתי לדעת אם יש לך משהו להגיד עליו או המלצות על קונסילרים אחרים...

    השבמחק
  3. הקונסילר של ואו כבר הרבה זמן על הכוונת שלי בגלל כל המחמאות שהוא קוצר אצלך! והפריימר של פופה מחכה יפה לסיום הפריימר של סמאשבוקס, אבל את מוכנה להסביר איךךךך הצלחת לסיים 3 פריימרים?! D:

    השבמחק
  4. הדעה שלי בדיוק שונה משלך.
    הפודרה היא refill ומה שאני אוהבת בה זה שהיא מאוד קלילה. דווקא הפודרה עם האריזה השחורה (מסדרת rich&moist) מאוד מקמחת ובגלל זה נטשתי אותה.

    השבמחק
  5. איזה מבאס האפליקטור של מייבילין, למה לא חושבים על איך המוצר נראה גם א-ח-ר-י שפותחים אותו.
    קחי בחשבון שריצ' אנד מויסטר קצת כבדה, אבל מנטרלת ברק מאוד טוב.
    נהנתי מפוסט =) אני לא יודעת איך את מצליחה לסיים כ"כ הרבה מוצרי איפור. כל הכבוד

    השבמחק