יום ראשון, 12 באוגוסט 2012

MAC 286 Brush Review.

כן , קשה לי להאמין  , אבל עשיתי את זה. רכשתי את המברשת הראשונה שלי ממאק , ואני כאן כדי לספר לכן עליה.
אז כמובן שהכל התחיל כשהלכתי לחפש שמלה לאירוע , ולא מצאתי בשום חנות ( בואו נוסיף לזה את העליה ההיסטרית שלי במשקל לאחרונה שלא תרמה לכל העניין ) , אז כמובן שהלכתי לחנות האהובה עליי בכל הקניון , כדי להתנחם לי קצת.

בגזרת האיפור לא נרשם שום חידוש , ואני כבר שבעה מהמוצרים שיש לי ונהנת מכולם , לכן באופן אוטומטי פניתי אל מדפי המברשות שקרצו לי יותר מידי פעמים החודש והחלטתי שזהו זה , הגיע הזמן לקנות מברשת טישטושים איכותית ומקצועית מספיק , כדי לקבל תוצאות טובות יותר. שמעתי לא פעם ולא פעמיים שהתוצאה תלויה גם בכלים בהם משתמשים. בהמלצת מאפר שמח ועליז , הנחתי ידיי על מברשת 286 שיצאה כחלק מקולקציית Heavenly Creature , אם היא נשמעת לכן מוכרת אתן לא טועות , ראיתן אותה כבר בקולקציה הנטרלית ובקולקצית הקרח שיצאו בעבר , וכיום היא כבר חלק מהליין הקבוע במאק.



אז מי את מברשת 286? מדובר במברשת טשטושים דואו פייברית (חצי שיער סינתטי חצי שיער אמיתי) סופר רכה בעלת קצה מחודד , יש לא מעט האומרים כי המברשת הזו היא דיופ למברשת 224 הפופולרית.
286 מיועדת בעיקר להקלה בעבודה עם צלליות מינרליות , אבל לא רק. לא מעט בנות משתמשות בה גם להנחת קונסילר וצלליות קרמיות , אני אישית משתמשת בה כמברשת טישטושים.

יתרונות:
בעקבות צורתה המחודדת , המברשת הזו מאפשרת הנחת צלליות בקפל וטישטושן במהירות תוך כדי שמירה על דיוק ושליטה מירבית , הודות לעובדה שהיא די דחוסה. בנוסף , השיער הדו פייברי שולט בכמות החומר שנאספת , כך שלא נוצר מצב בו העמסנו יותר מידי חומר על המברשת. פלוס אחרון הוא הגודל שלה. מדובר על גודל ביניים , מן הכלאה בין מברשת 226 למברשת 222 , כך שהיא לא גדולה מידי ולא קטנה מידי. מושלמת.


חסרונות:
המחיר. את המברשת תוכלו לרכוש בסניפי מאק תמורת 174 ש"ח. (אווץ'! )

שטיפה וניקיון: מאוד נוחה לתיחזוק , מתנקה מהר עם מנקה המברשות , ומתנקה מהר בשטיפה עם סבון. להפתעתי נרשמה נשירה ראשונית של 2 שיערות , אבל מאז לא נשרה שום שיערה נוספת.

הצצה קטנה לעבודה המעולה שהמברשת הזו עושה בשילוב הצצה לפוסט שמתבשל לו :



לסיכום: אם חשבתי בעבר שהוצאת כסף על מברשת מקצועית הוא בזבוז כסף , ושהסתפקות בביוטיקייר זה בסדר גמור , צדקתי חלקית. אפשר להסתדר עם מברשות טשטוש זולות יותר , אבל התוצאה לא תיהיה מושלמת וקלה כמו עבודה עם מברשת מקצועית. אני חושבת שמברשת טשטוש חשובה מאוד , כי בניגוד למברשת הנחת צלליות \ סומק \ פודרה , מברשת טשטוש צריכה להיות מדוייקת וטובה מספיק כדי ליצור טשטוש כראוי (אין גרוע ממראה של צלליות לא מטושטשות היטב).
בנוסף, רכישת מברשת מקצועית היא השקעה לטווח ארוך ששווה כל שקל. מקווה להרחיב את האוסף עם הזמן ( ובו זמנית להרחיב את החיובים בכרטיס אשראי ) ומקווה שנהנתן ,  בנימה אופטימית זו נסיים את הפוסט - שבוע טוב לכולן!

12 תגובות:

  1. כל כך מסכימה עם הפסקת סיום שלך - גם אני בהתחלה חשבתי שהמברשות הזולות יותר עושות את אותה העבודה כמו היקרות, ואז קניתי את ה-217 and I never looked back!
    אני לא זוכרת שראיתי את המברשת הזו במציאות אף פעם, היא דווקא נראית מעניינת... :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני עדין חושבת שהן עושות עבודה בסדר , פשוט לא משתווה לעבודה עם המברשת הזו.. בכלל!

      מחק
  2. אוהבת מאוד את הפוסטים שלך .ולדעתי לגמרי שווה להשקיע בברשות איכותיות גם לפנים וגם לעיניים בניגוד למוצרים אחרים יקרים שאנו קונות זו השקעה ארוכת טווח יש לי מברשות מלפני שהתחתנתי ואני נשואה בקרוב 11 שנה והן עדיין חדשות וטובות (זה לא מונע ממני לרכוש חדשות כן..) ורציתי לבקש טובה אישית ראיתי שבפוסט הבא שאת מעלה יש תמונות איפור אגב אני מאוד אוהבת איך שאת מתאפרת .תוכלי להעלות תמונה אחת של מראה צלליות לא מטושטש כדי שאני יבין פעם אחת במה מדובר....
    ותתחדשי אחלה רכישה
    חני.

    השבמחק
    תשובות
    1. כיף לשמוע :)

      הינה לך קישור לתמונה בה הצללית לא מטושטשת :
      http://img.mako.co.il/2011/01/31/stage1_c.jpg

      מחק
  3. תתחדשי על הגודס ועוד תיקון קל שאני צריכה לתקן אותך המברשת 224 לא מוגבלת היא נמצאת בליין הקבוע ואת מתבלבלת לבין 226 ואיך היא באמת ה 286 את בטוחה שהיא נכנסת ללין הקבוע לי אמרו שלא..

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על ההערה , תוקן :)
      ו286 הפכה לקבועה ממש לאחרונה , לכן סביר להניח שכששאלת בעבר היא עוד לא הייתה בליין הקבוע אלא יצאה במהדורות מוגבלות..

      מחק
  4. יש מקומות שאפשר לקמץ ויש מקומות שלא- המברשות של מאק מעולות, אבל אפשר לרובן למצוא אלטרנטיבות.
    המברשת נראית מעולה- ונשמע חלומי לעבוד איתה.
    יפה לך המראה האחרון... אני מנחשת שהשתמשת בנייקד?
    ואם עוד פעם אחת את אומרת שהשמנת אני זורקת עלייך נעל!!

    השבמחק
    תשובות
    1. אכן נייקד :)
      ובאמת השמנתיייייי!!!

      מחק
  5. תתחדשי =)
    וזה לא יפה לעשות טיזר לאיפור! מחכה לכל האיפור

    השבמחק
    תשובות
    1. סבלנות משתלמת ;) אני מקווה לסיים לעבוד עליו במהרה ..

      מחק
  6. מבינה אותך לגמרי. אני הכי בעד קניית מברשות איכותיות. תתחדשי :)

    השבמחק
  7. אני מסכימה איתך בקשר למברשות איכותיות/מקצועיות. למדתי שיש למברשות איכותיות תוחלת חיים ארוכה, איכותית והעבודה, אפילו לחוסר מקצועית שכמותי, ממש פשוטה וקלה. קונים אותן אחת-אחת, אבל שוות כל שקל.

    השבמחק