יום שישי, 24 באוגוסט 2012

פינה חדשה בבלוג: איי אח אווה איה ואווץ'!

תגידו שלום לפינה החדשה בבלוג - איי אח אווה איה ואווץ'! מדובר על סדרת פוסטים שתתמקד בטעויות מכאיבות ( לפחות לעיניים ) שניתן לראות בשפע ברחבי הארץ , בכל פוסט תקראו על חמש כאלה - ויחד איתן תקבלו טיפ קטן על איך להימנע מלהראות ככה בעצמכן. הפעם נתחיל מהבסיס - מייקאפ.


איי! - יותר מידי מייקאפ. משום מה רובינו מדמיינות את איזור הפנים שלנו כגרוע הרבה יותר ממה שהוא במציאות. זה שיש לך חצ'קון חדש ליד הסנטר לא אומר שלהעמיס שכבות של מייקאפ על כל הפנים יעזור. להפך , זה ניראה קייקי ומגעיל , כאילו הנחת מסכה על הפנים או לחלופין שפכטל.

איך להמנע מזה? קונסילר. הסתפקי בשכבה דקה של מייקאפ רק כדי לאחד את גוון העור , והניחי קונסילר נקודתית במקומות שצריכים כיסוי נוסף כמו חצ'קון , צלקת , נק' פיגמנטציה וכו'. כך מקבלים מראה ללא פגמים אבל עדין טבעי.


אח! - מייקאפ בגוון בהיר \ כהה מידי - בין אם את חושבת שאת כהה מידי ורוצה להבהיר את גוון עורך או בין אם את לבנבנה ורוצה לקבל מראה שזוף - מייקאפ הוא לא הדרך! להפך , כשאת שמה מייקאפ שהוא בהיר יותר מגוון עורך - את ניראת כמו רוח רפאים - או חיוורת מידי ואז חושבים שאת חולה. שמת כהה מידי? זה פשוט ניראה מזויף ורע. רע מאוד!

איך להמנע מזה? לא להקשיב לדיילות. סתם. פשוט להניח את הגוון שמתאים לך, איך תמצאי אותו? כשאת מנסה את המייקאפ בחנות הניחי אותו באיזור קו הלסת וודאי כי יש התאמה בין הגוון שלו לגוון העור באיזור המחשוף. את עלולה לחשוב שהוא כהה מידי כשתניחי אותו על הפנים , אבל חשוב לזכור שהפנים שלנו תמיד יהיו בגוון בהיר יותר משאר הגוף , כי זה האיזור המוגן ביותר שלנו ( ואם לא - מיד קרם הגנה!! )


אווה! - מייקאפ לא מטושטש באיזור קו הלסת - מזכיר קצת את הטעות הראשונה , רק שכאן הגוון מתאים והכמות סבירה , אבל זה לא מטושטש כמו שצריך. מה זאת אומרת ? שאם מסתכלים באיזור שבו הצוואר מתחבר עם הפנים רואים קו ששם סיימת להניח את המייקאפ, כי מן הסתם העור עם המייקאפ ניראה אחרת מעור ללא שום איפור.

איך להמנע מזה? שיטת הניקוד.  בעזרת האצבע שמים 5 נקודות של מייקאפ. על כל לחי (כמה סנטימטרים מהאף ) במצח בסנטר ובאף. המטרה היא לשים את המייקאפ ממרכז הפנים ולטשטש אותו החוצה , כך שיוצא מצב שאין הרבה חומר באיזור הלסת.


איה! - מייקאפ עם תת גוון הפוך. כשאת צהובה עם מייקאפ ורוד \ כשאת ורודה עם מייקאפ צהוב. זה ניראה מוזר.
אני יודעת שלא כולן מודעות בכלל לחלוקה לתתי גוונים , אבל בשביל זה אני פה. 

איך להמנע מזה? תתחילי מלגלות את תת הגוון שלך. צהוב \ ורוד. אם את לא מצליחה להבחין בדקי את צבע הורידים שלך. ורידים כחולים לורוד ורידים ירוקים לצהוב. לאחר מכך חפשי מייקאפ עם תת גוון התואם לעורך. בדרך כלל תת גוון קר ( ורוד ) יסומן באות C , ותת גוון חם יסומן באות W. יש גם N למייקאפים עם תת גוון ניטרלי. במאק C - חם W - קר.


אווץ'! - מייקאפ שנכנס לנקבוביות. למי מאיתנו שהתברכו בנקבוביות פנים פעורות ( רובינו ) מוכרת התופעה. המייקאפ מדהים והכל , אבל הוא פשוט נכנס אל תוך החורים הקטנטנים והמעצבנים שיש לנו בפנים וניראה אחרת לגמריי.

איך להמנע מזה? פריימר. רצוי סיליקוני , שימלא את הנקבוביות ויצור משטח חלק עליו נוכל להניח את המייקאפ בנחת , מבלי לחשוש לרגע שניראה כמו בתמונה המלווה סיוטים בלילה .


עד כאן הפינה שלנו להיום , מקווה שנהנתן ושהחכמתן מעט :)
ספרו לי , מהן טעויות האיפור שאתן רואות ברחוב ולא יכולות לסבול?


18 תגובות:

  1. אייזה כייף לקורא את הבלוג שלך פוסט מוצלח(:
    מחכה לשאר הסדרה(:

    השבמחק
    תשובות
    1. כייף לקרוא תגובות כאלה! תודה רבה :)

      מחק
  2. אהבתי. פינה נהדרת מקווה שרבות יבינו.

    מה שלי יוצא להתקל על בסיס יום יומי זה יותר מדי סומק/ברונזר. לפעמים גם שילוב ביחד סומק וברונזר בגוונים וכמות מאוד חזקים. זה פשוט מראה מזעזע לדעתי ואני נגעלת מלהסתכל על בחורות כאלה.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :]

      ברונזר בכמויות זה משהו מאוד נפוץ בנוף הישראלי שלנו.. לגמרי מזעזע.

      מחק
  3. אהבתי :)
    עכשיו בזכותיך אני בטוחה מה הצבע שלי. הסתכלתי על הורידים שלי הם כחולים. אבל בכל מקום שאני מגיעה אומרים לי שיש לי תת גוון צהוב שלדעתי לא היה נכון אבל לא התווכחתי כי אמרתי לעצמי: "בעלי מקצוע ואם כולם אומרים" ועל פניו אני באמת נראת תת גוון צהוב. ורק בתקופה האחרונה אזרתי אומץ להקשיב לעצמי. והתברר לי, שוב (חחחח סתם סתם) שצדקתי. והתחלתי לקנות מוצרים של תת גוון ורוד וכמובן זה הרבה יותר טוב. נשאר לי רק להחליף קונסילר עם כיסוי סביר. יש המלצות?
    יעלי
    http://httup.com/a4

    השבמחק
    תשובות
    1. קונסילר ששמעתי שמומלץ עם כיסוי טוב הוא פרו לונגוור של מאק. אני אישית משתמשת בנוזלי של קליניק לכיסוי פגמים.

      מחק
  4. וואו, מעניין, ע"פ האבחנה לפי צבע הוורידים שציינת כאן, אני ורודה, ותמיד אמרו לי שאני צהובה. אבל אני תמיד מנסה את המייקאפים לבד ובודקת לפי השיטה שציינת. עד עכשיו, לא היו לי נפילות.
    טעות האיפור שאותי באופן אישי הכי מזעזעת ושראיתי לא פעם, זה נשים שמניחות צללית פיגמנטית וצבעונית על כלללללללל שטח העפעף. כשמדובר בצללית מבריקה ועוד בשעות היום אני ממהרת להזמין לעצמי אמבולנס.
    אחלה פינה, תמשיכי לעדכן.
    שבת שלום
    דנה.

    השבמחק
  5. אחלה רעיון לפינה :) נגעת פה בנקודות חשובות, הפוסט לא כבד מדי והתמונות לגמרי העלו חיוך

    השבמחק
  6. תוספת לחלק האחרון- יש בשוק מסיכות פנים מצויינות שיכולות לטפל בבעיית הנקבוביות
    אבל זה לפעם אחרת :)

    השבמחק
  7. פוסט מעולה, מחכה כבר לפוסט הבא בסדרה :)
    אגב, לגבי תתי הגוון- נורא קשה להבחין בין ירוק לכחול בוורידים.
    יש עוד שיטה לפיה בודקים איזה צבע תכשיט יותר מתאים לגוון העור: לבעלות תת גוון צהבהב יותר יתאימו תכשיטי זהב, בעוד שלתת גוון ורדרד יתאימו תכשיטים כסופים. זה די מוזר אבל כשבדקתי את זה עם החברות שלי יצא שכל אחת שמה את התכשיטים שמתאימים לתת הגוון שלה מבלי לדעת בכלל מה זה תת גוון..

    השבמחק
    תשובות
    1. גם על השיטה השניה שמעתי , אבל אז חשבתי על עצמי שפעם ענדתי רק כסף.. והיום אני רק עם זהב , לכן העדפתי להסתמך על הורידים :)

      מחק
  8. כל מילה בסלע.
    אפשר להמנע מהמראה המטוייח בקלות- למשל למרוח BB craem ועל איזורים בעייתיים לשים מעט מייקאפ רגיל וקונסילר.
    לגבי צבע לא מתאים- זה נראה כ"כ רע שאני לא מסוגלת להסתכל על זה. רואים את זה וזה כמו מסיכה!
    יאללה העם דורש פוסטים נוספים מסוג זה!

    השבמחק
    תשובות
    1. BB מתחת למייקאפ נשמע לי עמוס מידי , באופן כללי לא מחבבת כל כך קרמי BB. הם פשוט סתם , לא עושים כמעט כלום :)

      מחק
  9. ישלך אולי הצעה לפריימר לא יקר ?
    ולא על בסיס שמן?
    תודה רבה!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני אוהבת את של פופה , והוא סיליקוני..

      מחק