יום רביעי, 18 ביולי 2012

New Products On My Vanity!

אני יודעת , זה היה אמור להיות סירטון.. אבל יצא שלא והינה אני כאן לחלוק איתכן את הרכישות האחרונות שלי! רוב הרכישות הגיעו אליי היום מ- Iherb , ועוד כמה התחדשויות נרכשו במהלך השבוע האחרון . קדימה מתחילים!


הרכישה הראשונה היא קרם לחות Multi - Defence לעור יבש ורגיש של ניוטרוג'ינה. אני לא יודעת למה , אבל החברה הזו תמיד קרצה לי ונראתה לי מוצלחת, אבל אף פעם לא יצא לי להתנסות במוצרים שלהם. לכן השבוע כאשר רבע מקרם הלחות שלי החליט להיתקע בתחתית הבקבוקון והמשאבה כבר לא עזרה - חיפשתי בסופר פארם קרם לחות חדש. שמחתי למצוא את המוצר הזה במחיר מבצע של 49 שקלים , ורכשתי! סקירה מלאה תגיע בהמשך.



מברשות הנחה מס' 10 של ביוטיקייר - אמנם לא מדובר במשהו שחדש לי , אבל בביקור האחרון שלי בביוטיקייר החלטתי לקנות זוג מברשות הנחה נוסף , כי תמיד צריך שיהיה ספייר. את זה גיליתי כששבתי להשתמש במברשת ושכחתי שהשתמשתי בצבע כהה אחר .  אבל אז זה היה מאוחר מידי. מכיוון שאני מאוד אוהבת את המברשת הקטנה יותר , ובגלל המחיר הזעום , העדפתי לקנות שוב. מומלץ בחום!


בעקבות מסכת המנטה של Queen Helene שנרכשה בהזמנה הראשונה שלי , החלטתי להזמין מוצרים נוספים של המותג. מסכה זו היא מסכת בוץ טבעי משולבת עם חימר אנגלי שמתיימרת להחליק קמטי הבעה קטנים , להרפות את השרירים ולתת מראה של עור פנים צעיר יותר , הם ממליצים להניח אותה כשמרגישים עייפים וזקוקים לזריקת מרץ. הריח מזכיר מאוד סבון ישן. מחירה - 3.83$.


מסכה נוספת שהוזמנה היא מסכת קילוף מתמציות זרעי ענבים. אני מודה שקיבלתי הלם קל כשניסיתי למרוח אותה על כף היד. המרקם היה סמיך דביק , וגם כשהתייבשה מאוד הזכירה דבק שקוף. הריח גם הוא מזכיר מעט דבק בשילוב ענבים.
המסכה מכילה נוגדי חימצון ומתיימרת לנקות את הנקבוביות ולגרום למראה פנים צעיר יותר. מחירה: 3.83$.

          
מוצר אחרון מאותו מותג שהוזמן הוא סקראב לפנים בריח משמש. מדובר בתרחיץ גרגירים עם ריח פירותי חזק.
הגרגירים ניראים כמו זרעים קטנים בצבע שחור ובצבע חום בהיר , ומתחושה ראשונית אפשר להרגיש את החיספוס שיש בהם. התרחיץ מיועד להסרת תאים מתים  ולניקוי וחידוש העור. מחירו: 3.74$.


 בהשראת הסקראב לפנים , התחשק לי לנסות גם פילינג לגוף. לפעמים אני מרגישה שסבון לא מספיק , ויש צורך בגרגירים שיעזרו לקלף את השכבות המלוכלכות מהגוף. לכן הזמנתי בודי סקראב של Desert Essence המכיל חמאת שיאה הידועה ברכיבים המזינים שלה וגרגיריו הם גרגירי חוחובה מאוד עדינים. הריח הוא פרשי ונקי אך עם זאת די מתוק. את המוצר הזה רכשתי כשהיה בהנחה מיוחדת והוא עלה לי 3.70$ , אך כעת אני רואה שהוא מתומחר ב7.39$. 


ובכן , אתן בטח שואלת את עצמכן - בשביל מה היא צריכה עוד קרם לחות? אז את הקרם של ניוטרוג'ינה רכשתי יומיים לפני שהמשלוח הגיע אליי , הוא גם היה במחיר טוב , אז למה לא לנסות? אז מאותה חברה ממנה הזמנתי את המוצר הקודם רכשתי את הקרם הזה. מדובר בקרם לחות יומי , שמיועד לעור רגיל ובין מרכיביו ניתן למצוא חוחובה אלוורה ואת שמן עץ התה. מהחברה אומרים כי המוצר מתנהג בהרמוניה עם עור הפנים ומותיר אותו קורן וזוהר. כמו כן הקרם יכול לשמש כבסיס לאיפור. את זה עוד נבחן. מחירו 5.70$.


המוצר הבא הוא המוצר שהטעה אותי הכי הרבה. מהתמונה באתר ניתן לראות מיכל לבן , לטיפשותי הרבה חשבתי שמדובר במשהו שדומה במרקמו לסטיק הצהוב עם חמאת הקאאו. מה חשבתי לעצמי? הרי כתוב OIL. אבל לא משנה. מדובר בשמן  קוקוס שמאוד דומה לשמן בישול , ללא שום ריח. האריזה מאוד עיצבנה אותי ,כשפתחתי את המוצר לראשונה למרות שהיה אטום עם מכסה לבן הוא נפתח גם ונשפכה עליי כמות מספקת ושומנית. מדובר על סוג המוצרים היותר שמנוניים וקשה שלא להתלכלך וללכלך את כל העולם תוך כדי שימוש , לכן כבר העברתי אותו למיכל מילוי שקוף שרכשתי בביוטיקייר.
השמן מיועד לגוף ולשיער , אני חושבת שאשתמש בו בזמן מקלחת כמסכה לקצוות , כי על הגוף הוא מ-א-ו-ד שומני , אם כי מאוד מרכך את העור ואחרי קירצוף עם סבון הוא נעים מאוד. מחירו 3.41$.


וכמובן שהם תמיד מפנקים - הפעם קיבלתי תמצית תה בטעם תות , ודוגמית מכובדת (12 מ"ל) של קרם לחות רימונים מבית  Spice Island אותה בחרתי ממבחר המוצרים המוצעים חינם להוספה לסל הקניות. הגודל המלא מגיע בכמות מאוד גדולה של 210 מ"ל , ומחירו 10$ בלבד!


וכמובן שנקנח בלקים ( מהארץ כמובן ) , הייתי מאוד סקרנית לגביי לקים של Red New York , לכן רכשתי גון ורוד בייבי , מס' 312 להתנסות. כשהגעתי הביתה ורציתי למרוח אותו נתקלתי בלק הכי פחות אטום שנתקלתי מזה שנים רבות. צריך לפחות 3-4 שכבות כדי להגיע לצבע שהלק ניראה בבקבוק. לק נוסף שנרכש בגוון צהוב בננה הוא לק מבית Top Beauty , מספר 36. הלק בעל פורמולה מאוד סמיכה וקרמית ולי אישית היה קצת קשה להסתדר איתה , אך תמורת 5 ש"ח נחמד להתחדש בגוון מיוחד. 

עד כאן ההתחדשויות מהזמן האחרון , מקוה שנהנתן ואשמח לשמוע במה אתן התחדשתן לאחרונה!
 נתראה בפוסט הבא :)

9 תגובות:

  1. הקרם לחות לפנים של דזרט אסנס מאוד נחמד! מגיע בכמות מטורפת... אני משתמשת בו כקרם לילה. אני מרוצה(:

    השבמחק
  2. הכל נראה כל כך טוב תתחדשי על הכל.
    לגבי הלקים יש לי לקים של שני החברות שקנית.
    שמתי לב שבלקים של red רוב הלקים הבהירים צריכים להניח מספר שכבות לקבלת תוצאה רצוייה.
    בלקים של טופ ביוטי יש לי 2 אני אוהבת את המגוון והמבחר שיש אצלם.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! בהחלט הלקים של רד ניו יורק צריכים כמה שכבות וזה מעצבן , אם כי בגון שבחרתי שכבה אחת לימים שלא בא לך לשים לק מושקע זה אחלה :)

      מחק
  3. תתחדשי על הכל!!
    יש לי את סט המברשות הזה- הגדולה יותר טובה לקונסילר!
    מחכה לדיווחים על שלל המוצרים שהצגת=]

    השבמחק
  4. כבר ניסית את המסיכה המתקלפת? אני מחפשת כזו כבר כמה זמן ובהחלט אשמח לדעת מה את חושבת...:-) תתחדשי!!!

    השבמחק
  5. איזה רכישות כייפיות! תתחדשי על הכל ואנחנו כבר מחכות לסקירות :)

    השבמחק
  6. גם אני בדיוק כתבתי על ההזמנה שלי מהאתר. אני משתמשת בשמן קוקוס להסרת איפור מהעיניים, וגם אני כבר הספקתי להעביר אותו לבקבוקות מביוטיקייר.

    השבמחק
  7. I couldn't resist commenting. Well written!

    Feel free to visit my web-site; website

    השבמחק