יום שישי, 27 באפריל 2012

שגרת הטיפוח שלי.

היי יקירות , אני שמחה לראות אתכן פה כל פעם מחדש :) 
היום החלטתי לשתף אתכן בשיגרת הטיפוח היומיומית שלי ולתת לכן מידע על חשיבות הטיפוח, וטעימה של מוצרים שנמצאים אצלי בשימוש קבוע , אז מה זה בכלל שיגרת טיפוח ומה היא כוללת?



טיפוח זו מילה כל כך גדולה , שמתייחסת לכל אחת מאיתנו בתור אישה. שיגרת טיפוח יכולה להיות ארוכה וכזו שאין לנו זמן או חשק לתחזק אותה, או קצרה וקולעת אם בוחרים את המוצרים הנכונים שעושים את העבודה בשבילינו. מוצרי טיפוח משתנים מאוד מאחת לאחת , ומוצר שהתאים למישהי אחת יכול לעשות את הפעולה ההפוכה על אחרת , לכן חשוב להתנסות בעצמכן ולראות איך אתן מגיבות למוצר. הפעם אני אתרכז בטיפוח האיזור החשוב ביותר בגופינו , והוא הפנים. למה חשוב לשמור על עור פנים מטופח? כי לא משנה כמה יפה נתאפר , אם הבסיס שנתאפר עליו יהיה אפרורי , חסר ברק ומלא בכל מיני פגמי עור - זה לא באמת יראה טוב.

כלל מספר אחת - קרם הגנה. אני יודעת , מי צריך קרם הגנה או למי יש כוח. במיוחד על הפנים. אני אישית מתעצלת להתחיל את רוטינת האיפור שלי עם מקדם הגנה בבסיסו, לכן אני פונה אל מוצרים שמכילים SPF .
זה יכול להיות קרם לחות , מיי קאפ , ביבי קרם , העיקר שיכיל מקדם הגנה שיגן עלינו מקרני השמש המפלצתיות שמסתובבות בחוץ. המודעות לנזקי השמש בארץ לא כל כך גדולה , אבל זה מתחיל בפיגמנטציה ונגמר במחלות.
המומלצים: קרם הגנה SPF 50 של אוון לימים של שמש חזקה , BB קרם של מישה עם SPF 42 , קרם לחות עם SPF 15 של קרליין , שנמצא בשימוש יומיומי.


קרם לחות - הדבר החשוב ביותר אחרי קרם הגנה. עור שלא מקבל לחות פשוט ניראה בהתאם , וזה לא משנה אם העור שלך שמן מאוד או מעורב , הוא גם זקוק ללחות לכן חשוב לקנות קרם לחות בהתאם לסוג העור.
הקרם מזין את העור בלחות שבורחת במשך היום , ומשפר את מראה העור ממראה יבש ואפרורי למראה בריא הרבה יותר. בידיוק כמו שאנחנו צמאות , ככה גם העור שלנו. בנוסף , קרם לחות מהווה בסיס לאיפור. קיימים בשוק המון סוגים של קרמים , יש קרמים ליום וללילה ויש עם יהלומים ועוד כמה שטויות , תבחרי לך את הסוג שמתאים לך והשתמשי בו בבוקר ובלילה.

המומלצים: קרליין , לוריאל מהסדרה המשולשת , וישי.



תרחיץ פנים - בוקר וערב.למה? כדי לנקות את העור. אני אישית משתמשת בתרחיץ גם כדי להסיר את האיפור. הסרת איפור מאוד חשובה מכיוון שאנחנו חוסמות בעזרת השכבות הללו את כל החמצן לעור , והוא פשוט לא נושם. חשוב לזכור שאיפור בסוף כל יום - הופך ללכלוך על הפנים. במידה ונישן עם האיפור , נקום עם דלקת בעין או עם כמה חברים חדשים על הפנים כתוצאה מסתימת נקבוביות. סוג של מחאה של העור ;) אני חושבת שללכת לישון עם איפור זה לא נקי ואסתטי. אין כמו הרגשה פרשית של אני נקיה אחרי מקלחת והעור שלי נושם!
לא התאפרת? העור שלך עדין מלוכלך משומן שהפריש במשך היום , ומכל מיני נגיעות בפנים.. תזכרי , אם נתעלם זה לא יעלם.. רחצי את הפנים, זה לוקח כלכך מעט זמן ונותן כל כך הרבה.

המומלצים: לייף וקרמה - זולים אך עושים עבודת קודשים, אהבה - לא זול במיוחד אך משאיר עור פנים מלוחח ורענן , ניוטרוג'ינה - יקר, מרגיש לי מעט שומני אך נעים וריחני.

BB


פיליניג- נו , הקרם הזה עם הגרגירים שלפעמים גסים כלכך שזה כואב. פילניג הוא מוצר שנועד ליצור התחדשות של העור , לקלף מהפנים את השכבה המלוכלכת ולחשוף שכבה חדשה ונקייה. לא מומלץ לעשות פילינג יותר מפעם פעמיים בשבוע , שכן הפעולה הזו לא בריאה לעור הפנים בתדירות גבוהה ועלולה ליצור הפרשות שומן מוגברות כדי להחזיר לעור לחות שחסרה לו.

המומלץ: פילינג קרליין מסדרת OIL FREE , עם גרגירים נורא עדינים.


מסכות - יש כל כך הרבה מוצרים כאלה בשוק היום , שקשה לבחור! נתחיל מזה שבמסכה הכי פחות מתחשק להשתמש , הזמן דורש מאיתנו זמן השהייה על הפנים , לכן אנחנו תמיד מתעצלות לעשות אותה , אבל תחשבו על זה בצורה הבאה - דקה למרוח , חצי שעה לראות טלויזיה , דקה להוריד. פשוט! חלק מהמסכות מאפשרות ללכת לישון איתן או לא להסיר אותן כלל - נהדר! לי יש שתי סוגי מסיכות שאני חושבת שכדאי שיהיו לכל אחת:
מסיכת ניקוי - מומלץ להשתמש בה פעם בשבוע , כדי לנקות לעומק את כל הלכלוך , לייבש פצעים , להבהיר את העור, ולעשות קסמים.

המומלצים: מסכת שלושת הפעולות של גרנייה , אני מוכנה להישבע שרואים תוצאות בתום השטיפה. מסכת מנטה של המלכה הלנה , מרעננת מנקה ומזרזת החלמת פצוענים.



מסכת הזנה\לחות - להחזיר לעור קצת מהחיוניות שנעלמת לו עם כל ההתעללות המתמשכת שלנו בו. אפשר להשתמש בה כל יום , במקום (ולא בנוסף!) קרם לילה. לא בא לך? תיהי קשובה לעור הפנים שלך , מרגישה שהוא מעט יבש והוא ניראה לא כל כך בריא? פנקי אותו במסכה :)

המומלצים: מסיכת לחות של אוון , מסכת לחות של אהבה אם כי יש לה ריח דומיננטי מידי.



טיפול נקודתי בפצעונים - שיגרת הניקוי מאוד תורמת להרחקת פצעים מעור הפנים שלנו , אבל יש תקופות שאין לנו כל כך מה לעשות בנושא כמו לפני מחזור , או כשניסינו מוצר חדש והוא החליט לחצ'קן אותנו. בשביל זה קיימים כל מיני תמיסות וקרמים שמזרזים את יבושם של הפצעים.

המומלצים: תמיסה ליבוש נקודתי מבית קרליין , שוב מסדרת הOIL FREE , ניתן לראות שיפור כבר מהלילה הראשון אם כי קצת מסריח , טין קרם מבית לייף , עדין יותר אך יעיל.


זהו זה, מקווה שנהנתן! :)
 אשמח לשמוע: מהו מוצר הטיפוח השימושי ביותר שלכן?


13 תגובות:

  1. פוסט מקסים. נהניתי

    השבמחק
  2. נהניתי מאוד....בהממלצתך אז הזמנתי את הביבי של מיסהה מהמוכר שהמלצת עליו...הגוון מתאים לי אבל קצת הדגיש לי יובש במצח שהמייקאפ לא מדגיש והריח ממש נעים :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אולי תנסי להניח אותו מעל קרם לחות כדי למנוע את היובש? אני חושבת שזה אמור לעזור. ואני לא עפתי על הריח , מקדם הגנה לי מידי D:

      מחק
  3. פוסט נחמד מאד, הייתי מוסיפה מחירים ומאיפה אפשר לקנות. וגם לאיזה סוג עור מיועד כל דבר:-)

    אגב, מאיפה קונים את המסכה של המלכה הלנה? נשמע מעניין

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה , בדרך כלל אני מציינת הפעם זו הייתה סקירה מאוד מהירה על המוצרים ולכן לא כתבתי את זה.. אבל טוב שיש אפשרות לתגובות :) אז את המסכה של המלכה הלנה ניתן להשיג באתר IHERB , והיא עולה 3$ וקצת..

      תוכלי לקבל 5$ הנחה בקניה ראשונה אם תשמשי בקוד: JUP780

      הינה פוסט סקירה על האתר - http://makeup-land.blogspot.com/2012/02/blog-post.html

      מחק
    2. תודה לך, חשבתי שנרכש בארץ.

      מחק
  4. פוסט מעניין ביותר, כהרגלך !(;
    לגבי הפילינג של קרליין, אני אישית משתמשת בו מדי יום בערב, כי כתוב שם שהוא מתאים לשימוש יומיומי. את ממליצה לי להפסיק ? ולהשתמש עם זה רק פעמיים בשבוע?
    אגב , כמה עולה המסיכת לחות של אוון? וכמה עולה המקדם הגנה של אוון? הם נמכרים רק בסופר פארם?

    השבמחק
    תשובות
    1. כמו שציינתי , הפילינג של קרליין מאוד עדין יחסית לכן הם כנראה כותבים שהוא לשימוש יומיומי.. אם את לא רואה יובש \ הפרשות שומן בעור , את יכולה להמשיך.. הייתי משתמשת בתרחיץ פנים במקום ואת הפילינג עושה פעם ביומיים שלוש..

      מחק
    2. לגביי מוצרי אוון , אני אישית רכשתי בסופר פארם ואם אני לא טועה מחירם נע בסביבות 100 לאחד אחרי הנחות או מבצעים..

      בסטרוברי המסכה עולה 87 שקלים. http://il.strawberrynet.com/skincare/avene/soothing-moisture-mask/123982/#DETAIL

      מחק
  5. נהנתי לקרוא.
    אהבתי את ההערה שלך על הפילינג. היא הערה חשובה מאוד.
    אני לא נוגעת לי בפנים בפילינג ,שום מוצר. אלה רק אצל הקוסמטקיאית.
    יש לי מנקה פנים שמפעם לפעם אני מרגישה גרגר פילינג שעובר לי על העור- ממש כמו הנסיכה על העדשה...חחח..אבל לא יותר.
    הנוזל לניקוי פנים הוא מוצר מאוד מאוד שימושי אצלי- בוקר וערב פקל.

    יעלי
    הבלוג שלי:
    http://yaelin10.blogspot.com/2012/04/blog-post_27.html

    השבמחק
  6. הטין קרם אכן יעיל?

    השבמחק
  7. אוון משווקת קרם הגנה וקרם לחות איכותיים במיוחד

    השבמחק