יום שלישי, 10 באפריל 2012

פינוקים חדשים .

אין מה לומר , פסח אכן עשה את שלו וגרם לי לרצות להתחדש , ודי הרבה.
לאחרונה רכשתי חמישה מוצרי איפור  , לשמחתי ולצערו של חשבון הבנק.


סבב הקניות התחיל כמובן במקום הכי מפתה וזמין לחשק קניות באמצע הלילה - סטרוברי כמובן.
ברפרוף קל במבצעים השוים של החודש , מצאתי פלטה עם רבעיית צלליות קייציות  של סטילה , במחיר של 38 שקלים. מדובר בגווני גלידה מקסימים , שהם אמנם לא סולידים ולא טבעיים כמו שאני בדרך כלל אוהבת , אבל החלטתי שזו הזדמנות טובה להתנסות ולהעז עם גוונים קצת שונים. הפלטה לא נכנסה לתמונה כי היא עדין לא הגיעה אליי ( דואר ישראל + חגים = באסה ) , אבל הינה תמונה שלה מהנט:


בעודי ממשיכה לשוטט ברחבי האינטרנט , קפץ בי חשק גם להתחדש במסקרה. יש לי אמנם המון , אבל תמיד טוב להניח שאוטוטו הן יתייבשו ( אני כבר מסתובבת עם ריסים מעט דביקים לפעמים  בנימוק עלוב שחבל לזרוק לפני שהתייבשה לגמריי ) ולהזמין אחת חדשה. הפעם החלטתי ללכת על המלצתה של גורואית היוטיוב שלי אמילי נואל ולהשתמש במסקרה שהיא מהללת המון , הלא היא voluminous מבית לוריאל פריז. למיטב ידיעתי את המסקרה הזו אי אפשר להשיג בארץ לכן רכשתי אותה באיביי בגוון blackest black תמורת סכום של כ-40 שקלים. ממספר שימושים הספקתי להבחין שהפורמולה די סמיכה , והמברשת סטנדרטית אך עדין לא גיבשתי עליה דעה , לכן סקירה תגיע בהמשך.


הרכישה הבאה הגיעה בעקבות חנות הקונספט של המשביר לצרכן - Pretty Woman שסיקרנה אותי והחלטתי ללכת ולבדוק מה יש לחבר'ה שם להציע לי. הדוכן שהכי התעקבתי עליו היה הדוכן של בורז'ואה שאותו יצא לי לפגוש הכי פחות פעמים עד היום בפארמים הקבועים שאני מבקרת בהם. מכל המבחר המפתה , החלטתי לרכוש שפתון מסדרה שנקראת sweet kiss natura. הסדרה הזו כאמור מכילה רק חומרים טבעיים , גוונים טבעיים ומתיימרת להעניק לחות לעד 8 שעות. הגוון אותו בחרתי הוא מס' -4 העונה לשם : Fuchsia ardent שבהתאם לשם - מדובר בורוד פוקסיה יחסית עדין במרקם לא אטום לחלוטין , שניתן לבניה. הוא נמרח בקלות והוא מאוד נעים על השפתיים, העמידות סבירה בהתאם לשפתון לחותי. קיימים גוונים מקסימים בסדרה , אך רובם די בהירים וליפסטיקים בהירים פחות מחמיאים לי באופן אישי. המינוס העיקרי של המוצר הוא הריח. בגלל שמדובר במוצר טבעי אני מניחה שאין פה תוספת בישום והריח לא כל כך נעים , קצת מזכיר ריח של גיר אבל זה לא משהו מאוד מורגש והוא נסבל , אני חושבת שהעיצוב המקסים עם הפתיחה ה'מתוחכמת' מכפרים עליו.



הסווטצ' העליון - הגוון המקורי , התחתון - מטושטש בטפיחות.
והרכש האחרון והטרי ביותר הוא מהיום , החלטתי לקחת את הבן זוג לטיול ברחובות ירושלים , בין שוק מחנה יהודה למדרחוב בן יהודה נמצאה חנות תמרוקים קטנה שמחזיקה בין היתר מוצרים של Make Up For Ever וגם כמה מוצרים של Almy. הבנתי שהדעות חלוקות בקשר לתוקף המוצרים שיתכן שמדובר בעודפים מהימים שהחברות הללו היו זמינות לרכישה בארץ , אבל אחרי שניסיתי אותם על כף היד ראיתי שהריח והמרקם שלהם בסדר גמור לכן לא חששתי ורכשתי.


הראשון שנחטף מהמדף היה הפריימר ALL MAT של מופה , שבהחלקה שלו על היד מאוד מזכיר לי את הפריימר של פופה. הוא שקוף וסיליקוני , וניראה מבטיח.. אני רק מאוד מקווה שלא אתחצ'קן ממנו.



 המוצר השני שנרכש הוא צללית קרמית-נוזלית  בגוון Mocha Shimmer - חום בינוני של אלמיי. בניגוד לשמו , הוא לא כלכך שימרי אבל יש בו נצנצים.  הסווטצ' מסרב לזוז לי מהיד ואני חושבת שאשתמש בה כבסיס לצלליות וכצללית בפני עצמה לימים שהעצלנות תנחת עליי. 




עד כאן ההתחדשויות האחרונות שלי  , ספרו לי - במה אתן התחדשתן לאחרונה?


8 תגובות:

  1. קודם כל תתחדשי,כמה קנית את הפריימר?

    השבמחק
  2. המסקרה הזו מעולה, ממש רכישה שווה ומשתלמת.
    כתבתי עליה שלטעמי היא המסקרה העממית הטובה ביותר שיש.

    השבמחק
    תשובות
    1. את האמת שכרגע אני עדין לא מתלהבת ממנה , כנראה שבגלל שהשימושים הראשונים הם תמיד כאלה..

      מחק
  3. מקוה לחזור מחר לחנות היופי הענקית ולהשלים את החסר, התאפקת או שלא היה מה שיפיל אותך? מחכה לרשמייך מהמסקרה, המחיר מצויין

    תתחדשי

    השבמחק
    תשובות
    1. כמו שכתבתי בפוסט, רכשתי משם את השפתון של בורז'ואה, ורכשתי לאמא את הסרום פרפקציוניסט הגדול של אסתי לאודר ב329 - מחיר מעולה! בקשר למסקרה - אדווח אחרי שאתנסה מספיק :)

      מחק
  4. תתחדשי ותהני מהרכישות!
    2 מהן אני אוהבת (המסקרה והשפתון)
    והאחרים ממש סקרנו אותי
    ד"א את יפיפייה

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מקווה גם שאהנה מהם , עד כה הם בסדר :)

      ותודה רבה , את יפייפיה לא פחות!

      מחק