יום שני, 26 במרץ 2012

MISSHA - B.B CREAM

לאחרונה מסתובבות ברשת אינספור סקירות על BB קרם החדש של גרנייה שהגיע ארצה.
 מודה , התעורר בי החשק לנסות BB קרם עוד מאז שמרינה מ- יש יופי בכולנו כתבה עליו  , אבל לאור הדעות השנויות במחלוקת על הBB של גרנייה החלטתי לנסות את המקור , רצתי לאיביי והזמנתי את BB קרם המפורסם של Missha (חברה קוריאנית שהביבי קרם שלה הוא מהפופולריים בעולם) . אז מה זה הקרם הזה?


 מדובר בעצם בקרם עם מקדם הגנה (SPF 42 ) שמשלב לחות עם צבע , שתפקידו לאחד את גוון העור , להבהירו , לצמצם נקבוביות , לטפל בפגמי עור ואקנה ואף להפחית קמטים וזה מה שהופך אותו בעצם לקרם מטפח. אפשר להשתמש בו כפריימר לפני הנחת המייקאפ או כבסיס קליל בפני עצמו. הקרם מאוד פופולרי ברשת , וזכה לסקירות מגוונות , חלק מאוד אהבו , חלק מאוד לא , אני פה כדי לספר לכן איך התרשמתי ממנו :)


נתחיל מהריח. כשמוציאים את החומר מהשפופרת יוצא אל האויר ניחוח של מקדם הגנה , שכן הקרם מכיל SPF 42 ולכן הניחוח שלו הוא בהתאם. כאשר מניחים את הקרם על הפנים הריח עובר אחרי מספר שניות ונעלם לו. הSPF שלו מתאים לשמש הישראלית שלנו ומותיר אותי רגועה שהפנים שלי מוגנות מכל מיני קרניים לא ידידותיות.

 הקרם של מישה מגיע בגוונים , בחרתי מבניהם את , מספר 21 שמוגדר Light Beige.
הוא מגיע במרקם קרמי די סמיך ויוצר כיסוי בינוני קל שניתן לבנות באיזורים שדורשים כיסוי גבוה יותר.
מספר 21 בעל תת גוון ורוד , והרי אני צהובה ,  לכן היה לי מעט בהיר אבל לא משהו שאי אפשר לתקן.
את הקרם הנחתי על הפנים (ללא קרם לחות , שהרי הוא אמר לספק אותה)  בדיוק כמו שאני מניחה מייקאפ ביום - יום  , בעזרת האצבעות. הנחתי מספר נקודות על הפנים וטשטשתי אותן בתנועות סיבוביות. באיזורים עם פגמי עור בולטים יותר הנחתי שכבה נוספת וטשטשתי . בניגוד לתגובות שהתקבלו על הBB קרם של גרנייה על פנים מאוד מבריקות שחייבות פידור , הBB של מישה מתקבע מעט והגימור שלו הוא סוג של סמי מאט,  זאת אומרת מראה טבעי אבל לא בוהק מידי. הקרם הצליח להסתיר את האדמומיות הקלה שלי , ולאחד את גוון העור בצורה יפה. הכיסוי שקיבלתי היה בינוני - קל , אך בהחלט מספק . ניתן היה לראות שהפנים שלי בהירות יותר אך יחד עם זאת מוארות ובריאות.
 הוספתי את פודרת הקיץ שלי כדי לא להראות מסכתית ולהתאים את גוון הפנים לצוואר.
 אני חייבת לציין שחווית ההנחה הייתה כל כך קלילה , לא הייתי צריכה לפחד מיבוש מהיר או סימני מריחה (דאבל וור אני מדברת עליך) והטשטוש היה מאוד קל ומהיר.

 



עד כאן הכל טוב יפה ונהדר , מה בקשר לעמידות?
בגלל שהזמנתי '' על עיוור ''והגוון מעט בהיר וורוד לי , לא יכולתי שלא לאזן אותו ונאלצתי לפדר קלות .
יצאתי ליום עבודה קצר (אני ממלצרת וזזה המון , אז גם מאוד חם לי , זאת אומרת שלקרם יש גם תנאים קשים)  וכשחזרתי הביתה , 5 שעות אחרי שהנחתי אותו הבחנתי שהעור מבריק מעט אבל לא משהו קריטי, אפילו די חיבבתי את איך שהוא נראה , 'קורן עם גימור חי '. כעבור 8 שעות הקרם התחיל להראות סימני העלמות בעיקר באף והסנטר , אבל הוא עדין שומר על כיסוי יפה באזור הלחיים ולא נוספו עוד הברקות. אפשר לסכם את העמידות שלו כמו כל מייקאפ רגיל מהסוג הלא עמיד , שאחרי מספר שעות מתחיל לדעוך באזורים השומניים בפנים. 

ככה זה נראה כסיימתי להתאפר - אוהבת שהוא לא מכסה את הנמשים באף לא אוהבת שהוא לא מכסה את ה'חברים' שהצטרפו אליי לכבוד השבוע ההורמונלי בחודש.


ואחרי 5 שעות (חידשתי רק את השפתון ) :


לסיכום - בשביל קרם BB הוא עולה עבודה מעולה לדעתי. הוא קליל , עמיד (יחסית) , יש בו מקדם הגנה גבוה , מאחד את גוון הפנים , מאיר ומטפח. תוכלו למצוא אותו בגדלים שונים ברשת , אני הזמנת אותו מאיביי בגודל 20 מ"ל תמורת 8.10$ כולל משלוח. ** עידכון נוסף - לצערי הרב מאוד הקרם גרם להופעת פצעונים אחרי תקופה קצרה , לכן הייתי ממליצה להזמין קודם את הגודל המוקטן ולנסות.. **

מה איתכן? ניסיתן קרם BB ?
 אהבתן? התאכזבתן?


*רציתי לעדכן אתכן שמעכשיו אפשר למצוא את הבלוג גם בפייסבוק - לחצו כאן! *

8 תגובות:

  1. נראה מעולה!
    בהחלט נראה מוצר טוב, במיוחד עם המקדם הגנה הגבוהה הזה לשמש שהולך לתקוף אותנו בקיץ.

    יפה לך מאוד האיפור- אמרתי לך בפייס שאהבתי את השפתון והריסים המעלפים שלך!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! והמקדם הגנה זה פלוס רציני.. במיוחד שהתחלתי להקפיד על זה ואני מהמתעצלות לשים גם מקדם הגנה וגם מייקאפ וגם פריימר וגם קרם לחות ;)

      מחק
  2. אפשר קישור מאיזה חנות הזמנת?

    השבמחק
    תשובות
    1. שמתי כבר בפוסט , אבל הינה שוב :)

      http://www.ebay.com/itm/Missha-M-Perfect-Cover-BB-Cream-NO-21-20ml-GIFT-Lot?item=140594871392&cmd=ViewItem&_trksid=p5197.m7&_trkparms=algo%3DLVI%26itu%3DUCI%26otn%3D4%26po%3DLVI%26ps%3D63%26clkid%3D7277938233585351671#ht_4027wt_952

      מחק
  3. כל העולם נתפס בביבי הא? אופציה אסייתית נהדרת לדמי מייקאפ עם בונוס של מקדם הגנה גבוה. ובמחיר כזה בכלל שווה. נראת נהדר!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! בזכותך נכנסתי לשיגעון הזה - עוד ממזמן ;)
      אני חושבת שנתפסנו בזה עכשיו בגלל ההשקה של הביבי של גרניה..
      וגם כי קיץ ומתחשק משהו קליל עם מקדם הגנה :)

      מחק
  4. וואו נשמע טוב. תוכלי להוסיף את רשימת המרכיבים?

    השבמחק
    תשובות
    1. היתי רוצה , אבל לצערי הכל כתוב בסינית..

      מחק