יום שני, 19 במרץ 2012

טיפ טיפוח.

הבלוג שלי אמנם עונה לשם ממלכת האיפור , אבל מה שווה כל האיפור הזה אם הוא לא מונח על בסיס מטופח מספיק? הקיץ כבר מסמן את בואו , ומי כמונו יודעות כמה העור שלנו מתחיל להיות שומני בתקופה הזו , ועם השומן והלכלוך מופיעים גם החצ'קונים הבלתי נחמדים בעליל  ושאר פגמים שהיינו שמחות לחיות בלעדיהם.

בידיוק בשביל זה קרליין הוציאו סדרה חדשה העונה לשם - Oil Free.  הסידרה פותחה כדי לטפל ולאזן עור עם בעיות של שומניות יתר והתפרצות פצעונים. אם אתן עוקבות אחרי הבלוג אתן יודעות כמה אני אוהבת מוצרים כאלה , שכן אין לי סיבה לחשוש שהם יגרמו לי לרגישות כלשהי או פצעים , כמו שמוצרים על בסיס שמן גורמים.


תיראו כמה רעננים המוצרים ניראים באריזות הכתומות כחולות האלה , סופסוף חלקת הטיפוח שלי לא ניראת כמו בית קברות , ח"ח לקרליין על הצבעוניות הכייפית לכבוד הקיץ! אז בואו ניגש לעניין , מה הסדרה מכילה?

מימין לשמאל: תמיסה ליבוש ממוקד של פצעונים , מי פנים , תרחיץ פנים , פילינג גרגרים עדין , תחליב לחות ומגבונים להסרת איפור. בקרליין מספרים שכל המוצרים מגיעים במרקמים קלים ונעימים שמונעים הופעת ברק שומני בעור , ושבמוצרים ישנם מרכיבים פעילים כמו חומצה סליצילית שמונעת הצטברות שומנים והיווצרות שחורים , חומצה אזילאית שמווסתת הפרשת שומן ואדמומיות , וטימין E , מרכיבי לחות וחומרי הרגעה.
על כל המוצרים מתנוסס הסמל של הארנב החמוד , המוצרים לא נוסו על בעלי חיים.

אז לאחר ההקדמה , עבדתכן הנאמנה ניסתה את כל המוצרים , וכאן כדי לספר לכם :)


השלב הראשון בו אני מתחילה את שגרת הניקוי שלי מדי יום הוא כמובן רחיצת הפנים.
ברחיצה הזו אני אוהבת להסיר את האיפור ולנקות את הפנים בתכשיר אחת , סוג של עצלנות אבל חוסך לי המון זמן , שני התכשירים הללו לא מיועדים להסרת איפור , אלא להסרה של עודפי שומן לכלוך , ושאריות (!) איפור , אך למעשה עמדו בגבורה גם בהסרת האיפור שלי.

תרחיץ פנים עדין - מפתיע. כשהשתמשתי בו והוצאתי כמות נחמדה על היד , גיליתי מרקם חדש , ניסיתי כבר ג'ל קרם וכו' , אבל פתאום הופיע לו מרקם מוסי אוורירי  נעים. הרטבתי יחד איתו את הפנים ועברתי עליהם  בתנועות סיבוביות על מנת להגיע לכל איזור ולהוריד את כל האיפור , המשימה בוצעה בהצלחה. כששטפתי את התרחיץ היה נדמה לי שאני נתקלת ביובש בעור , אבל התחושה הזו נעלמה אחרי שייבשתי את הפנים מהמים. עם פנים יבשות העור היה לח ונעים. מחיר: 79.99 ש"ח לכמות יפה של 200 מ"ל.

פילינג גרגירים עדין -  גם פה הייתה לי הפתעה. חיפשתי את הגרגירים אבל היה ניראה שמדובר בתחליב רגיל , עד שהנחתי אותו על הפנים ותחושת גרגירים גרוסים דק דק התפשטה עליהם , הפילינג היה מאוד עדין ולא אגרסיבי כמו שמוצרים שמכילים גרגירים נוטים להיות. להפתעתי את המוצר הזה אהבתי מאוד (שכן אני לא מחובבי ז'אנר הגרגירים)  , הרגשתי שהוא הסיר בידיוק את השכבה הנכונה והעור היה ניראה לי נקי יותר . המוצר לא ייבש את העור והשאיר אותו רך ונעים. מחיר: 79.99 לכמות של 200 מ"ל.


השלב השני הוא הסרה של שאריות איפור ולכלוך שלא ירדו בזמן שטיפת הפנים וכיווץ הנקבוביות על ידי שימוש במי פנים , אני לא חובבת את הסוג הזה של ניקויים, במיוחד לא אחרי הטראומה עם מי הפנים של קליניק.

מי פנים -  אז לקחתי פד קוסמטי והנחתי עליו מעט מן החומר ועברתי על הפנים. הרבה שאריות לכלוך לא יצאו , אבל בכל זאת היה מה לנקות. למי פנים יש ריח אלכוהולי כמו לרוב מי הפנים שיצא לי לנסות , אבל יחסית עדין  ולא כבד וחזק כמו המי פנים הקודמים שניסיתי פה . הריח נסבל , ולא הרגשתי יובש בפנים , פלוס רציני.  מחיר: 79.99 ש"ח לכמות של 250 מ"ל.


אז אחרי שניקינו את העור , הגיע הזמן גם להזין אותו ,השלב הזה הוא החשוב לי ביותר , כי עור שלא מקבל לחות ניראה בהתאם , לכן אני מקפידה על לחות גם בבוקר וגם בלילה.

תחליב לחות קל -  תודה רבה לקרליין שלקחו יוזמה ועשו תחליב לחות בשפופרת ולא בכלי זכוכית עגול.
למה? קודם כל זה הרבה יותר אסתטי , במקום לקחת קרם כל פעם עם האצבע ולהכניס בקטריות וחיידקים אליו , ומאוד נוח , אפשר להוציא כמות מדודה ע"י לחיצה קטנה בשפופרת. בנוסף , השפופרת מאפשרת את נשיאתו של התחליב מבלי להרגיש כובד מיותר , או פחד שישבר יפתח מתישהו בדרך.
אז מה אני חושבת עליו? מעולה. מעולה. מעולה. הקרם לחות היומיומי שלי , גם הוא של קרליין מסדרת היאנג , ואני מרגישה שהם די דומים. התחליב קליל , נספג מהר אבל לא מידי כך שאני יכולה לערבב את המייקאפ איתו , ומשאיר עור פנים לח ולא דביק מעט כמו קרמים כבדים יותר. בהחלט ארכוש אותו שוב כשיגמר. מחיר: 89.99 לתכולה גדולה יחסית לתחליב לחות - 70 מ"ל.

  

השלב האחרון לא חובה בשגרת טיפוח אך מומלץ למי שסובלת מהתפרצות פצעונים שמגיעה ביחד עם עור שמן. מדובר טיפול נקודתי בפצעונים שהחליטו לצאת לנופש על חשבון העור שלי.

 תמיסה ליבוש ממוקד -  התמיסה מיועדת לזירוז תהליך יבוש הפצעונים במשך הלילה.  הייתה לי אחת כזו בגרסה קצת שונה בגיל 15 , כשהתחלתי להתעסק בחברים החדשים שלי. זכור לי עוד מאז שלא חיבבתי את הריח שלה. מזכיר לי קצת ריח של צבע טרי. אבל הייתי אמיצה ולקחתי מקל אוזניים , וטבלתי אותו בתמיסה. הנחתי נקודתית איפה שצריך , והלכתי לישון. אל דאגה הריח עבר , אחרת ניראה לכם שהייתי נרדמת? 
 קמתי בבוקר , לא עם ציפיות בשמיים.. אבל הופס, חלק מהם , בעיקר הבולטים והעיקשים - יבשים. אני מניחה שהיה שווה לסבול את הריח של החומרים בשביל התוצאות. לשיפור , הייתי מעדיפה לקבל את המוצר עם אפליקטור על מנת שיהיה יותר נוח להשתמש בו , במקום ההתעסקות עם מקלות אוזניים.
מחיר: 79.99 ש"ח לכמות של 15 מ"ל.


 אחרונים חביבים הם ידידינו לעת צרה , עייפות , שביזות , עצלנות ומה שתרצו. כולנו מוצאות את עצמינו לעיתים חוזרות הביתה מאירוע , עייפות כלכך שלמי יש כוח לחזור על השיגרה שפירטתי למעלה? שולפות את נשקינו המגבונים וקורסות למיטה.

מגבונים לניקוי עמוק - אריזת מגבונים קומפקטית לניקוי וריענון של העור , המגבונים עשו עבודה נאמנה והסירו את איפור הפנים די בקלות , אך כשהגעתי לאיפור העיניים חשבתי בשריפה קלה. זה כי לא קראתי את ההוראות. המגבונים מכילים אלכוהול וחומרה סליצילית פעילה וכתוב במופרש להתרחק ממגע באיזור בעיניים. מצד אחד , הפלוס הוא שאפילו במגבונים יש חומרים פעילים שיעזרו לעור שלי להילחם בפצעונים , מצד שני מגבונים שאי אפשר להסיר איתם איפור עיניים בשבילי אישית פחות רלוונטים. מחיר: 33.99 ש"ח לתכולה של 25 מגבונים.

לסיום - מאוד אהבתי את הסדרה ובהחלט יש מוצרים שאחזור לרכוש ממנה. ברוב הזמן חלים מבצעים של 1+1 או 40% הנחה על מוצרי האיפור והטיפוח של קרליין , ואז המחירים מאוד הוגנים ומשתלמים :)

אני מקווה שנהנתן, ואשמח אם תספרו לי בתגובות מהי שגרת הטיפוח שלכן?

* את מוצרי הסדרה קיבלתי לסקירה , אך כל מה שנכתב הוא דעתי האישית בלבד.

4 תגובות:

  1. תודה על הסקירה המפורטת, נהניתי לקרוא :-)

    השבמחק
  2. אני בעבר ניסיתי את המייבש פצעים והריח שלו הזכיר לי תריח של התרופה הזאת לאבעבועות רוח.
    שיגרת הטיפוח שלי היא:
    סבון פנים של דאב לעור רגיש,קרם פנים עם מקדם הגנה 15 spf של קרוליו.
    אני גם אוהבת מאוד פילינג ומסיכות לפנים.

    השבמחק
  3. אני משתמשת בסידרה כבר כמה שנים ומאודי מרוצה מהאופן שהיא מטפלת באקנה. חשוב לציין שניסיתי תכשירים אחרים אבל הסידרה הזאת היא הטובה ביותר ובמחירים סבירים מאוד!

    השבמחק