יום שני, 5 במרץ 2012

Makeup Organization!

אוטוטו פסח , הזמן המושלם ביותר לסדר את התחביב האהוב על כולנו - האיפור שלנו.
כל אחת מאיתנו מסדרת את האיפור שלה בצורה שונה , בהתאם למקום שיש לה עבורו.
חלקינו מסדרות בתוך מגירה , חלקינו בקופסאות, חלקינו באמבטיה - בבקשה תמנעו מזה , זה מקלקל את המוצרים מהר יותר.. ויש אפילו מעטות שמסתפקות בתיק איפור בינוני. כולנו יודעות שלא משנה כמה ננסה , תמיד נמצא איזה צללית שהתפרקה לה ולכלכה את כל שאר האיפור , או שלא הצלחנו לשמור את הסדר שהיה בהתחלה.

אני הלכתי עם האהבה שלי לאיפור הכי רחוק , והמון זמן רציתי שידת איפור שלמה , עד שהחבר פינק אותי באחת כזו ביום הולדתי האחרון. הצצה לפינה הקסומה שלי בחדר :



השידה שלי די גדולה יחסית למה שמוצע בשוק בעיצובים דומים , ולכן היא מכילה המון.
כל האיפור והטיפוח שלי נמצאים בה . בהתחלה הכל היה מפוזר יפה עליה , אבל מצאתי שזה לא מספיק טוב מכיוון שאחרי כל איפור שאני עושה הכל מבולגן ולא תמיד יש זמן לסדר אותה לפני היציאה מהבית.
לכן מצאתי שאירגון בקופסאות\סלסילות הוא המושלם עבורי ועבור כל אחת לדעתי.
לפני הצילום עשיתי את סדר הפסח שלי (למרות שהיא תמיד מסודרת כך ) והוצאתי המון מוצרים שאני לא משתמשת בהם - כי למה שיהיו לי 7 מייקאפים בשידה אם אני משתמשת רק באחד מהם?




מה בתמונה ?

בצד שמאל ישנו מעמד לשלטים שקניתי בחנות של הכל בדולר , הוא מחולק לשלושה תאים בגבהים שונים.
אני משתמשת בו לאיחסון השפתונים והגולוסים שלי בתא הראשון והנמוך ביותר (גם האיילנרים שלי נמצאים שם)
אחריו יש תא בינוני שמשמש אותי לאיחסון הסמקים שלי , ואחריו יש את החלק האהוב עליי - כל המסקרות שלי והעפרונות. אפשר לראות בתמונה שאת העפרונות אני מאחסנת בשקית פלסטיק קשיחה שקיבלתי איתה מברשת , פשוט כי הם נוטים להתפזר כשהם חופשיים (סדר זוכרות? )

בצד ימין יש עוד פריט איחסון שקניתי גם בחנות של הכל בדולר , כי אהבתי את העיצוב שלו ואת הארנבון החמוד שמבצבץ ממנו! בו אני משתמשת בעיקר למוצרי הבסיס שלי - מייקאפ פודרות ברונזר היילייטר קונסילר ופריימר עיניים.

מתחתיו יש קופסטת פלסטיק שנרכשה בביוטיקייר כאשר בתוכה 12 קופסיות קטנות שאל שלוש מהן המסתי שפתונים , בקופסא אני גם מאחסנת פינצטות פיינט של מאק וצלליות בודדות של איל מקיאג' שלא נכנסות לפלטה שיש לי.





החלק השני של השידה הוא הכללי יותר. בקונטיינר הורוד מאחורה שהוא בעצם קופסאת קש יש את הפלטות שלי ופריימר הפנים. אחריו יש את המברשות שאני משתמשת בהן באופן יום יומי ( יש עוד כלכך הרבה שעברו לבוידעם ) ואז יש את קופסאת הגלוסיבוקס שקיבלתי בחודש פברואר שמאחסנת את מוצרי הטיפוח הקבועים שלי שחשוב לי שיהיו בהישג יד.




עוד קופסא , הפעם עם הבשמים שלי.


מגירת הטיפוח שלי , שגם היא מורכבת מסלסילות שפשוט עוזרות לי לשמור על הכל ביחד. בעיקר מוצרי ניקוי .


כל האיפור והמברשות שפיניתי מהשידה , בעקבות חוסר שימוש! מתחת קבורות להן עוד פלטות שלא רואים..
את האיפור הזה סביר להניח שאתרום בפרויקט התרומה שנעשה בפורום האיפור בתפוז , לנשים שישמחו לקבל את האיפור שיושב ומחכה להן בביתי , ועכשיו יקירותיי , זה הזמן לעשות סדר באיפור שלכן , לנקות הכל ולשים קופסא קטנה בצד עם פריטים שלא שימושיים לכן , אבל ישמחו את לבבותיהן של נשים אחרות.



11 תגובות:

  1. בהחלט שולחן גדול, אצלי הכל במגירות, חוץ מקרם לחות ובשמים ואססוריז. במיוחד אני ממליצה לשים את המברשות במגירה או בקופסא סגורה כי הן צוברות המון אבק שעובר אחר כך לפנים שלנו. יש כמה מוצרים שראיתי אצלך אשמח אם תעשי סקירה, למשל המגבונים של ביוטי קר איך הם?

    השבמחק
  2. מאוד בסיסים ולא שונים ממגבונים של חברות אחרות שנמכרות בפארמים , בימים אני מאוד עייפה אני מורידה איתם . הם לא מסירים את האיפור ב100% כמו עם מים וסבון יעודי ,אבל לניקוי כללי שיחסוך לי ריסים דבוקים בבוקר למחרת הם אחלה , אני חושבת שמקבלים אחלה תמורה למחיר 5 שקלים :)

    השבמחק
  3. פינק חבר שלך! מאוד אהבתי את השידה. אצלי הכל גם כן במגירות למעט דברים על השידה שהכרחיים ליום יום/סקירות.

    השבמחק
  4. איזו שידה מהממת! חלומה של כל בחורה.
    הסידור שלך מעולה, אני הולכת לנצל חלק מהטיפים!

    השבמחק
  5. מאוד אהבתי את צורת הסידור שלך ואני לא מאמינה שאת רוצה לתרום מוצרים של שאנל,קליניק,אסתי לאודר,מאק וקוסטול סאנס מבבחינתי אלה החברות הכי שוות וכרגע אין לי אף אחת מהן(לצערי :( ) וגם אם היה לי אני לא חושבת שהייתי מביאה אותם לתרומה כל כך בקלות... אבל כל אחד ודעתו.

    השבמחק
  6. גם לי היה מאוד קשה עם זה בהתחלה , אבל הגעתי למסקנה המוצרים האלה סתם שוכבים לי במגירה , והם לא מתאימים לי יותר.

    אגב , עם הקופסא של שאנל שיחקתי בסוף ועל התוצאה את יכולה לקרוא כאן:

    http://makeup-land.blogspot.com/2012/05/chanel-blush-home-made.html

    השבמחק
  7. את יכולה לעשות סרטון או להראות תמונות של כל האיפור,הטיפוח והבשמים שברשותך ואיך את מסדרת אותם?

    השבמחק
  8. וואו שידה מדהימה,את יודעת אולי מאיפה רכשו אותה?
    אני מתחילה לאפר ומחפשת שידת איפור מקצועית...

    השבמחק
  9. מאיפה שידת האיפור ידוע לך אולי מאיפה הוא רכש אותה ?

    השבמחק