יום שישי, 23 במרץ 2012

צללית שפרי עמידותך!


איך? באמצעות בסיס שמתאים להנחה על העפעפיים או בשמו המוכר - פריימר.
תפקידו של הבסיס הוא ליצור משטח אחיד וחלק לצללית וכן לשפר את עמידותה ולהרוות את גוונה.
בשוק קיימים המון סוגים שונים , במחירים שונים ומגוונים שהפופולרים מבניהם הם של אורבן דיקיי וטו פייסד שנסקרו בבלוגספירה כבר יותר מידי ולכן היום אני אסקור בשבילכן בסיסים קצת אחרים כדי שיהיו לכן עוד אופציות למקרה שתרצו להתנסות במשהו חדש :) 



הפריימר הראשון מבין השלושה אותו אני אסקור הוא הפיינט של מאק בגוון Bare Canvas שהוא בעצם הגוון הכי ניטרלי וטבעי שמוצע מתוך מבחר הגוונים השונים , ואותו רכשתי ראשון אחרי שהתחלתי להשתמש בצלליות. הגוון הניטרלי שבחרתי היה כי קודם כל הייתה חשובה לי העמידות של הצלליות , פחות מהדגשת הפיגמנט של הצללית, וגם כי עוד לא היה לי מספיק ידע ואומץ לבסיסים צבעוניים יותר. את הפיינט אני מוציאה מהשפופרת ע"י לחיצה קטנה לכרית האצבע ומשם מורחת אותו על העפעף לכיוון עצם הגבה. את מבחן העמידות הפיינט עבר בגבורה , הצלליות לא זזו ממקומן עד שהחלטתי להוריד אותן. הפיינט איחד מעט את צבע העפעף וקצת הבהיר את האיזור. חשוב לשים לב לכמות בה משתמשים , שמתי לב שכשאשר השתמשתי בכמות גדולה מידי המראה שנוצר היה קייקי מעט כי הגימור של הפיינט די פודרתי . מחירו של הפיינט בחנויות מאק הוא 101 שקלים. למאק יש גם פיינט פוט - חומר שבתפקידו מאוד דומה לפיינט אך מגיע בצנצנת ומתפקד גם כצללית קרמית, לא יצא לי לנסות אותו אך לפי הביקורות ברשת הפיינט עמיד יותר ממנו , לשיקוליהן של בעלות עפעף שומני במיוחד.



הפריימר הבא אותו אסקור הוא פריימר שאותו לא ניתן לרכוש בארץ , אלא ברשת. אני ספציפית רכשתי אותו מאיביי. מדובר על הפריימר של חברת ELF. הפריימר מוצע גם בגירסה המינרלית, אך הגירסה אותו אני רכשתי היא הרגילה. הפריימר מגיע במיכל המזכיר גלוס , וכך גם האפליקטור שלו , ספוגי. אני חייבת לציין שהפריימר הזה הוא הפריימר בו אני משתמשת הכי הרבה , כי הוא כלכך פשוט לתפעול. הכמות שיוצאת על האפליקטור מדודה ,אני מניחה באמצעותו את החומר  על העפעף ומטשטשת עם האצבע לכיוון עצם הגבה. הפריימר בעל תת גוון ורדרד אך זה לא משהו שבולט על העפעף. בדומה לפיינט של מאק גם הגימור שלו הוא פודרתי. העמידות של הצלליות על הפריימר הזה מאוד מרשימה , ולא נרשמו שום הצטברויות בקפל או דהייה שלהן לאורך יום שלם בחוץ (כ-12 שעות) . אני ממליצה על הפריימר הזה לכל מי שעדין בהתחלה בעניין הצלליות או למי שמעדיפה לחסוך בהוצאות. מחירו של הפריימר הוא כ-5$ באיביי.



הפריימר האחרון להיום הוא בסיס לצלליות של חברת NYX. גם את מוצרי ניקס לא ניתן להשיג בארץ , וניתן להזמין אותם באיביי או באתרים מקוונים אחרים. הבסיס מגיע בגוון לבן פנינה או Skin Tone שבו אני בחרתי. מדובר בגוון התואם לשמו - בגוון העור. בדומה לפיינט פוטים של מאק הפריימר הזה מגיע בצצנת קטנה , המשמעות היא שיש שתי צורות בהן ניתן לעבוד איתו - אסיפת חומר באמצעות מברשת המיועדת למוצרים קרמים , או באמצעות האצבע , שזו האפשרות הנוחה יותר אך הפחות סטרילית. הפריימר הזה הוא צהוב יותר וכהה יותר משתי הפריימרים הקודמים מה שמאחד את גוון העפעף בצורה מעולה ומסתיר כל אדמומיות כלשהי. בדומה לשתי הפריימרים הקודמים - גם הוא מתקבע מעצמו בגימור פודרתי , מצאתי שקצת קשה לי לטשטש אותו על העפעף אבל עם הצלליות לא נתקלתי בבעית טשטוש.אני חושבת שעל בסיס קצת לח ולא על עפעף יבש הוא ימרח טוב יותר. במבחן העמידות של 12 שעות נרשמה דהייה קלה של הצלליות , הן לא נעלמו או הצטברו בקפל , אבל הן לא ניראות כאילו הרגע הנחתי אותן. בסה"כ בסיס לצלליות שנותן תמורה טובה למחיר ועושה את העבודה , אהבתי מאוד את הגוון שלו ואת האחידות שהוא נותן לעפעף וכן את המרקם הקרמי. עוד דבר שמייחד אותו הוא ניחוח פרשי התואם לשמפו הירוק של הוואי! ניתן למצוא אותו באיביי תמורת 9$. 



הינה סווטצ'ים של השלושה על מנת שתוכלו להתרשם מהאטימות הגימור והגוון שלהם.
מימין לשמאל: פיינט של מאק , בסיס של ניקס ופריימר של אלף.
שימו לב כמה הן שונים מבחינת הטונים ותתי הגוון.


אם מצאתן שאין לכן חשק לרכוש פריימר לעצמכן , ניתן להשתמש גם בעפרונות עיניים כבסיס וכך גם אפשר לגוון מבחינת צבעים. יש להניח אותם על כל העפעף ולטשטש היטב עם מברשת או עם האצבע ועליהם להניח צללית בגוון דומה לקיבוע. חשוב שהעיפרון יהיה עמיד , ממליצה בחום על העפרונות של פופה שאני משתמשת בהם כבסיס צבעוני לא מעט , כי אני לא רוצה לרכוש פריימרים צבעוניים לפעמים ספורות שאשתמש בהם.

ועכשיו , שתפו אותי! באיזה פריימר אתן משתמשות? :)


11 תגובות:

  1. אחלה פוסט! גם לי יש את הפריימר של ניקס ואני ממש מרוצה ממנו. חלופה מעולה לכל מיני אופציות אחרות במחירים מופקעים.

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא באמת חלופה טובה , לכמה זמן הצלליות מחזיקות לך איתו?

      מחק
  2. לי דווקא יש את הפריימר של too faced ואני פשוט מאוהבת בו!! מה גם שמוצר כזה ששמים ביום יום על העיניים מבחינתי מצריך מקסימום "הגיינה" אז אני מעדיפה משהו שלא בא במגע ישר עם כל החומר.

    השבמחק
  3. פוסט מעולה!
    משום מה הפיינט של מאק לא מגרה אותי במיוחד.
    בינתיים אני משתמשת בפריימר של urban decay ומאד נהנית ממנו! (:

    השבמחק
    תשובות
    1. זה בסדר האריזה שלו לא כזו וואו שצריך להתגרות ממנה , בטח לא כמו האריזות ההורסות של אורבן דיקיי!

      מחק
  4. ביום שהזמנתי פריימר של UDK הגעתי לביוטיקייר שם קניתי עד שיגיע, פריימר של ביויטקייר זו הייתה התנסות ראשונה שלי בפריימר וגיליתי את אמריקה. לכשהגיע בפריימר של אורבן התאהבתי אהבת נצח, לא נראה לי שאחליף אותו כי סוס מנצח לא מחליפים. מה שכן במחירים מעלה, שווה לרכוש גיבוי

    השבמחק
    תשובות
    1. לפי ניסיון של בנות אחרות הבנתי שהפריימר של ביוטיקייר לא משהו בכלל. אין לי עפעף שומני במיוחד לכן אני לא מרגישה צורך לקנות פריימר יקר יותר כי העמידות עם אלה היא אחלה.

      מחק
  5. סקרנת אותי מאוד עם הניקס!
    את הELF אני רוצה לנסות זמן רב- באמת הגיע הזמן שאנסה אותו!
    קצת מפריע לי בניקס העובדה שמורחים ישירות עם האצבע... אני צריכה לשריין מברשת לנושא!

    השבמחק
    תשובות
    1. לכי על של ELF , הרבה יותר מוצלח גם בעמידות וגם באפליקטור הנוח.. וגם במחיר ;)

      מחק