יום שלישי, 20 במרץ 2012

ביוטי(לא י)קר.

ביוטיקייר היא רשת קוסמטיקה שהתפרסמה בעיקר עקב המחירים הזולים (מאוד) שלה , יש אנשים שנוטים לחשוב שמחיר שווה איכות , ופה החברה מוכיחה שלא תמיד מה שיקר הוא טוב ומה שזול הוא פחות איכותי. בחנויות המותג אפשר למצוא איפור , קוסמטיקה , מוצרי שיער , היגיינה טיפוח ובישום במחירים שווים לכל כיס. החברה דואגת לחדש ליין המוצרים שלה כמו סמקי הטרה קוטה האפויים שיצאו לא מזמן , ובביקור האחרון שלי אפילו מצאתי מוצרי איפור ללא אריזה (מדופטים בשפה המקצועית ) שיכולים להיכנס ישר לפלטה , ומחירם כמובן התקזז בהתאם , לדוגמא שלישיית צלליות בפלטה שמחירן 9.90 עולות שישה שקלים ללא האריזה , ככה גם חסכנו את תהליך הדיפוט המעצבן וגם כסף!


אז אחרי ההקדמה אפשר סופסוף להתחיל לסקור את מוצרי האיפור שרכשתי במשך הזמן מהחברה.
פודרה דחוסה - המוצר שרכשתי הכי הרבה פעמים ואני מאמינה שאמשיך לרכוש עד שאני אמצא לה מתחרה הולמת. הפודרה מגיעה עם פאף שבעבר הייתי משתמשת בו כדי לקבל כיסוי גבוה מאוד , כיום המייקאפ מספק לי את הכיסוי שאני רוצה ואני משתמשת במברשת פלאפית ולא צפופה כדי להניח אותה בעדינות על הפנים , היא מוסיפה את הכיסוי שחסר ויוצרת מראה מאט , בקיץ היא מצילה אותי. האריזה שלה מאוד נוחה לשימוש גם מחוץ לבית ויש בה מראה מספיק גדולה :) מחירה עומד על 10.5 שקלים עם אריזה , ובגרסת הריפיל עולה שישה שקלים.

 

סמקי טרה קוטה - מתוך שלושה צבעים בחרתי בסומק הכתמתם עם ורידים ירוקים , מדובר בסומק אפוי שעולה פחות מ - 10 שקלים , זנחתי אותו כרגע בחורף כי הצבע שלו מאוד קייצי לי,  מן קורל כתמתם. עושה עבודה נחמדה אם כי מאוד מדגיש נקבוביות.


גלגל קונסילרים - מוצר שאני לא משתמשת בו כלכך כי פשוט לא התחברתי. הביקורות עליו שנויות במחלוקות , וכבעלת שינה די טובה אין לי בעיות היסטריות של עיגולים שצריך להסתיר. ניסיתי להשתמש בחלק הירוק בגלגל כדי לנטרל אדמומיות אבל זה לא כל כך עזר. באיזור העיניים לא אהבתי את הכיסוי והמרקם. 6.5 שקלים.



צלליות - לא כוס התה שלי , מעל פריימר הן די החזיקו אך התוצאה בסוף היום הייתה יותר נצנצים מפיגמנט.. נחמד אם יוצאים מהבית לכמה שעות ולא ליום שלם. אני רכשתי שלישיה ירוקה (עם גוון די זהה לסאטין טואופ של מאק בפנים) ב9.90 שקלים -3.33 שקלים לצללית! דיפטתי אותן כמובן , והירוקה עפה לפח בעקבות פיגמנט מעצבן במיוחד. הבהירה מעולה להארות בעצם הגבה.
נוסתה גם צללית בודדה ושוב עניין הנצנצים בולט יותר מהפיגמנט ,כנ"ל לגבי הצלליות הקרמיות שעליי באופן אישי לא כל כך עמידות. עניין עמידות הצלליות מאוד משתנה מאחת לאחת לכן הייתי ממליצה לנסות ולא לשלול מראש.



מסקרה - השבוע רכשתי את הראשונה שלי . עם מברשת סיליקונית מתוחכמת , המראה שנוצר אחרי 2 שכבות הוא מופרד מודגש ומוארך אבל ממש לא עבה , חיסרון עצום מבחינתי. מבחינת עמידות המסקרה לא התפוררה במשך היום וההסרה שלה הייתה קלה.
מתאימה למי שמחפשת מראה יום יומי. חשוב לי להדגיש שהיה לי קשה לא ללכלך את העפעף איתה! יש להם עוד סוג נוסף של מסקרה , שמגיעה גם בצבעים שונים אותם תוכלו לנסות תמורת 7 שקלים בלבד.


צללית גבות - אין יותר מידי מה להגיד , עושה עבודת קודש , עמידה ומספקת את הסחורה - רק 7 שקלים!

עפרונות עיניים - היו לי כמה גוונים , הסגול הוא היחיד שאהבתי והשארתי , עולה כמה שקלים והעמידות טובה יחסית למחיר ויחסית למוצר , שהרי חוץ מפופה אני לא מכירה עפרונות שמחזיקים כלכך בקו המים התחתון.


עפרונות שפתיים - רכשתי שניים , אחד ניודי ואחד אדום. ממעטת להשתמש בהם כי אין לי סבלנות לתחום את השפתיים אבל! ביום האהבה התחשק לי שפתיים אדומות ולא היה לי ליפסטיק מספיק מתאים , אז צבעתי עם העיפרון את כל שטח השפה. העמידות הייתה די מרשימה לעיפרון שעולה פחות מ4 שקלים , עד שהוא פגש אוכל ואז בכל ביס חשבתי שיורד לי דם מהפה!

שפתונים - גם מוצר שרכשתי לא מעט גוונים ממנו בעבר , והתאהבתי בכמה במיוחד. הפגמנט שלהם מאוד עשיר , והם נמצאו די עמידים ביחס לשפתונים של חברות הדראגסטור. הם דוהים בצורה אחידה ואפילו משאירים מראה של סטיין. לא מייבשים וזולים ככה שאפשר להתפרע עם הגוונים ויש לא פחות מ100 גוונים שונים! מחירם הוא 4.5 שקלים , מקבלים תמורה הולמת מאוד לכל שקל.




גלוסים - מודה ומתוודה , לא סובלת גלוסים. לא את המראה ולא את התחושה, אבל גלוס מספר חמש של ביוטיקייר פשוט מדהים! הוא פיגמנטי מאוד יחסית לגלוס , ויוצר מראה שפתיים קלאסי ורדרד (לא מידי) בשניה. מחירו 7 שקלים , קיימים 12 גוונים שונים ולמי שאוהבת גלוסים מומלץ מאוד לנסות אותם!


מברשות - עניין שנוי במחלוקת , יש ויש.
המברשות האהובות שלי הן בעיקר מברשות ההנחה והטשטוש לצלליות. עושות את העבודה בצורה נפלאה.
מברשות הפנים לעומתן נותנות ביצועים די טובים , אבל הידיות שלהן נוטות פשוט להתפרק וחלקן גם לוקות בנשירה רצינית.
לאחרונה הוציאו את מברשת 332 שמקבלת רק תגובות טובות ואפילו זולה יותר מאחותה מברשת הפרו ביוטי.
מחיר מברשות העיניים הוא בערך 7-8 שקלים , ומברשות הפנים לא עולות על 16 שקלים , מעולה למתחילות.


אביזרים - כל מיני פאפים מברשות לגבות ואפליקוטורים חד פעמים לצלליות , כל אחד עולה באיזור 2-3 שקלים , מחיר מעולה למוצרים שהתחלופה שלהם גבוהה יחסית.


עוד מוצרים שאני מאוד אוהבת מביוטיקייר שלא קשורים לאיפור הם הקליפסים והקוקיות במחירים המצחיקים , תרחיץ פנים צמחי שניסיתי ויחסית למחיר הוא נותן תמורה די טובה אם כי הוא מעט מייבש לי את הפנים , מדבקות לניקוי שחורים שנמצאו נחמדות מאוד ובשמים שזהים בריחם לשלל המותגים , כשאני מתגעגעת לריח של בושם מהעבר אבל לא בא לי לרכוש אותו הבשמים של ביוטיקייר הם אופציה מעולה בשבילי. לאחרונה רכשתי את הגרסה המוקטנת תמורת 11 שקלים שנכנסת בקלי קלות לתיק! לקים עם פורמולה מצויינת והטופ שבטופ - קופסיות ובקבוקי פלסטיק ריקים! אין כמו לשלוף לדיילת קופסית אחרי שהיא אמרה לך שאין לה איך לתת לך דוגמית " הינה יש לי קופסית תשימי לי פה *צחוק מרושע * ".

החיסרון היחיד שאני מוצאת בביוטיקייר הוא המחסור בסניפים שקרובים לבית , כמישהי שגרה בתל אביב אני מוצאת את עצמי רוכשת בסניפים של קניון הזהב בראשל"צ או בקניון הגדול בפ"ת. מעצבן לנסוע דרך ארוכה באוטובוס רק כדי לקנות פודרה או קליפסים ( למרות שזה אף פעם לא נגמר רק בזה) .
חווית הקניה מאוד נעימה (אין דיילות! ) והמחירים נוחים כך שגם אם לא אהבת , לא בזבזת על זה הון.
אני מקווה שנהנתן מהפוסט , ואשמח לשמוע באילו מוצרי ביוטיקייר התנסתן? אהבתן לא אהבתן?


18 תגובות:

  1. חולה על ביוטיקייר... מאז שפתחו אצלינו בעיר אני שם כמעט כל סופ"ש... אחלה מוצרים - אחלה סקירה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מאמינה שאם וכאשר יפתחו בתל אביב , המצב אצלי לא יהיה שונה ;) תודה!

      מחק
  2. יש לי שפתון של ביוטיקר, והוא ממש מעולה.
    אבל אני לא יכולה לסבול את הריח שלו! הוא הורס לי את כל הכיף.

    השבמחק
    תשובות
    1. באמת? אני דווקא לא מבחינה בשום ריח ,ואני ממש רגישה לריחות רעים..

      מחק
    2. יכול להיות שרק בצבע הספציפי שלי יש ריח.
      יש לו ריח כימיקלי מתוק כזה שאני שונאת.

      מחק
    3. לא חושבת שזה רק באחד כי כולם מאותה פורמולה ומאותם חומרים בטח.. בכל מקרה הריח כנראה לא מספיק חזק כדי שאריח אותו בהנחה , ובשביל 4.5 שקלים שווה לסבול ;)

      מחק
  3. פוסט מעולה!
    אני מאוד אוהבת את הסומק הטראקוטה (יש לי את מס' 03) והוא מדהים.
    השפתונים לא רעים, מעט מייבשים את השפתיים אבל אפשר להתגבר במחיר הזה.
    המברשות הן אלטרנטיבה לא רעה למי שאיננה מתכננת להוציא סכום רציני במקום אחר.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה :) מסכימה עם כל מה שאמרת , במיוחד על המברשות שעולות לא מעט שם בחוץ..

      מחק
  4. וואי אני לא מאמינה בדיוק היום פירסמתי פוסט על אודמים של ביוטיקר ועכשיו ראיתי את הבלוג שלך.
    אז יש לנו את אותו טכם באיפור.
    אהבתי את המברשות איפור שלך.
    אני גם אוהבת לקנות שם לדעתי מוצר אחד שהקנה בפראם באותו מחיר ארכוש כמה מוצרים שם והם ויש להם הרבה מוצרים באיכות טובה.
    כרגע אני משתמשת במברשות לעיניים שלהם,אודמים,צללית שחורה סבון פנים עם פילינג ועוד הרבה מוצרים סקירה מורחבת בהמשך. מוזמנת לבלוג שלי.

    השבמחק
    תשובות
    1. מסכימה איתך , במיוחד שאני חושבת שיש מקום להשוות אותם לחברות הפארמים שהאיכות מאוד דומה במספר מוצרים..

      מחק
  5. תגידי את יודעת עם הצלליות בפלטות של 3 צלליות מתאימות בגודלן לפלטה הריקה של ה-24 צלליות?
    והאם אפשר לדעת איזה מספר פלטה את קנית?

    השבמחק
    תשובות
    1. הפלטה הריקה בשביל צלליות גדולות יותר אם אני לא טועה , לבודדות.

      מחק
  6. את יכולה לרשום מה מספר העפרון עיניים הניודי? איזה גוונים של ליפסטיקים יש ברשותך? ואל איזה את יכולה להמליץ במיוחד?

    השבמחק
    תשובות
    1. העיפרון הניודי הוא עיפרון שפתיים.. , ויש ברשותי ליפסטיקים בגוון 67 , 32 , 24 ועוד כמה פחות שימושיים , מאוד אוהבת את 67 ו24 :)

      מחק
  7. מה המספר של הסט צלליות שדיפדת?

    השבמחק
  8. היי מאוד אהבתי את הבלוג שלך אני בטוחה שהוא יעזור לי המון כשאהיה בביוטיקר!

    השבמחק
  9. אמרו לי שהעפרונות לעניים שלהם שורפים בעניים זה נכון?

    השבמחק