יום שלישי, 13 במרץ 2012

שלושה שלבים ותוצאה אחת.

מי מאיתנו לא עברה באחד הפארמים וראתה את הבקבוקים הגדולים הצבעוניים בסטנד של קליניק ,ולא חשקה בהם? תמיד רציתי לנסות ולהעמיק את שגרת הטיפוח שלי , אבל לא תמיד ידעתי אם שווה לי להוציא סכום כל כך גדול על מוצרים שאני לא בטוחה אם יתאימו לי.  לכן כשעברתי בסופר פארם וראיתי שמוצעת ערכת התנסות של שלושת השלבים ב39.90 מיד רכשתי אחת לי ואחת לאימי.הערכה שרכשתי מכילה שלושה שלבים אותם אמורים לשלב ברוטינה אחת בבוקר ובערב , הערכה מיועדת לעור מעורב - שמן , העור שלי הוא רגיל ומעורב באזור הT.


השלב הראשון - סבון נוזלי 30 מ"ל.

על פי קליניק , יש להסיר קודם את האיפור ולאחר מכן להשתמש בסבון.
לי אישית - זה מינוס לא קטן מכיוון שאני אוהבת להסיר את האיפור שלי יחד עם תכשיר הניקוי שלי.
נסיתי את הסבון גם עם איפור וגם אחרי הסרת איפור והסקתי שאיפור הוא לא מוריד ב100 אחוז , אבל ברמה מאוד סבירה לתכשיר שלא מיועד לפעולה הזו. בלי איפור הרגשתי תחושת מנטה קרירה וקלה על הפנים , לא מהסוג השורף אבל גם לא משהו שאני אוהבת במיוחד. בתום הניקיון לא הבחנתי ביובש בפנים אלא אפילו בלחות קלילה. לסיכום , לא ארכוש את הסבון בגודל  רגיל , לא כי הוא לא טוב אלא כי בשוק מוצעים תכשירים שעושים את אותה העבודה במחירים הרבה יותר זולים. 


השלב השני - מי פנים 30 מ"ל.

אני אעשה את זה קצר - נוראי. פשוט ככה. כל פעם שניסיתי להשתמש במי הפנים הרחתי את הריח האלכוהולי החריף שלהם ופשוט סבלתי מכל שניה. בקליניק אומרים שהם מיועדים להסיר לכלוך מהעור ולהכין אותו לקבלת לחות. לא אכפת לי אם המי פנים הסירו משהו או לא , מה שכן הרגשתי הוא את הדרך בו הם ייבשו לי את העור (לכן אני חושבת שיהיו טובים לעור שמן ) , ואת הניחוח האלכוהולי החזק. לא ארכוש בגודל רגיל.


השלב השלישי - לחות 30 מ"ל.

הדבר שהכי אהבתי (יחסית) בערכה כי מדובר בג'ל לחות נטול שומן - המשמעות? אין סיבה לפחד שיחצ'קן אותי. הקרם קליל ונספג בעור מאוד מהר. הריח גם פה לא נעים במיוחד אבל נסבל ועובר תוך שניות. חיסרון שמצאתי בקרם הוא שהוא מכיל טטרזין - שהוא בעצם הגורם לצבעו הצהוב. החומר הזה נאסר לשימוש בארצות הברית מכיוון שהוא נחשב למסרטן. אני לא מבינה למה להשתמש בחומר מסוכן (יחסית, הכל עניין של כמות ) רק בשביל צבע של קרם. אגב , לכל מכורות מאק - גם בצללית ניילון יש את החומר הזה.
מינוס נוסף שמצאתי הוא שבגלל שהקרם קליל ונספג כל כך מהר , קשה לי לעבוד איתו יחד עם המייקאפ. אני משתמשת בדאבל וור של אסתי לאודר , שבפני עצמו נורא כבד , לכן אני אוהבת להניח אותו כשהקרם לחות עוד לא נספג לגמריי כדי לקבל גימור טבעי. מצאתי שעם הג'ל לחות הזה מאוד קשה לי להגיע לתוצאה הזו.


לסיום - אני שמחה שרכשתי את ערכת ההתנסות כי מצאתי שהיא לא כלכך מתאימה לי ,ושיש מוצרים במחירים משתלמים יותר שעושים לי באופן אישי את העבודה בצורה טובה יותר.  התאכזבתי לגלות שחברה כמו קליניק שכל מוצריה הכי נבדקים והם היפואלרגנים משתמשת בחומרים כמו טטרזין. מחיר הערכה כרגע עומד על 39.90 , ואיתה מקבלים גם שובר של 50 שקלים הנחה לרכישת הערכה בגודל מלא. מחירה הרגיל של ערכת ההתנסות לפני מבצעים - 113 שקלים.

מה איתכן? התנסתן , אהבתן? לא אהבתן? ספרו לי בתגובות!


6 תגובות:

  1. כשאני הייתי נערה, זה בערך כל מה שהיה כאן. אז לא הייתה אחת שלא השתמשה בה. מאז עברו הרבה מיים והרבה חברות וקמו רשתות פארם, מעט מחברותי שומרות נאמנות וכאשר אני מקבלת את הפריטים האלה בתיקי איפור של קליניק הן שמחות מאוד לדוגמיות הללו. אני נעשיתי "עצלנית" ומעדיפה קיצורי דרך של 2 ואף 3 ב 1

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מניחה שפעם לא הייתה כלכך הרבה תחרות בשוק.. סוג של ברירת מחדל לא? ואני גם מעדיפה מוצר שעושה כמה פעולות, למי יש כוח וזמן התעסקות הזו כל ערב? :/

      מחק
  2. הייתה לי את הערכה הזו בעבר, בגיל ההתבגרות.
    התוצאה לא הייתה טובה, והחמירה לי את האקנה.
    מאז אני נמנעת ממנה.
    סיקור אמיתי ואישי- תודה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני פה רק בשביל לעשות סקירות אמיתיות ואישיות, אין סיבה שאומר משהו אחר ממה שאני חושבת, אחרת בשביל מה קיים הבלוג? :)

      מחק
  3. אז איזה מוצר כדאי להסרת איפור ?

    השבמחק
  4. אז איזה מוצר כדאי להסרת איפור ?

    השבמחק