יום שבת, 18 בפברואר 2012

טיפוח אורגני.


השבוע קיבלתי את המשלוח המהיר בחיי , שישה ימים כולל השביתה בדואר! המשלוח שקיבלתי הוא מאתר iHerb , אתר שמוכר מוצרים ירוקים , מחזיק מלאי של ויטמינים תוספי תזונה מוצרי שיער וטיפוח (וגם ממתקים שווים בטירוף ואפילו כשרים , ותודה לקוראת שהאירה את תשומת ליבי ואת תשומת רעבוני! ) שכולם בעלי מכנה משותף - אורגניים.

בסיבוב הראשון באתר לא התלהבתי כל כך , למרות שהתמחור היה מאוד נמוך, כל התוספים לא דיברו אלי מכיוון שאני שומרת כשרות , וכל זה השתנה עד שראיתי את קטגוריית הביוטי. מה לא היה שם.. סרומים מסכות ועוד ממתקים לאוהבת טיפוח כמוני.
החשק לקניה התגבר כאשר מצאתי קופון שמקנה 5$ במתנה בקניה הראשונה. לנוכח העובדה שהמשלוח עולה 6$ ובחישוב מהיר הבנתי שהמשלוח יוצא לי דולר אחר (מי שצפתה בפוסט לפניי ראתה שזה היה חינם , אך בדקתי את ההזמנה שוב ושמתי לב שמשלוח מתחת ל40$ עולה 6 ולא 4 דולר כמו שכתבתי קודם).

הקופון ל5$ מתנה בקניה הראשונה: JUP780.

אז הינה קופסאת ההפתעות שלי:



מה היא מכילה? סטיק צהוב של חמאת קקאו , מסכה לפנים בריח מנטה, ו3 הפתעות נוספות מחבריי iHerb. כיף!



המוצר הראשון כמובן פתחתי והרחתי היה הסטיק הצהוב של חמאת הקקאו , וואו איזה ריח! עושה חשק פשוט לתת לזה ביס , אם לא היה מופיע מאחורה שזה לשימוש חיצוני בלבד.. ;) בכל מקרה , בדקתי ביקורות באתר על המוצר , והבנתי שחמאה בעצם משמשת שקרם לחות לכל אזור בגוף , כולל הפנים. האיזור הראשון שבדקתי אותו עליו היה כמובן השפתיים שלי שהחורף לא מיטיב עימן.. אוי ההרגשה , לח ונעים , לא דביק והריח המעולה.. ניסיתי את הסטיק גם על הגוף , רק ששם המרקם היה שונה לחלוטין מעל השפתיים , כאן החמאה לא הייתה רכה כל כך אני מניחה שזה בגלל החום של השפתיים והחום של הגוף ששונים.

המחיר של המוצר: 1.37$ למוצר מוצלח ביותר!

המוצר השני שרכשתי היה המסכה הנ"ל שמגיעה בגודל עצום יחסית למסכות כאן בארץ
226 גרם! היא אחת הפופולריות בארצות הברית, מסכת מנטה שמיועדת לטיפול באקנה , ראשים שחורים וריענון והבהרת עור
הפנים. עדיין לא יצא לי לנסות אותה מכיוון שקיבלתי במתנה ליום האהבה טיפול פנים מהאהוב ואני לא רוצה להרוג את הפנים שלי עם מסכת מנטה , אבל מהביקורות המעולות ברשת אני מניחה שהיא תיהיה מעולה. הריח שלה הוא מנטה די בולט בשביל מישהי כמוני שממש לא אוהבת את הריח הזה במיוחד , אבל הוא נסבל.

המחיר של המוצר: 3.84$ ל226 גרם. שווה שווה שווה!






והגענו למתנות שקיבלתי יחד עם המשלוח: תה דובדבנים אורגני , תערובת אורגנית שמערבבים עם יוגורט , אני מניחה שהיא תוסף תזונה כלשהו.. וסרגל חצי שקוף עם לוגו המותג של האתר. נחמד מאוד לקבל דוגמיות עם ההזמנה :)

לסיום , מאוד ממליצה לבקר באתר , המחירים מאוד נוחים לכל כיס , במיוחד בהזמנה הראשונה , למרות ש6$ למשלוח לארץ זה זול יחסית לשאר האתרים ששולחים ארצה בתשלום.

בהזמנה מעל 40$ דמי המשלוח הם 4$ מתחת הם 6$.

13 תגובות:

  1. תודה רבה! "בגללך" ביצעתי עכשיו הזמנה (האמת שלא קוסמטיקה, אלא שקיות שוקו-קרמל של נסטלה שממש פיתו אותי.... הכל בגלל הריח של הסטיק חמאת קקאו!)

    אגב, יש שם כל מיני מוצרים חינמים שאפשר לצרף להזמנה (משלמים רק על דמי משלוח, ואם עושים כבר הזמנה של משהו אחר זה נחמד), מוגבל למוצר אחד פר הזמנה.
    אני למשל הזמנתי את זה -
    http://www.iherb.com/Now-Foods-Completely-Kissable-Lip-Balm-Vanilla-Bean-0-15-oz-4-25-g/23385?at=0

    השבמחק
  2. לא שמתי לב לזה! וואו זה ניראה טעים :)

    תתחדשי!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! :-) בהחלט נראה טעים, יש מצב שאני פשוט אתן לסטיק איזה ביס בשלב כלשהו.

      כנראה אגב שממש הייתי רעבה כשביצעתי את ההזמנה - פרט לשקיות שוקו ולסטיק וניל, הזמנתי גם סוכריות טופי מצופות בשוקולד... אופס

      מחק
    2. תפסיקי את עושה לי חשק ואני לא יכולה להזמין בגלל הכשרות! אוף זה נשמע ממש ממש טעים!

      מחק
    3. חחח למה, שאני אשמין לבד?? ;-)

      סתם. אגב, השוקולד כשר!
      http://www.iherb.com/Chocolove-Toffee-Almonds-in-Milk-Chocolate-3-2-90-g/32394?at=0

      מחק
  3. יש שם מלא דברים מעניינים. חשוב לשים לב ש-4$ דמי משלוח מוגבלים עד משקל מסוים אבל רואים את המשקל בסל קניות.
    איך שילמת דרך אגב? אפשר באשראי/פייפל?

    השבמחק
    תשובות
    1. תיקון , בדקתי את הכרטיס , אני לא חושבת שהיתה אפשרות לשלם בפייפל כי זה מראה לי שזה ירד רגיל.

      מחק
  4. וכמה עלה הכל ביחד???
    נראאה לי הזוי שזה ככ זול...

    השבמחק
  5. 5 דולר וכמה סנטים כולל משלוח שיצא בחינם!

    השבמחק
  6. יש לי את המסכה - ניסיתי אותה פעם אחת והיא לא היתה מאוד מוצלחת, מצד שני הייתי שבוע אחרי לידה וההורמונים הרגו לי את הפנים. רק הקוסמטיקאית האלופה שלי הצליחה להרגיע את הפנים שלי.
    האמת שמאז לא ניסיתי אותה..אולי אני אחזור לנסות..
    הסטיק נראה מפתה :)

    השבמחק
  7. אני חושבת ששבוע אחרי לידה או בכלל חודש אחרי לידה זה לא זמן להסתכל על עור הפנים או לנסות עליו דברים כי זה כמו לפני מחזור רק כפול 9 ;)

    תנסי שוב עכשיו , מחכה לעידכון :)

    השבמחק