יום שישי, 20 בינואר 2012

אהוביי השבוע :)


אויי.. כמה זמן לא הייתי פה! התגעגעתי :)
רציתי לשתף אתכם בעובדה שסיימתי שירות לאומי ( למרות שאני עוד נחשבת בשירות עד 1.9 ) והתחלתי לעבוד בישראכרט ובגלל זה לא היה לי זמן לעדכן ולכתוב פוסטים יפים וצבעוניים , אז אני אנסה להתחיל להשלים פערים בשבועות הקרובים.. עמכן הסליחה יקירותיי! טוב , מספיק עם הקשקשת..
קדימה מתחילים!

אז הכוכבת של השבוע מבחינתי , ללא שום ספק היא:



המברשת הזו! (מצטערת מראש על הליכלוך , היא אחרי שימוש .. )
מברשת דו פייברית ' 187 מקולקציית קיטי המוגבלת '
אז זהו שלא , מדובר בחיקוי שמספק אותי מאיביי :)
מדובר במברשת שלא ייחסתי לה יותר מידי חשיבות בכל החודשים האלה שהיא שוכבת אצלי , עד שראיתי שהיא כלכך לבנה והחלטתי ללכלך אותה עם הקולורסטיי שלי. הנחתי מעט קולורסטיי על גב כף היד , עברתי בתנועות טפיחה על המייקאפ עד שכל הקצוות ספחו חומר , והתחלתי למרוח על הפנים בצורות סיבוביות.
הייתי בהלם מהתוצאה המדוייקת , טבעית , והמעולה של המברשת. אני חייבת לציין שהיא הוציאה מהקולוסטיי את הכיסוי המירבי עם מראה סופר טבעי , התאהבתי בעצמי באותו הרגע , ומאז אני לא עוזבת אותה. המריחה גם קלה יותר , והתוצאה מרשימה מאוד. וסה"כ מדובר במברשת שקיבלתי בנוסף לעוד 6 מברשות שהיו בסט בסכום של כ15 דולר. קיימות בשוק עוד תחליפים ל187 המושלמת של מאק , רק לחפש מה שמתאים לכן :)

--------------------------

התחדשות מהזמן האחרון הייתה כמובן אחרי חשק עצום שבנות פורום תפוז היקרות עוררו בי , היא הברונזר של סטילה , הברונזר הראשון שלי! ( אני לא מחשיבה את האדמה אינדיאנית של ג'ייד ששימשה לי סומק איי שם בגיל 15) , בחרתי בגוון מספר 1 בעוד שרצו נגדו טענות בהירות יתר. החלטתי שאם זה בהיר זה טוב , אני לא רוצה ללכת עם כתמים על הפנים כי מן הסתם יקח לי זמן ללמוד להשתמש בדבר הזה . אז כשקיבלתי אותו מיד ניסיתי , והתבאסתי.. ולא בצדק!
אחרי ההילולים של מברשת הקונטור החדשה של ביוטיקייר כמובן שניסיתי להניח אותו ואיתה , אממה , מעט פיגמנט אם בכלל , ירד לי כל החשק מהברונזר. השבוע , כשניסיתי את המברשת הדו פייברית מהסט של קיטי , החלטתי לקחת את מברשת הסומק שיש שם , 168 (שוב , מדובר בחיקוי לדעתי מעולה ) , וניסיתי להניח איתה. פיגמנט נהדר וצבע מושלם יצאו לי על עצמות הלחיים והייתי בעננים. מסתבר שהבעיה הייתה המברשת ולא הברונזר המסכן והחמוד שלי .




--------------------------


בעקבות גיחה מזדמנת לביוטיקייר ( אין בת"א, זה פשוט אסון. ) קניתי כמה מברשות לאוסף שהולך וגדל , כמובן שרכשתי את מברשת 13 המדוברת ויחד איתה את מברשת הקונטור , ואיך לא , בעקבות ההתמכרות האחרונה לצלליות קניתי זוג מברשות הנחה לצלליות. ויצאתי עם השלל הבא:


מלמעלה למטה: מברשת 13 רב תכלתית
מברשת 106 , לקונטור
מברשת C153 להנחת צלליוןת
מברשת S232 , גם לצלליות אבל קטנה יותר.

מה אני חושבת עליהן? מברשת 13 בסדר , קצת גדולה לי להנחת מייקאפ אז אני משתמשת בה בעיקר לפודרה ( למרות שאני מעדיפה את הקבוקית שלי ) בתפזורת , או לטשטוש סומק. מברשת 106 לקונטור טובה מאוד לסמקים מפוצצי פיגמנט ולמי שאוהבת מראה עדין ורך , היא מפזרת את הצבע בכמות מאוד קטנה , מהברונזר היא בכלל לא הצליחה לאסוף חומר , ככה שפה היא מקבלת אצלי מינוס קטן. מברשות הצלליות מעולות מבחינתי , ומספקות את הצורך במברשת נורמלית להנחת צלליות בצורה הכי פשוטה , למתחילות כמוני.


--------------------------

הרכישה האחרונה לחלוטין שלי היא שפתון EVER HIP מקלוקציית הפרחים המקסימה של מאק.
מדובר בשפתון במרקם קרימיישן , שאין בלוגרית שלא היללה אותו , כמובן שרצתי ביום ההשקה וקניתי את השפתון הכמעט אחרון שנשאר ( טירוף! ) , ניסיתי אותו בחנות , לא הוקסמתי וזו לא הייתה אהבה ממבט ראשון כמו שהיה לי עם הויוה גלאם סינדי , אבל הוא היה קורלי ורדרד כלכך יפה שבכל זאת רכשתי אותו.
המסקנות שלי מהאדון היפיפה? הצבע והמרקם מאוד טובים , הצבע הוא אחד היפים והמיוחדים שראיתי , אבל הוא לא כלכך מתאים לי , כי אני כהה מידי בשבילו והוא קצת זרחני עליי, בטפיחות הוא כלכך עדין ומתאים לכל איפור עיניים. אני אוהבת אותו אבל לא מספיק כדי ללבוש אותו יום מפעם פעמיים בחודש. למרות הכל , מומלץ בחום.




סווטצים :

משמאל - ברונזר מס' 1 של סטילה
מימין - שפתון EVER HIP של מאק



מה האהובים שלכן לשבוע הזה? מה אתן חושבות על הילולי השפתון ברשת? מוצדקים?




6 תגובות:

  1. היי פוסט מקסים ולגמריי עושה חשק .
    גם אני הזמנתי את סטילה 1 והתאכזבתי אבל לא חשבתי על לנסות להחליף מברשת O: בהחלט ינוסה בקרוב .
    אשמח לקישור למוכר שקנית ממנו את המברשות כי דווקא יש לי מברשות מקוריות ואשמח לראות חיקוי מוצלח (:

    השבמחק
  2. הכל נראה נפלא. תתחדשי על הברונזר והמברשות של ביוטיקר.
    לגבי סטילה התלבטתי, אבל בחרתי לבסוף שלא להזמין אותו. יש לי עוד 2 ברונזרים שאני רוצה לסיים (אם כי שניהם מכילים שימר).
    מברשת 13 משמשת אותי כמברשת שנמצאת אצלי בתיק ואיתה אני מניחה פודרה כשאני עושה טאץ' אפ. ממש נוח! :)
    אני אשמח גם לקבל לינק למוכר של המברשות :)
    ומזל טוב על סיום השירות הלאומי! :)

    השבמחק
  3. אני דווקא מרוצה שהשפתון, אבל מצד שאני אני יחסית בהירה.

    אגב ישראכרט - באיזה מוקד? שיהיה בהצלחה! :-P

    השבמחק
  4. Mrs. Scott - גמני לא חשבתי על זה עד שקלטתי שאפילו בסומק מפוצץ פגמנט כמו של וואוו יוצא מעט פגמנט עם מברדת הקונטור של ביוטקייר.

    אירנה - אני מאמינה ( על מי אני עובדת ) שעדיף לסיים קודם מוצר ואז להזמין עוד אחד עם אותה פעולה - למרות שאני לא מצליחה לעמוד בזה..

    הינה הקישור לשתיכן: http://www.ebay.com/itm/New-Hello-Kitty-7pcs-Makeup-Brush-Set-Black-Case-/180701861199?pt=LH_DefaultDomain_2&hash=item2a12ab954f

    מורן - אמרתי שאני חושבת שהוא יותר יתאים לבהירות כי עליי הוא פשוט זוהר כזה בהנחה מלאה.
    מוקד בירורים , תודה!

    השבמחק
  5. אה.. אנחנו שכנות:-) אני באישורים:-P

    השבמחק
  6. מאוד אהבתי את הליפסטיק :)
    את יכולה לעשות מראה איפור איתו?
    והאם הוא עדיין קיים ואפשר לקנות אותו או שכבר לא ואם לא אז האם את יודעת אם יש צבע שדומה לו, לא לב דווקא במאק?

    השבמחק