יום שבת, 14 בינואר 2012

מ.ס.ק.ר.ה

מסקרה , Mascara כמו שאני אוהבת לחפש אותה בשלל אתרי אונליין ששולחים לארץ ;) אחד ממוצרי האיפור החשובים ביותר , אם לא ה - בה' הידיעה.
הרומן האמיתי שלי עם מסקרות התחיל בערך לפניי שנתיים שלוש , אי שם בכיתה יא'..
( בואו נתעלם באופן חד פעמי מזה שלפני כן הייתי הולכת עם תיחום שחור מלא של העין , בלי טיפת מסקרה :X )
הטרום רומן התחיל עוד בתקופה שהזכרתי קודם , כשהייתי עוד עם משקפי ראיה ולא קלטתי שיש עדשות.
הזוועה אוי הזוועה.. ריסים שנתקעים בעדשות משקפיים גרמו לי להתייאש ולפרוש מהמסקרה ונסיונותיה לשנים מסויימות ,
עד שהגיע הרגע שלקחתי את עצמי בידיים , והחלטתי לשים מסקרה.
תמיד האיילינר העבה שלי היה תופס את תשומת הלב , ככה שלא היה אכפת לי איך הריסים ניראים אלא שיהיו מודגשים ונפוחים , שיוסיפו שחור למראה ודי.
בשנה האחרונה כשהתחלתי את השירות הלאומי שלי , והגעתי לרמת יאוש ועייפות בבקרים ,
החלטתי לוותר על איילנר ( דבר שאם הייתם שואלים אותי לפני שנה לא היה קורה בחיים ) , וללכת עם מסקרה בלבד כאיפור עיניים. כשניסיתי להניח אותה , הריסים שלי היו מוזרים ודי באותו המצב רק קצת יותר שחורים . הכניסה לפורום איפור בתפוז גרמה לי לראות מיליוני טוטוריאלים , לקרוא אינספור טיפים ומדריכים , ובסוף להגיע לדרך שלי למרוח מסקרה. א-מ-מ-ה , הגיע החלק הקשה מכל.. איזה מסקרה לעזאזל לבחור! מה מתאים לי? עם מה אני מסתדרת?
הנסיונות הראשונים שלי היו עם המסקרה של פופה , בגלל שהייתי מכורה כלכך לעיפרון השחור שלהם אז ניסיתי כבר מאותה חברה , וכן הייתי מרוצה , כי זה באמת נתן לי את הנפח שרציתי אז , אבל לא ידעתי כלכך לעבוד איתה אז אני לא מחשיבה את זה כניסיון אמיתי ;) , בחודשים האחרונים קניתי המוני מסקרות , הינה תמונה קטנה עם כמה מהן , אחרי סלקציה וכמה שחולקו לחברות\עפו לפח.



מימין לשמאל:
סינגולייר - איב סאן לורן
טריו - איל מקיאג'
ווליום נאנו דפינישן - ניוואה
לילאנפי - חברה הונקונגית משו
פוליסיס - מייבילין ניו יורק
קולורסל - מייבילין ניו יורק
גרייט לאש - מייבילין ניו יורק
קלאסיק טריפל - סופטאץ'

-----------------------------------------------------------

מה גרם לפוליסיס להופיע פעמיים בתמונה? הסיבה הפשוטה שאני מכורה אליה.
הרבה בנות שניסו אותה טענו שהיא לא נוחה\מלכלכת\קשה לעבודה
אני יודעת , גם לי זה לא הלך על הניסיון הראשון.. אבל כשמבינים איך להשתמש במברשת הקעורה שלה , אז ניסים ונפלאות יוצאים מהריסים ! בפעמים הראשונות אחרי שלמדתי איך להניח אותה , כל בן אדם זרק לי ' הדבקת ריסים? ' , אפילו המנהלת בשירות לאומי אמרה ואני מצטטת ' אני עסוקה בלהסתכל על הריסים שלך , הדבקת? '
ופה המסקרה מבצעת בידיוק את איך שבמייבילין מתארים אותה:
' מסקרה מעבה למראה שופע של ריסים מלאכותיים בגוון שחור דרמטי '. בול.



מה גרם לי להשאיר את כל המסקרות האחרות במגירה ולהשתמש בה ?
הפורמולה המצויינת ( בניגוד לניואה שעם מברשת מצויינת לדעתי , אבל עם פורמולה כלכך מיימית! ) , סמיכה אבל לא מידי , המברשת שלא הכי נוחה , אבל נותן נפח עובי ועיגול נהדר לריסים. לא לוקח לה הרבה זמן להתייבש על הריסים , והיא מחזיקה במיכל בערך חצי שנה או שהיא פשוט נגמרה לי וחשבתי שהיא התייבשה ;) היא מלכלכת מעט אם יודעים להשתמש בה נכון , או שלא מלכלכת בכלל.. ודורשת הרבה זמן של עיצוב אם רוצים להגיע למראה שאני אוהבת.

חייבים תמונת לפניי ואחריי , צילמתי סתם ביום רגיל. למעלה ללא מסקרה ולמ


--------------------------------

למה היא כן והשאר לא? ולמה יש לי את השאר בכלל?


* חשוב לי לציין , מסקרה טובה מבחינתי זו כזו שנותנת נפח מטורף ומראה בובתי.
(כולל הפרדה עיגול ועיבוי)

סינגולייר של איב סאן לורן - נרכשה על עיוור , אך ורק בגלל המברשת שלה , שניראתה מבטיחה. בפועל - לא עושה משהו שכל מסקרה רגילה לא עושה. אני לא מוצאת בה שום יתרונות מיוחדים לכן לא הייתי קונה אותה שוב במיוחד לאור המחיר שלה, 180 ש"ח.

טריו של איל מקיאג' - נרכשה ע"י הטבת יום הולדת בסך 100 שקלים שקיבלתי מהם , לכן הוספתי עשרה שקלים (מחיר המסקרה 110) ורכשתי אותה. היא אכן טובה , אבל לא לצרכים שלי. החלק הכי טוב בה הוא שהיא מעגלת בצורה מושלמת , אבל לא מעבה , חיסרון עצום מבחינתי. לא הייתי רוכשת אותה שוב , ורק בגלל שאני לא מחפשת עיגול אלא עיבוי ;)

ווליום נאנו דפינישן של ניוואה - נרכשה רק בגלל שאני קונה לפי העיניים (עוד טעות! ) , היא הייתה ורודה ובמחיר השקה של 50 שקלים , הסתכלתי על האפליקטור והוא היה ניראה די מבטיח , האכזבה הגדולה הייתה הפורמולה המיימית להחריד שגרמה לכל הציפיות שלי ממנה (במיוחד הצבע של האריזה) להתנפץ , שוב , היא לא עושה משהו שמסקרה של פרו ביוטי או כל מסקרה אחרת שעולה עשרה שקלים לא יכולה לעשות. בהחלט לא תירכש לעולם!

לילאנפי או משהו כזה , המסקרה המנומרת שלי - אז בכל הקטע של ההתמכרות למסקרות , חשקה נפשי במסקרה של הלנה רובינסטיין , אבל בגלל העובדה המצטערת אני בת שירות לאומי שהמשכורת שלה לא מספיקה לכסות אפילו את ההוצאות בכרטיס אשראי , גרמה לי להזמין מאיביי תמורת דולרים בודדים את המסקרה הנ"ל. מה היא עושה? בעיקר מעגלת ומדגישה , אני אוהבת אותה בעיקר למראה יומיומי , אבל לא ארכוש אותה שנית.

קולוסאל של מייבילין ניו יורק - הייתה אהובתי לפני שהפוליסיס יצאה , גם אותה רכשתי באקסטרה בלאק , כמו שאני אוהבת. מעולה , נותנת נפח מעגלת ומפרידה . אני אוהבת אותה ליום יום , והייתי מפנה לה מקום ליד הפוליסיס אם אין לי כוח להתעסקויות ארוכות עם מסקרה. כן תירכש שוב בעתיד.

גרייט לאש של מייבילין - נרכשה בגרסה העמידה במים , כשהייתי בתחילת דרכי והייתי תיכוניסטית שמחפשת זול ולא איכותי. נותנת מראה סופר יומיומי וממש טיפונת מודגש , אצלי כבר שנתיים אם לא יותר ולא מראה סימני התייבשות. אני משתמשת בה בעיקר כמסקרת מקרה חירום לתיק ;) לא תירכש שוב.

קלאסיק טריפל של סופטאץ' - לא מזמן היה מבצע בסופר פארם והמסקרה המוקטנת הזו עלתה רק תישעה שקלים! מי אני שאגיד לא.. אז רכשתי , והאכזבה אוי האכזבה מהחברה עם האיילינר הכי מושלם שלי בעולם. מראה עוד יותר יום יומי מהגרייט לאש , שלא נדבר על זה שבחום התל אביבי והלחות היא פשוט זלגה היישר אל העפעף התחתון. בנוסף אליה , יצא לי לנסות גם את המסקרה של סופטאץ' בשם VIP , הרבה יותר טובה ממנה , אבל גם לא הפילה אותה כי התלכלכתי איתה בלי סוף , שתיהן לא ירכשו שוב.

לסיכום: קיימות בשוק אינספור מסקרות , וכל אחת מצפה מהמסקרה שלה למשהו אחר , ככה שאם מסקרה ניראת עליי מדהים עליי מישהי עם ריסים שונים היא יכולה להראות אחרת לחולטין. הפוליסיס מומלצת מאוד , אבל לא לבנות שאין להן סבלנות וזמן לשבת על הריסים כדי שיהיו יפים ובובתיים. התחליף שלי לפוליסיס היא הקולוסל , שיותר קל להשתמש בה בגלל האפליקטור הישר והלא קעור שלה.

עד כאן להיום , השקעתי הרבה על הפוסט ואני עייפה :)
קאני.
--------------------------------------------

ספרו לי יקירותיי , מה המסקרה האהובה עליכן? באילו מסקרות יצא לכן להתנסות ולא אהבתן?




8 תגובות:

  1. וואו כמה מסקרות :-D אני אישית ממש נמנעת מלפתוח המון מסקרות בבת אחת כי פשוט יוצא שאני לא משתמשת בכולן.. המסקרה הנוכחית שלי שאני מאוד אוהבת היא ההוט& נוטי של מאק, ולריסים התחתונות אני שמה את המסקרה כמו של ניוואה שיש לך רק בגרסה עמידה למים כדי שלא יהיו נזילות בחום הזה... אני עכשיו רוצה לרכוש את המסקרה של ג'יבנשי שיש לה מברשת שנראית כמו כדור עינויים כזה :-D יש עליה אחלה ביקורות!

    השבמחק
  2. חחח אני גם רוצה לנסות אותה , הבנתי שהיא גם נותנת אפקט יחסית דרמטי ( אני מדברת על ההוט אנד נוטי ).

    אני רוצה לנסות את המיליון לאשס והלאש ארכיטקט המדוברות.. אחר כך את היפנוז , ואז אני אלך על איי טו קיל של ארמני ;) אה ואז את הפולס לאשס של איב סאן לורן .. ועד אז בטח אני יצאו חדשות שאני ארייר עליהן.

    בקשר להימנעות מפתיחה בו זמנית , אני גם אומרת את זה לעצמי אבל לא עומדת בזה! :(

    השבמחק
  3. המסקרה שאני משתמשת בה כרגע היא Hypnose Drama. לוקח זמן להתרגל אליה, אבל היא מדהימה.
    ברשימת הקניות לעתיד יש לי את ה-lash Architect, Eyes to kill ואת 2 המסקרות שיש לך למעלה של מייבלין :)

    השבמחק
  4. DIORSHOW כל הדרך!!! אבל הקולוסאל גם לא רעה.

    השבמחק
  5. אני כרגע משתמשת במיליון לאשס ובלאש ארכיטקט לסירוגין.
    חייבת לציין שהסקירה פשוט מצויינת ועשית לי חשק לרכוש בעתיד את הקולוסאל.
    בעולם אוטופי בו היה לי את כל הזמן שבעולם להתאפר ולהתעסק עם סידור הריסים בבוקר - הייתי קונה את הפולסיס ללא ספק. אבל גם ככה יותר מדי זמן מתבזבז לי על מריחת האייליינר :(

    השבמחק
  6. אחלה פוסט! אני משתמשת (כבר פעם שנייה או שלישית) במסקרה של חברה שקוראים לה Becca (יש בסטרוברי) - המסקרה הכי טובה שניסיתי אי פעם!

    השבמחק
  7. מבחינת מסקרות אני תמיד מרגישה שעדיין לא מצאתי את המסקרה המושלמת.
    כל פעם אני מקבלת המלצה, קונה, מתלהבת ואחרי חודש בערך כבר יש לי חשק לנסות משהו אחר. בגלל שהריסים שלי כ"כ בעייתיים, אני תמיד מרגישה שאני יכולה למצוא מסקרה טובה יותר.

    גרייט לאש הייתה אחת המסקרות הראשונות שלי [אבל זו עם המכסה הירוק]. היא הייתה נחמדה, אבל כבדה מאוד וההסרה שלה מזעזעת. כל בוקר התעוררתי עם כתמים שחורים מתחת לעין, לא משנה כמה התאמצתי להסיר אותה ערב קודם.
    אני משתמשת כרגע בקולוסאל והיא מסקרה טובה, אבל לא מדהימה. אני כבר בחיפושים אחרי אחת אחרת ;)
    קיבלתי המון המלצות על הפוליסיס, יכול להיות שזו תהיה הרכישה הבאה. ובא לי לקנות שוב את הלאש-סאבליים של ג'ייד.
    אולי לראשונה בחיי אני אחזיק שתי מסקרות במקביל ;) [אני לא כ"כ אוהבת לעשות את זה, כי זה לא מוצר שמחזיק לנצח וחבל לי שיהיו לי המון פתוחות ובסוף אני אזרוק]

    השבמחק
  8. תודה לכולן על התגובות! :]

    מיכל - המסקרה שאת מדברת עליה , נותנת נפח ועיבוי?

    ליהי - הגרייט לאש לדעתי מאוד טבעית ואני לא מתה על התוצאה הסופית , בקשר להסרה את צודקת במראה אחוז , מאוד קשה להסיר אותה.

    אני גם לא מתה על להחזיק כמה פתוחות , אבל קורה :(

    השבמחק