יום חמישי, 10 ביולי 2014

לרכוש או לנטוש? מהדורה שישית!



היי בנות , יוצא לי לראות הרבה תהיות האם כדאי או לא כדאי לפרסם פוסטים בגלל המצב הביטחוני , ואחרי שבשלושת הימים האחרונים הצטרפתי למעגל הירי הנוראי הזה אני יכולה לומר שהבלוג הוא אחד הדברים הבודדים שמצליחים לעזור לי לשמור על שפיות בין אזעקות  , ליירוטים מכיפת ברזל שנמצאת מטרים בודדים מהבית , ועד לפיצוצים שנשמעים בשמיים. הפוסט היום ידבר על מוצרים שסיימו את תפקידם אצלי , והגיע הזמן להחליט האם כדאי לרכוש שוב , או לנטוש את החמודים על המדפים של הפארם? מוזמנות לקרוא את מסקונתיי ולקחת קצת אויר לנשימה.


NYX - Eyeshadow base - לא חשבתי שהרגע הזה יגיע! אז אמנם לא סיימתי את החומר לחלוטין , ויש כאן עוד מספיק חומר למספיק זמן , אבל הפאן מספיק גדול כדי שאוכל לצרף אותו לכאן. מדובר בפריימר לצלליות של ניקס , בצנצנת קטנה ומרקם קרמי. הפריימר מגיע במספר גוונים ואני בחרתי בגוון גוף שמסתיר היטב את הורידים והאדמומיות באיזור העפעפיים. הפריימר מסתדר עם 99% מהצלליות , אך עם צלליות של אורבן דיקיי מפלטת הנייקד לדוגמה - הוא ממש לא הסתדר. באופן כללי אני יכולה לומר שאני מאוד מרוצה ממנו , הוא בהחלט שומר על עמידות של הצלליות , מאחד את גוון העפעף , ומשפר את הפיגמנט של הצללית. מחיר הפריימר הוא 35 ש"ח וניתן להשיג אותו באיביי , ואני אומרת - בהחלט לרכוש!


Maybeline - Grat Lash - מסקרה שקופה של מייבילין שנרכשה עבורי בחו"ל , בארץ אפשר השיג מסקרות ייעודיות לגבות של מייבילין עם גוון , אבל אני עדיין מעדיפה את הגוון השקוף. המסקרה לא סמיכה מספיק בעיניי , והמראה שמתקבל קצת רטוב ולוקח לו זמן להתייבש. אני חושבת שיש מסקרות טובות יותר בתחום הזה ( ביוטיקייר \ וואו בהחלט מספקות את הסחורה לטעמי ) , והייתי מוותרת על רכישה חוזרת.


Maybeline - Age Rewind Concealer - הקונסילר המהולל והמפורסם של מייבילין. בהתחלה לא ממש אהבתי אותו , אבל אחרי שסיימתי אותו עד הטיפה האחרונה החלטתי שאני די מאוהבת בו. הפורמולה הקלילה שלו מאוד נוחה לעבודה , ואני בעיקר אוהבת לשלב אותו עם קונסילרים שקשה לטשטש כמו הקונסילר הנוזלי של ביוטיקייר. יש מבחר גוונים רחב , ואני מקווה שהוא יגיע ארצה במהרה ויתומחר במחיר נורמלי. באיביי אפשר להשיג אותו בכ-50 ש"ח , ואני חושבת שהוא שווה את הכסף. לרכוש!


Maybelinr Falsies Mascara - המסקרה שהופיעה כבר מספר פעמים בבלוג , מסקרה למיטיבות לכת לדעתי , בעבודה נכונה איתה אפשר להגיע לריסים מאוד ארוכות , מעוגלים ועבים, למי שלא תדע לעבוד איתה יתקבלו ריסים דבוקים ועכבישיים. את המסקרה אפשר להשיג בפארמים מחיר של כ-50 ש"ח ואני חושבת שהיא שווה את זה , אבל לא מאסט כי יש מסקרות טובות ממנה שיתאימו לטווח רחב יותר של בנות מבחינת הפורמולה. 


Loreal - Solurion Micellaire - הו לוריאל לוריאל. תודה לכם! כבר שלושה בקבוקי תמיסת מיסלר נגמרו מאז שגיליתי את נוזל הפלא הזה. התמיסה התגלתה כתחליף הזול לביודרמה המפורסמת , היא במרקם מיימי , ללא ריח חזק מידי , לא משאירה את העור שומני \ יבש , ומסירה את האיפור בקלילות יתרה. אני מאוהבת. לרכוש! ובמחירי מבצע שמופיעים לעיתים קרובות במחיר של 25-30 ש"ח ולא במחיר המופקע שמופיע על המדבקה 80 ש"ח. ולמי שאוהבת להזמין אונליין - 2.91פאונד  באיכסמיט


 Loreal SuperLiner - אייליינר נוזלי של לוריאל עם גימור קצת מבריק ,ואפליקטור מחודד. עמיד מאוד , קל מאוד לעבודה ( אני מודה , זה עניין של הרגל ) פיגמנט מעולה ושחור משחור. נרכש שנית והפעם בגירסתו הרגילה.

Barry M - Felt tip Eyeliner - אייליינר מעולה למתחילות! הקצה מחודד מאוד וגמיש ( התמונה מימין ) , האחיזה נוחה , הפיגמנט טוב והוא מאוד נוח לתפעול ושירטוט קו ישר. את האיילינר אפשר לרכוש באסוס תמורת 4.59 פאונד. כמובן שלרכוש!

Blink Precision Eyeliner

עד כאן הפוסט להיום , אני מקווה שנהנתן , שאתן שומרות על עצמכן , ושהתקופה הקשה הזו תעבור ובמהרה! אשמח לשמוע מכן בתגובות איך אתן מתמודדות בימים אלה , וגם אילו מוצרים יצא לכן לסיים לאחרונה :)


9 תגובות:

  1. פוסט מעולה! הולכת לנסות את הקונסילר של מייבלין.
    אגב, צעד נכון לפרסם את הפוסט בייחוד בזמן כזה קשה. בהחלט מוצאת נחמה בו! תודה (:

    השבמחק
    תשובות
    1. אני יודעת , אני בעצמי הייתי צריכה את זה כדי להתאוורר קצת. שמחה שנהנת!

      מחק
  2. אחלה פוסט! תהיה חזקה שם! אני מחיפה אבל אני זוכרת את ההפצצות במלחמת לבנון השניה והכי חשוב להיות חזק ולדעת שזה יעבור עוד מאת! והכי חשוב לשמור על עצמך! בקשר לקונסילר אני דווקא חשבתי על לנסות אותו...חבל שאי אפשר לקנות אותו בארץ, אני שונאת את זה שפשוט לא מביאים לארץ דברים שווים.

    השבמחק
    תשובות
    1. לצערי אני גם צריכה להגיד שתיהיו חזקים גם אתם שם :( אוף!

      מחק
  3. האמת שמכל המסקרות השקופות שניסיתי, ביוטיקייר הכי טובה.
    שאסיים את כל מסירי האיפור שיש לי אני אגיע ללוריאל הזה

    השבמחק
    תשובות
    1. ניסיתי אותה בעבר וניהיה לי גירוי לצערי.. יכול להיות שזה לא היה קשור אליה כי אני לא אלרגית בדרך כלל למוצרים שלהם , אולי אנסה שוב :)

      מחק
  4. אני גם מאוד אוהבת את הקונסילר הזה של מייבלין, מי שיכולה לשים את ידיה עליו - מומלץ בחום!
    תשמרי על עצמך - מאחלת לכולנו ימים שקטים יותר...

    השבמחק
    תשובות
    1. טלי אוהבת מוצרים עממים? :P מצריך תיעוד!

      מחק
  5. פוסט חביב מאוד למוצרים נוחים לכיס
    שאלה:-רכשתי ברונזר של מיבליין DREAM TERRA SUNמאחר ואני לא יודעת להתאפר כלכך אבל מאוד אוהבת שאלתי היא איך להשתמש עם המוצר?

    השבמחק