יום שלישי, 1 ביולי 2014

תקופת מבחנים? תקופת קניות! זהירות פוסט התחדשויות :)


הו הו הו , או כהרגלי , היוש! אז לא כתבתי כבר כמעט חודש , תקופה עמוסה מאוד תקפה את מחוזותינו , גם לימודים וגם בחיים האישיים.. וכשיש עומס , ועוד קצת רגשות נשיים , יש גם שופינג בסביבה! מרבית הקניות נעשו כרגיל - אונליין , אך חלק קטן מהם נקנה גם בארץ. מוכנות? יצאנו לדרך!


הקניה הכי מרגשת , אותי לפחות היא פלטת השוקולד של טו פייסד. איך שראיתי אותה ידעתי שהיא חייבת להיות שלי , והידיעה הזו הובילה אותי להזמין אותה עוד לפני שהגיעה למלאי , ולחכות לה. כשהיא נחתה בדואר הדבר הראשון שעשיתי היה להסניף אותה , והניחוח לא איכזב. האריזת פח יפייפיה , הגוונים סופר שימושיים , המרקם , הגימור , העמידות.. הכל פשוט מעולה , כמצופה מחברה ותיקה עם מוצרים יפים ומוצלחים. אסכם את דעתי בשתי מילים: אני מאוהבת. הפלטה תוכל להיות גם שלכן אם תפרדו מ-45 פאונד.


את שתי הרכישות הבאות עשיתי לשם שינוי בארץ. כבר זמן רב מתחשקת לי מסקרה טובה , מרגשת , וחדשה. אחרי המבחן הראשון לסמסטר קפצתי לעזריאלי ורציתי להתחדש במסקרה מפנקת של YSL , אבל הגברת לא הייתה במלאי. אז שאני אוותר? מה פתאום. גיחה קצרה למאק ופניה למוכרת ב'' תביאי לי את המסקרה הכי טובה והכי דרמטית שיש '' הובילה אותי לרכישה של In Extreme Dimension 3D בצבע שחור כמובן. הגברת מגונדרת מאוד מאריכה , מאוד מפרידה , די מעגלת אבל לא מאוד מעבה. מצאתי שהדרך הכי טובה בשבילי להשתמש בה לאפקט הכי דרמטי היא מעל מסקרה אחרת שהתייבשה מעט. אני מניחה שאחרי שהיא תתייבש קצת האפקט יהיה יותר ניראה לעין , מבטיחה לעדכן אם יהיה שינוי. את המסקרה אפשר לרכוש בחנויות מאק תמורת 115 ש"ח .



מוצר נוסף שנרכש באותה קניה הוא עיפרון שפתיים מסדרת פרו לונגוור בגוון Trust in Red , גוון תואר לשפתון האהוב עליי לאחרונה All Fired Up גם הוא של מאק. העיפרון נמרח בקלילות , הוא משפר פלאים עמידות וגורם לשפתיים להראות משורטטות ומדוייקות. המחיר שלו אמנם יקר , אבל בגלל הגוון המיוחד החלטתי להתפשר הפעם. את העיפרון ניתן להשיג בכל סניפי מאק תמורת 107 ש"ח.


המוצר האחרון שנרכש בארץ הוא מוצר של ביוטיקייר - שדובר עליו לאחרונה המון בבלוגספירה והחלטתי שהגיע הזמן לנסות ולהתנסות. מדובר במייקאפ מוס המגיע בשלושה גוונים בצנצנת קומפקטית ונוחה. המייקאפ להפתעתי הרבה מספק כיסוי בינוני פלוס , אך לוקח לו קצת זמן להתקבע והוא דורש פידור. העמידות שלו בינונית גם כן , ולכן אני בוחרת להשתמש בו ליציאות יחסית קצרות מהבית , או בימים שבא לי כיסוי אבל אני מתקמצנת על מייקאפ יוקרתי. אני חושבת שתמורת 15 ש"ח מקבלים תמורה סופר הולמת עבור כל שקל , וממליצה בהחלט להתנסות בעצמכן.


את רצף המוצרים הבאים הזמנתי מביוטי ג'וינט , אתר המספק קוסמטיקה זולה עם מחיר משלוח לפי משקל , כשמדובר בדברים קלים הוא אפילו סביר ולא מייקר משמעותית את הקניה. המוצר שהייתי חייבת להכניס לסל הוא כמובן הברונזר הכי מפורסם ברשת והוא הברונזר של המותג NYC בגוון Sunny. מה שגרם לברונזר הזה להתפרסם כל כך הוא המינון הנכון של ברונזר חם , אבל לא כתום מידי , עם פיגמנט טוב וגימור מצויין. העמידות תלויה בבסיס כמובן , ומעל מייקאפ הוא מחזיק נהדר וגורם לפנים חטובות ומפוסלות . מי אמר קים קרדשיאן ב-3$?


המוצר הבא שנרכש מסקרנות הוא אייליינר טוש של W&W , עוד חברה מסקרנת שמציעה מוצרים איכותיים וזולים. הפעם התאכזבתי ואפילו מאוד. אמנם האפליקטור מאוד מחודד ומאפשר הנחה מדויקת , אבל הגוון שמתקבל רחוק מלהיות שחור. הוא לא אטום , הוא לא כהה , והוא פשוט לא. ממליצה לדלג בכייף ולחסוך 4.5$.


החלק הכי מרגש ברכישה הזו היה השפתונים המדהימים הללו. אל הסל נוספו ארבעה שפתונים בגימור מאט של W&W שגורמים לי כבר זמן רב לרצות לנסות אותם , ועוד 2 שפתונים מחברות אחרות.
השפתונים בגימור מאט פשוט מדהימים. הגימור סמי מאט , לא יבש ולא מייבש כמו השפתונים של מאק לדוגמה , אבל עדיין מספק את ההגדרה. האריזות פשוטות מאוד ,אבל התוכן הוא היהלום האמיתי. השפתונים עולים 2.75$ ליחידה ושווים הרבה הרבה יותר. הגוונים שבחרתי הם: Cherry Picking  , Pinkerbell , Sugar Plum Fairy , Don't Blink Pink
בגלל שהפיגמנט שלהם מטורף אני מוצאת שאני אוהבת לשחק איתם גם בהנחה רגילה וגם בטפיחות , והגוונים שמתקבלים שונים לגמריי , ככה שהם לגמרי מתאימים לא רק לימים שמתחשק לנו לבלוט. עוד שתי שפתונים שהחלטתי לנסות ממותגים אחרים הם: 
Soul Mate - אדום קלאסי של המותג LA Girl. קרמי , פיגמנטי , כייפי.
Air Kiss - ורדרד אדמדם של המותג NYC , מוצלח מאוד גם כן.


המוצר האחרון להיום הוא מוצר שהזמנתי מהאתר האהוב Iherb , מדובר במוצר שכבר רכשתי בעבר , סיימתי , הייתי מרוצה והחלטתי לרכוש שנית. הפריימר המהולל של ELF זול להחריד , נוח לשימוש , סטרילי ועושה את העבודה כמו פריימר יוקרתי. אז מי אני שאתלונן? 

+*+ עד כאן הפוסט להיום , אני מקווה שנהנתן ואשמח לשמוע מכן - במה התחדשתן לאחרונה? +*+

7 תגובות:

  1. אני כ"כ מקנאה בפלטה של טו פייסד, אבל היא פשוט יקרה לי מדי!!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. מציעה לך לחסוך קצת ולהתאפק עם רכישה של מוצרים חדשים , גם הזולים ביותר , ולחסוך בשבילה :)

      מחק
    2. יש פערי מחיר מטורפים על הפלטה הזו. קבלי קישור לפלטה ב45 דולר ומשלוח חינם
      http://www.beautybay.com/cosmetics/toofaced/chocolatebareyeshadowcollection/

      מחק
    3. טוב לדעת! כשהזמנתי היא עדין לא הפציעה שם.. ;-)

      מחק
  2. אחלה סקירה!!! תקופת מבחנים זו צרה נוראית לכיס..מצד אחד אי אפשר לעבוד מצד שני המחשב שם, מוכן בשבילך בהפסקות....מבינה לליבך. אני באותה הסירה איתך בקטע הזה!
    בהצלחה במבחנים!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. שמחה לדעת שאני לא היחידה שנפלה בפח הקניות המנחמות ;-)

      מחק
  3. אני מתה על השפתונים הללו של ווט אנד ווילד, אחלה של תמורה!

    השבמחק