יום שני, 17 במרץ 2014

על סומק עממי עם ניצוץ יוקרתי.

היי בנות , לא לא נעלמתי , פשוט נתקלתי בתופעת חוסר זמן היסטרית המוכרת לכולנו. לפני שאתחיל את הפוסט אני רק אעדכן שקופסאת היופי של מייקאפלנד לחודש מרץ בהכנה והיא תבוא לבקר בבלוג בקרוב!

_________________

אז אתן בטח תוהות , איפה הניצוץ היוקרתי שהיא מדברת עליו בכותרת? אה הא!
בשיטוטי האחרונים בפייסבוק שמתי לב לפירסומים האחרונים של המותג Gade , ושמתי לב שהמותג לוקח את עצמו בידיים וממשיך את השינוי המשמעותי שהוא עושה בשנה האחרונה. ראינו את זה באריזות שהשתנו , במוצרים חדשים , ובשינויים ופיתוחים של מוצרים טרנדים. תחילה נתקלתי בעפרונות הצ'אבי סטיקס לשפתיים שהחברה מציגה , כמו שאר החברות בשוק גם כאן מדובר בשפתון לחות באריזה חמודה. לא משהו שנפלתי ממנו אבל בהחלט שמחתי לראותו בחברה המייצרת כחול לבן. אחרי מס' ימים בשיטוט נוסף , נתקלתי בדבר היפה הזה:


אתן כמובן תוהות , מה עובר עליה. כולה סומק. אז מי שמכירה אותי יודעת שיש לי שריטה לא כל כך קטנה בכל מה שקשור לשאנל , ואיך אפשר שלא להיזכר בטקסטורה המדהימה של תיקי היד מדגם 2.55 כשרואים את הטקסטורה המדהימה של הסומק הזה! בסיבוב שגרתי בסופר פארם ראיתי אותו , את שאר הגוונים המוצעים , וידעתי שמס' 37 , Berry , יהיה שלי! המחיר קצת הרתיע - 120 ש"ח , גם אחרי מבצע 40% הנחה השגרתי , המחיר יוצא 72 שקלים , אז החלטתי להשאיר אותו שם. בסניף אחר מצאתי את הסומק שוב , הפעם במחיר מבצע של 60 שקלים והפעם לא  התאפקתי.


האריזה: הסומק מגיע באריזת קרטון שחורה המאפיינת את סדרת ה-Idyllic של החברה , עם חלון הצצה לגוש השלמות שנמצא שם בפנים. כשהוצאתי מתוכה את הסומק הופעתי מעט , מכיוון שבלא מעט סקירות בבלוגספירה ראיתי שהאריזה שחורה ויוקרתית , וכאן.. אריזת פלסטיק שקופה. מינוס 5 נק' על המקום! הפלסטיק אמנם קשיח ולא ניראה סופר צ'יפ , אבל עדיין הצליח לגרום לאכזבונת. 

הגוון: ורוד עם נטיה קלה מאוד לאפרסק.

הפיגמנט:  בינוני. ואני אסביר. הפיגמנט שיוצא מהסומק בסווטצ' ועל המברשת לא חזק בטירוף כמו סמקים אחרים שיצא לי לנסות ( לדוג' הסמקים של סליק ) אבל גם לא חלש , אלא בידיוק מתאים למוצר כמו סומק . הפיגמנט הבינוני מאפשר יותר שליטה בהנחה ומונע תאונות ליצן החצר.

הגימור:  על פי החברה מדובר בגימור סאטני , והוא אכן כך. במבט ראשוני ניראה די מאט , אבל יש בו מן זוהר עדין מאוד. 

העמידות: שרד יפה מאוד ימים ארוכים בלי לדהות או לזוז , מאמינה שהמבחן האמיתי יהיה בקיץ.

המחיר: 120 ש"ח לפני הנחות ומבצעים שתמיד יש. קיצת יקר מידי לטעמי גם אחרי הנחה של 50 אחוז הרגשתי מן פספוס , ברשת אני מזינה מוצרים עממים במחירים זולים הרבה יותר. 

לסיכום: סומק נחמד , לא מיוחד במיוחד , עם אריזה יפה שקנתה אותי. סה-טו.

מה דעתכן על השינויים שחלים בחברות השיראליות לאחרונה? איזה מוצר רכשתן בזמן האחרון מחברה ישראלית?
 שתפו אותי בתגובות!

2 תגובות:

  1. אני חושבת שחברות הדראגסטור הישראליות באמת עושות מהפך אם זה בפורמולה, ואם זה בעיצוב
    לא יצא לי לאחרונה לקנות מוצר של חברה ישראלית אבל בפארמים בהחלט שמים לב להבדל.
    תתחדשי על הסומק! הוא נראה מקסים לאביב

    השבמחק
  2. האפקט המוטבע על המוצר ממש מזכיר לי את דיור או שנאל, אבל ביאס שהאריזה מפלסטיק שקוף זול כזה...

    השבמחק