יום ראשון, 2 בפברואר 2014

התחדשויות מקומיות :)



הו הו הו. המון זמן לא היה פוסט התחדשויות בבלוג! להפתעתי את רוב הרכישות עשיתי בארץ מלבד מוצר אחד , רק כי היו מבצעים נחמדים שגרמו לי להתפשר ולרכוש בארץ , וכמובן לקבל את השלל כאן ועכשיו.  אז בלי יותר מידי פיטפוטים ודיבורים , בואו ניגש למלאכה.


הפתעה! כן כן , סופטאץ' החברה הישראלית והלא כל כך פופולרית משום מה בארץ.

Stay QuickLiner - על האייליינר של החברה כבר בטח הכרתן אם אתן מלוות את הבלוג מימיו הראשונים. אחרי כ-4 שנים שהייתי צמודה אליו החלטתי לפזול לצדדים , ניסיתי מתחרים , אבל בסופו של יום סוס מנצח לא מחליפים! האפליקטור קשיח ומאוד נוח לעבודה , הגוון שחור מאוד , מתייבש מהר , וכמובן , עמיד מאוד. המחיר המלא של המוצר לדעתי מאוד גבוה , גם אחרי 1+1 או 40% הנחה , כ-110 ש"ח , אך רכשתי אותו במחיר מבצע ללקוחות לפייסטייל תמורת 30 ש"ח וזה כאמור מחיר מצויין למוצר מעולה. שימו לב שקיימים כמה סוגי ליינרים שחורים לחברה , הפקק הכסוף הוא המצטיין מבניהם!

Stay + Lip liner - על העפרונות שפתיים של החברה שמעתי כבר לא מעט תשבוחות , והחלטתי שעכשיו כשהתחלתי להשתמש בעפרונות באופן קבוע הגיע הזמן לנסות גם אותם. בחרתי בשני גוונים די טבעיים להתחלה , ורכשתי אותם במבצע 1+1 תמורת 61 ש"ח.
Vintage 63 - גוון ורדרד מאוד טבעי , מתאים לכל השפתונים , רך מאוד בהנחה , קל מאוד לעבוד איתו והעמידות נפלאה!
Dolce Vita 64 - גוון ורדרד יחסית טבעי , אך הפעם עם נטיה קלה לסגלגלות. מתאים לשפתונים כהים יותר ואני מאוד אוהבת להשתמש בו כשפתון בפני עצמו עם שכבת גלוס קלילה מעל.


Pupa Luminys Touch -  בהגדרה ע"פ החברה מדובר על מוצר שאמור להעניק נגיעות של אור וזוהר לפנים , בפועל ע"פ הגוונים הקיימים , לקחתי את זה לצד השימושי יותר , ועבורי הוא לגמרי קונסילר עם אריזה יפה. הגוונים שמוצעים די כהים , ואני בחרתי בגוון 02 , בז' בינוני קצת כהה יותר מגוון העור שלי על מנת להסתיר כהויות מתחת לעיניים. מחירו המקורי של המוצר עומד על 126 ש"ח ( ברור ) , אך כשראיתי אותו במחיר מבצע של 29.90 לא יכולתי לסרב. סקירה בהמשך.


Miss sporty Mascara - המוצר היחיד שלא נרכש בארץ הוא המסקרה הורודה והיפה הזו. את המותג מיס ספורטי יצא לי להכיר בעקבות מסקרה שחברה רכשה עבורי בחופשה בפראג , החבררה הצ'כית הצליחה להרשים אותי וזו המסקרה השלישית שאני מנסה. הייתי אומרת שהמסקרות הקודמות הצטיינו יותר מ - Fabulous Lash , אבל גם היא לא מאכזבת . המסקרה מפרידה ומאריכה את הריסים בצורה נהדרת, והפורמולה שלה לא רטובה מידי , אך בעניין העיבוי היא קצת מזייפת וזקוקה לדחיפה ממסקרה אחרת. בעבור קצת יותר מ-30 ש"ח אני חושבת שהיה שווה לנסות , אך אותה ספציפית לא ארכוש שוב אלא מסקרות אחרות של החברה שבהחלט מצליחה להרשים אותי.


Chanel Lip Gloss - הו.. שאנל שאנל , אתן בטח תוהות , אין מצב שרכשת גוון כזה! ( 70 , Attirance חום זהבהב עם שימר ) אז אתן צודקות. קיבלתי אותו במתנה מאחותי הגדולה , האריזה הכבדה והזכוכית.. ההטבעה למטה.. קנו אותי. אני לא אשקר , הוא ישב לא מעט זמן בחוסר מעש במגירת האיפור שלי , אבל החלטתי שאני חייבת למצוא דרך להשתמש בו למרות השנאה שלי לגלוסים. השימוש הכי טוב שמצאתי בו הוא להניח אותו במרכז , ועם הכמות הקטנה הזו למרוח אותו על כל השפה מעל אחד העפרונות של סופטאץ' , הוא מעדן אותם ובגלל הכמות הקטנה הוא גם לא מבריק מידי. התוצאה בהחלט יפייפיה.  ואה כן , הוא דביק. וזה למה אני לא אוהבת גלוסים! לגביי המחיר אין לי מושג , משערת שבארץ המחיר מספיק שערורייתי כדי לא לרכוש.

וסווטצ'ים:
מימין למעלה: גלוס של שאנל , לומי טאץ' של פופה , עפרונות שפתיים של סופטאץ' - מימין 64 , משמאל 63.


Loreal Elvive Hair Mask - תהרגו אותי , אבל האריזה הזו כזו יפה! ורוד אדמדם מבריק , וטיובה לחיצה. מי צריך יותר מזה במקלחת? בלוריאל הבטיחו 200 מ"ל של מסיכת פלא משקמת ב-60 שניות. ימים יגידו ואחזור לעדכן! מחיר המסיכה עומד על 41 ש"ח , כמובן שנרכשה במבצע 29.90 :)

פדים קוסמטים של Life - ושוב , אריזת פלסטיק חמודה עם פדים קוסמטים רחבים במיוחד , לא היה מבצע על הפדים הרגילים של לייף שמגיעים בשלוש שורות , אז החלטתי לנסות את אלה , הצורה הרחבה שלהם ניראת לי חסכונית וכזו שתספיק לכל הפנים או לפחות להסרת איפור משתי העיניים. 6.10 ש"ח בסופר פארם.

Sabon Candel - איך אפשר לקנח בלי נר חמוד עם אריזת פח ורודה וריח היסטרי? בחברה החליטו לקרוא לו Candy Blossom , ואני קוראת לו הריח הכי מתוק בעולם. 29 ש"ח והחמודי הזה יכול להיות שלכן.

עד כאן הפוסט להיום , מקווה שנהנתן ומחכה לשמוע מכן בתגובות - במה התחדשתן לאחרונה? :)

21 תגובות:

  1. גם לי לא ברור למה סופט טאץ' לא מצליחה להקפיץ את מדד הפופולאריות שלה.
    יש לה מוצרים נהדרים גם באגף הטיפוח וגם באגף הקוסמטיקה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני חושבת שזה קשור יותר לזה שהם נתפסים כפחות חדשניים , גם מבחינת אריזות וגם מבחינת היצע המוצרים.. ( אם כי הם משתדלים ולאחרונה יצאה להם מסקרה עם אריזה ורודה ומהממת! ) בכל זאת , אדמה אינדיאנית בכד חרס זה לא הדבר הכי מושך בעולם היום.. ;-)

      מחק
  2. מניסיון, אין על המסיכות של אלביב! תהני :)

    השבמחק
    תשובות
    1. מקווה לא להתאכזב , השיער שלי עבר טראומות מכל הצביעות והוא חייב משהו שיחזיר לו את החיונייות!

      מחק
  3. סופט טאץ' נתפסת כמיושנת,גם אין להם איזה אתר אינטרנט\פייסבוק לתיקשור עם הלקוחות שלהם(תקנו אותי אם אני טועה) שזה משהו שיש לכל חברה שמכבדת את עצמה ואת הלקוחות שלה. חבל, יכול להיות שיש לה מוצרים טובים וחברה ישראלית עם מוצרים טובים זה תמיד נחמד.

    השבמחק
    תשובות
    1. דווקא יש להם אתר יפה ואינפורמטיבי: http://www.softtouch.tqsoft.co.il/
      דף הפייסבוק לעומת זאת כושל למדיי...

      מחק
    2. כפי שהגבתי לתגובה הראשונה , בהחלט יש משהו שנתפס בהם כמיושן שגורם ללקוחות להתרחק .. אני חושבת שאם הם יעשו שינוי תדמיתי וישנו קצת את המוצרים או האריזות זו יכולה בהחלט להיות תרומה גדולה , כמו שראינו אצל קרליין וג'ייד ששינו אריזות , הוסיפו מוצרים קצת יותר חדשים ויפים , והם בהחלט קיבלו במה רחבה יותר מקהל הצרכניות.

      מחק
    3. אה נחמד יש להם אתר. כנראה שזה חדש כי לפני כמה זמן חרשתי את הרשת בנסיון למצוא אחד כזה. יפה.

      מחק
  4. אוי הקונסילר טוש של פופה נמצא בוויש ליסט שלי כבר כמה זמן, חבל שפספסתי אותו במבצע שכזה! :-/

    השבמחק
    תשובות
    1. מניחה שיהיה אותו שוב מתישהו .. רכשתי אותו ביום שני האחרון .. יכול להיות שהוא עדיין במבצע , אם כי יש לציין שבקופה משום מה הוא לא עבר במחיר מבצע והייתי צריכה להראות לבחור בקופה את השלט שיש שם ( הוא מתווכח איתי שזה לא לומי טאצ' הזה! חצוף. )

      מחק
  5. תתחדשי! בהחלט מציאות במחירים שנקבת,
    אני תמיד מפספסת את המבצעים השווים של לייף סטייל (: אישית אין לי, ואמא (בעלת הלייף סטייל) לא טורחת להתעדכן ולעדכן.
    הנר של סבון נראה מקסים, אני לא הכי מתחברת לריחות מתוקים אבל זה ריח חדש שלהם שלא הכרתי ואשים פעמיי לעבר הסניף לרחרח מקרוב (כשהמבחנים יסתיימו).
    אני לאחרונה התאהבתי בטפוח של סופט-טאץ'. כבר ידעתי שהאיפור שלהם איכותי והרבה חברות שלי נאמנות להם, אבל יש משהו במיתוג ובאריזה שהוא מאוד לא מזמין.
    למשל, עד כמה שאני מרוצה מקרם הפנים שלהם, הוא מגיע בצנצנת זכוכית עבה וכבדה כאילו היה איזה מרקחת משנות העשרים, והיה משמח אם היה בטיובה או בקבוק משאבה...

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני התנסיתי בטיפוח שלהם ואני מרוצה :) חייבים לפתוח עצומה שיתחילו לשדרג את עצמם D:

      מחק
  6. את הגלוסים של פופה פחות אהבתי כי הרגישו לי שומניים אבל חוצמזה פופה אחלה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני באופן כללי לא אוהבת גלוסים , כך שלא ניסיתי את של פופה , אבל בהחלט יש לפופה מוצרים טובים :)

      מחק
  7. תתחדשי לך! ממש אהבתי את הגלוס של שאנל.. אחח שאנל.
    אני התחדשתי במברשת של ריל טקניקס ומסכת מנטה של קווין הלנה.

    השבמחק
    תשובות
    1. שאנל זה לגמרי אהבה :) ותתחדשי! מברשות של ריל טכניק זה תמיד אושר גדול!

      מחק
  8. תודה על ההמלצה לליינר.נו מכורה שכמוני לא תלך ותקנה כבר שלשום???חחחח תגידי אפשר לעשות איתו זוית יפה בסוף העין מעין שפיץ כזה למעלה....גם עבה נניח?

    השבמחק
    תשובות
    1. כמובן שאפשר , זה מצריך קצת מיומנות אבל אפשר :)

      מחק
  9. והוא עמיד חבל"ז ניסיתי על היד בחנות לא ירד בקוי אחרי מקלחת..תודה תודה

    השבמחק
  10. אני מחפשת אייליינר חדש וטוב כי כבר משעמ לי כל הזמן האייליינר של אסתי לאודר (ממ...אני בעצם עוברת את מה שאת עברת?! סוס מנצח לא מחליפים? אני אנסה בכל זאת חחח) - בהחלט אנסה את של סופטאצ' :)

    http://piece-of-air.blogspot.co.il/
    https://www.facebook.com/pieceofair

    השבמחק
  11. תתחדשי (:
    מחכה לסקירה של הקונסילר!

    השבמחק