יום שלישי, 10 בדצמבר 2013

Winter Huge Haul!




שלום יקירותיי! המון זמן לא כתבתי פוסט , והרבה  זמן גם לא ראיתן התחדשויות! בלי הרבה דיבורים תרשו לי להציג בפניכן את השלל החדש שהצטרף לאוסף שלי לאחרונה :)


MAC

 Approaching storm של מאק הוא שפתון מסדרת פרו לונגוור שלא חשבתי שארכוש אי פעם , אבל במכירה השנתית של אלקליל הייתי חייבת לרכוש משהו , והמבחר לא היה גדול כלכך. בגלל שהחורף כבר התקרב מספיק החלטתי להעז עם שפתון ערפדי וכהה. אחרי שהסתמכתי על הסווטצ' שעשיתי על היד התאכזבתי קצת לגלות שהוא יותר חום מהסגול שחשבתי וקצת קשה לי לשלב אותו למראה עדין , אלא אם כן מדובר בטפיחות קלות. המרקם נעים העמידות סבירה , והמחיר 50 שקלים בחנות העודפים של אלקליל. 

 באותה מכירה החלטתי לרכוש גם את הלק Undercover nude מהקולקציה של  Carine Roitfeld למאק עבור 30 ש"ח , הלק נמצא כגוון המושלם למניקור טבעי וכבסיס מוצלח לפרנץ' , אפשר להסתפק בשכבה אחת שקפקפה , או שתאלצו להניח שלוש שכבות לאטימות מושלמת. מניסיון שלי , שווה את ההשקעה.

בנוסף , מעבר למכירה הצטרף לאוסף השפתון Girl About Town , ורוד בזוקה מיוחד מאוד , פרחי מאוד אבל בהנחה עדינה הוא הורוד הכי נשי שיש! העמידות שלו די מפתיעה ( מודה , זהו ניסיון ראשון שלי עם גימור אמפרפיילד ) אין יותר מידי מה להוסיף , אני מאוהבת.


המשביר החדש לצרכן

כשראיתי שבמשביר מציעים לחברי מועדון מבצע של קנו ב-200 שלמו 60 ידעתי שאני חייבת לנצל אותו , 
מסקרה ואיילינר ג'ל של מייבילין נרכשו. את המסקרה falsies אני מניחה שכולכן מכירות , ואם לא תוכלו עליה כאן. על הליינר ג'ל Lastying drama שמעתי לא מעט והייתי סקרנית לנסות אותו. הוא מגיע עם מברשת לא סופר נוחה שמקשה על דיוק בשרטוט של ליינר דק אבל זה לא שבלתי אפשר לעבוד איתה. לצערי לא נפלתי , בסוף היום מצאתי פס שחור בקפל העין , בחורף נטול לחות שלנו ואחרי שהנחתי פריימר. אתן יכולות להסיק לבד מה דעתי עליו ;-)



את סטרוברינט אני מאוד מחבבת לאחרונה , בעיקר עם המבצעים היומיים שלהם שלגמרי שווה להתעדכן בהם כי לעיתים מפציעים שם מוצרים שווים במחירים מצחיקים , בכמה הזדמנויות הצלחתי למצוא מוצרים במחירים מאוד זולים והחלטתי כמובן למה לא לנסות?
Loreal - Skin Expertise Youth Code  - את הסדרה הזו של לוריאל אני מכירה מהארץ ,אבל את התחליב הזה לא יצא לי לראות כאן ולכן כשראיתי אותו ב-49 ש"ח , הזמנתי. מדובר בתחליב לחות קליל שנספג מהר ולדעתי יתאים לנערות או לבעלות עור רגיל או ממש מעט שומני. אם יש לכן עור יבש או עור שדורש יחס מעמיק יותר - הייתי מדלגת עליו ומשתמשת בקרם ייעודי. מוצר נוסף שמצאתי במחיר מצויין הוא עיפרון שפתיים של Bobbi Brown  בגוון Soft Rose , הגוון די טבעי ומתאים לרוב השפתונים שיש ברשותי. הוא לא מייבש מידי ואני נהנת להשתמש בו גם על כל השפתיים בליווי באלם מעל. מחיר הוגן ומוצר מצוין.




גם באסוס הבריטי בזמן האחרון מפנקים עם מבצעים במחלקת הביוטי , כשראיתי שיש הנחה על כל מוצרי Rimmel London החלטתי להזמין שני צלליות קרם , האחת בצורת סטיק, השניה בצורת גלוס , ושניהם מסדרת הסקנדלייאז.
Scandaleyes shadow stick - צללית קרמית בגוון Bad bronze  חום כהה קלאסי , הצללית נמרחת בקלות ומהווה בסיס נהדר לצלליות אחרות או כצללית בפני עצמה. כשהשתמשתי בה לבדה מצאתי שהגוון דוהה במהלך היום , אך לא מצטבר בקפל. 
Scandaleyes shadow paint - צללית קרמית המגיעה בצורת גלוס עם אפליקטור , הגוון שנבחר הינו Golden bronze חום זהבהב יפייפה עם גימור קצת מטאלי , הצללית יותר נוזלית ומתקבעת די מהר כשמניחים שכבה דקה , לכן יש לטשטש במהירות , כמובן שצריך גם להיזהר מהנחה של יותר מידי חומר. העמידות טובה והפיגמנט מצויין ולסיכום ניתן לומר שהצללית נותנת תמורה טובה למחיר.


 Blink Precision Eyeliner Pen חוץ ממוצרי רימל רכשתי גם ליינר טוש של Barry M , מדובר בליינר נוח לדיוק שמתייבש יחסית מהר ולפעמים עובד מצויין ולפעמים מזייף , כיאה לכל ליינר טוש , מחירו זול מאוד , ומצאתי שאני אוהבת להשתמש בו בעיקר בימים שאני ממהרת מאחר והוא מאפשר דיוק רב. הוא לא הכי שחור שיש , אבל לפעמים לא צריך יותר מזה. יתאים מאוד לנערות ולמתחילות בגזרת האיילינרים :)


Others

עוד כל מיני מוצרים שהצטרפו לאוסף :
three concept eyes - Jumbo Lip Crayon - עיפרון ג'מבו של חברה קוראנית שמתגלה כחיקוי לא מוצלח במיוחד לצ'אבי סטיקס שמציפים את השוק לאחרונה, הגוון פוקסיה מחריד והמרקם לא בשמיים. לוותר.

Elf -  Contouring Blush & Bronzing Powder - את הקיט הזה של אלף אני זוממת כבר זמן רב לרכוש , כשראיתי שהוא הגיע לאייהרב מיד רכשתי! מדובר בגוון Lucia שהוא החיקוי המדובר לסומק אורגזם ולברונזר לגונה המפורסמים של נארס. מדובר בגירסה מוצלחת מאוד , פיגמנט מוצלח לסומק , וחוסר פיגמנט כתום לברונזר ( שזה נהדר כמובן ) , לדעתי לגמרי מדובר בהצלחה!



OPI - Matte top Coat - החורף הזה נמרח מאט! ב-או.פי.אי משיקים טופ קואוט שהופך כל לק למאט. ברשת כבר יצא לי לראות המון בנות שיוצרות דברים מדהימים בשילובים של גימורים , כשקיבלתי אותו לסקירה אני באופן אישי העדפתי למרוח את הטופ על כל הלק ולהפתעתי אכן קיבלתי גימור מאט לחלוטין וטופ שמתייבש די במהירות , המראה מאוד מיוחד ויוצר עניין וחידוש בעולם הציפורניים. המינוס היחיד מבחינתי הוא שהגימור אחרי שלושה ימים נראה כבר פחות מאט ויש להניח שכבה נוספת ולתחזק את הגימור. 

פווווווווווו. זה היה ארוך! עד כאן הפוסט להיום , מקווה לחזור אליכן עם עדכונים שוטפים ותדירים יותר :)
שיהיה לכולנו חורף חמים ומשמין!

10 תגובות:

  1. תתחדשי אהבתי את הפוסט מסודר וכתוב היטב

    השבמחק
  2. תתחדשי על הכל, נראה טוב!
    אני אוהבת את girl about town, הוא מהמם! ואני חושבת שהוא יחמיא מאוד לגוון הפנים שלך

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא די מתאים אבל תלוי בהנחה , הוא יכול להראות עליי מאוד פרחי אם אני לא נזהרת חחח :]

      מחק
  3. אנחנו מתפתות!!! אז עדיף במבצעים שהרי בלאו וכי נקנה.
    אני קניתי במכירה לקים כמובן, ובעד שדגמתי אחד מהן הוא השפריץ על השמלה החדשה ויצא כל החשק :(
    לק קרשון משל מאק במחיר סבבה (33)עמידות טובה וגימור יפה, ראשון אך לא אחרון.
    סקרנת אותי על העפרון של בובי, מה מחירו?

    השבמחק
    תשובות
    1. רכשתי אז בכ-35 ש"ח.. לא מצאתי אותו באתר יותר , אולי יחזור למלאי כדאי לעקוב :]

      מחק
  4. אחלה פוסט ומוצרים נפלאים, נהינתי נורא :)
    הערה קטנה: אני חושבת שהפילטר קצת אדום מידי (או שזה הצילום ואין לך פילטר), קשה להבין מהם הגוונים האמיתיים של המוצר ולהתרשם מהתמונות למרות שהן איכותיות.

    השבמחק
    תשובות
    1. הפילטר בכוונה, מאחר ולא מדובר בסקירה אלא רק בהצגת המוצרים הרשתי לעצמי להגזים :-)

      מחק
  5. תתחדשי על הכל!
    Scandaleyes shadow stick בברונזה- אני מתה עליו, ממש חורשת עליו את הצורה.
    הטופ מאט הזה- אני עפתי עליו, מורחת אותו על הכל:)

    השבמחק
    תשובות
    1. לחובבת ציפורניים כמוך זה גן עדן! חחח :)

      מחק