יום ראשון, 8 בספטמבר 2013

Outstanding brushes!

את הפוסט של היום החלטתי לכתוב על מברשות איפור , אחרי שליקטתי ואספתי לאט לאט את המברשות שלדעתי הן המוצלחות ביותר , אני חושבת שהגיע הזמן לשתף גם אתכן. מברשות איפור הן הכלי הכי חשוב באוסף האיפור שגורם לכל מוצר להוציא את המיטב מעצמו. מוצר איפור יכול להיות מוצלח מאוד , אבל בשימוש עם המברשת הלא נכונה הוא עלול להסתמן כמוצר מאכזב וחסר פיגמנט , לכן חשוב להצטייד במברשות איכותיות ( לא בהכרח יקרות ) שעושות את העבודה.  בשוק של היום קיימות אינספור מברשות איפור , החל מזולות משיער סינטטי או יקרות להחריד משיער טבעי בעבודת יד,  בתור חובבת איפור ולא מאפרת מקצועית , עם הזמן אספתי ובניתי לי את אוסף המברשות שלי שמשמש אותי היטב וכאן לצידי כל יום כדי לעשות עבורי את המיטב.
רוב האוסף שלי מורכב ממברשות שהוזמנו באינטרנט , מברשות שמתומחרות בהיגיון ונותנות תמורה מצויינת למחיר. החלטתי לאתגר את עצמי , ולבחור רק את המברשות שאני משתמשת בהן בצורה שוטפת , כאלה שאוכל להמליץ עליהן ב100% ביטחון. מוכנות? מתחילים :)

מברשות פנים:


המברשות של ריל טכניק ( השילוש הקדוש ) הגיעו אליי אי שם במאי 2012  , ומאז התאהבתי בהן , שלושת המברשות הללו ממלאות את תפקידן בגאווה , ומאפשרות להסתפק בהן בלבד לאיפור



Expert Brush - אלילת המייקאפים הפרטית שלי , צפופה מאוד ,  מוציאה מהמייקאפ את הכיסוי המירבי ומשאירה את העור עם גימור טבעי ואחיד. מושלמת מכל בחינה אפשרית ולא חושבת שאמצא לה תחליף הולם בזמן הקרוב. 



Powder Brudh - מברשת הפודרה המוצלחת , לא צפופה מידי , לא פלאפית מידי , גורמת לפודרות המקמחות ביותר להראות קלילות על העור , גדולה אבל לא מידי ועושה את העבודה שלה בצורה נהדרת.



Blush Brush - נכון , לקח לי זמן להתרגל לצורה המוזרה שלה , אבל עם הזמן היא הפכה למברשת הסומק האהובה עליי , וגרמה לי לזנוח את כל השאר בצד. פלאפית במידה המתאימה , אוספת חומר בצורה טובה עם פיגמנט בינוני מה שמאפשר שליטה מירבית בהנחה , ומטשטשת מעולה.

מברשות עיניים:



להנחה: מברשת העיניים Bdellium 758 נסקרה בעבר בבלוג כמברשת שע"פ בדליום מוגדרת מברשת Smudge, לקח לי זמן ( אין לי מושג למה ) , להבין שהזמנתי אותה בכלל לתפקיד מברשת הנחה. באחד הימים , אחרי שלא ממש נפלתי ממנה החלטתי להניח איתה צלליות , ומאותו יום הכל השתנה. המברשת הזאת פשוט אדירה. הביצועים שלה מצויינים , היא אוספת מהצללית פיגמנט בצורה מושלמת וההנחה איתה קלה ומדוייקת במיוחד. מדובר במברשת די קטנה וצפופה , מהסדרה השחורה של החברה , שמוגדרת כסדרה המקצועית ביותר שיש לחברה להציע. את המברשות של Bdellium  אפשר להשיג ב- IHERB. ( במידה וזו הקניה הראשונה שלכן באתר השתמשו בקוד JUP780 לקבלת הנחה ) 


Mac 268


Bdellium 787

לטשטוש: המברשות הכי חשובות בתיק האיפור שלי , ואני מודה - היה לי קשה לבחור רק מברשת אחת , אז החלטתי ללכת על שתי המברשות השימושיות ביותר שלי , כל אחת מצטיינת בתפקיד משלה.
Mac 268 - מברשת טשטושים נהדרת , מצטיינת במיוחד בטשטושים מדוייקים מעברי צבע חדים ואיזורים קטנים. אפשר לראות שהצורה שלה מחודדת והמברשת עצמה די קטנה בהשוואה למברשת הבאה. לסקירה מלאה של המברשת - לחצו כאן.
Bdellium 787 - מברשת טשטושים המיועדת לאיזורים רחבים יותר , מתאימה לטשטושים מהירים ומעברי צבע לא חדים. בניגוד למברשת של מאק המברשת הזו גדולה הרבה יותר ולכן גם השימוש שלה פחות מתאים לטשטושים מדויקים למינהם. לסקירה מלאה של המברשת - לחצו כאן.

שפתיים:


בגזרת השפתיים מעולם לא הרגשתי צורך להשקיע יותר מידי , רוב המקרים אני מניחה את השפתון כמו שהוא ללא צורך במברשת , במקרים בהם אני מרגישה צורך לדייק ואני משתמשת במברשת של ביוטיקייר ( אמנם מתנוסס עליה בגבורה השם בנפיט , אבל היא 100% ביוטיקייר ) שעלתה בערך שלושה שקלים ומאפשרת לי לדייק בהנחת שפתונים בצורה מקסימלית. 

עד כאן הפוסט להיום , אני מקווה שנהנתן ואשמח לשמוע מכן בתגובות -  מיהי המברשת שאין לה תחליף בתיק האיפור הפרטי שלכן? :)

3 תגובות:

  1. אין כאן את המברשת הורודה של בדליום =(
    זה בגלל שעוד לא התנסית בה מספיק? או בגלל שהיא לא מוצלחת במיוחד?

    אחלה פוסט. אבל אם מותר להעיר, לדעתי חלק מהתמונות היו בהירות מידי וקשה לראות איפה הסיבים של המברשת נגמרים.

    השבמחק
    תשובות
    1. הורודה של בדליום בשימוש , אעלה סקירה שלה בקרוב כשאגבש עליה דעה סופית :)

      ואני יודעת , זה הפילטר .. בגלל שזה מברשות הרשתי לעצמי להתפרע ;-)

      מחק
  2. מסכימה איתך! יש כמה וכמה מברשות שאנחנו לגמרי תואמות בהן... :-)

    השבמחק