יום שני, 16 בספטמבר 2013

Mac - Rebecca moses face kit - brown - review and FOTD!


 את קיט הפנים מקולקציית הקיטים המוגבלת שעיצבה רבקה מוזס למאק חמדתי די הרבה זמן , עוד מסירטון של אמילי נואל ביוטיוב תהיתי אם היפיוף הזה יגיע ארצה , ואז שראיתי אותו כאן... התאפקתי. שבוע.. שבועיים.. וקניתי. יש דברים שפשוט לא נועדו להישאר בחנות. אז מה יש בקיט? ארבע צלליות , 2 שפתונים , סומק ומברשת דו צדדית , כל התענוג מתומחר ב- 352 ש"ח ( 50 ש"ח למוצר זה מחיר די משתלם )  , ואת הקיט אפשר למצוא גם בגרסה עם גוונים קרים.


המוצרים שהכי סיקרנו אותי כמובן היו הצלליות , בקיט ישנן ארבע צלליות שמשלימות זו את זה ליצירת מראות איפור מגוונים , החל מטבעי ועד לדרמטי. 



 Orb - צללית בהירה בגוון שמנת ,  בגימור סאטן ( אם כי לדעתי היא לגמרי מאטית ) , משמשת בעיקר לבסיס \ הארות בעצם הגבה , פיגמט לא רע יחסית לצללית מאט , ניתן להשיג בקולקציה הרגילה.

All That Glitters - הצללית שבגללה ניהיה לי מלכתחילה חשק לרכוש את הפלטה , אני מתכננת לרכוש אותה כבר די הרבה זמן , ועכשיו אני שואלת את עצמי איך חייתי בלעדיה עד עכשיו? מדובר בצללית שמפניה ורדרדה ועדינה שמתאימה לכל מראה איפור שחשקה בו נפשכן ;-) הגימור שלה פנינתי ומיוחד שמשדרג כל מראה איפור יומיומי , והפיגמנט שלה נהדר.  גם אותה אפשר למצוא בקולקציה הרגילה.
Smoked Sepia - גוון חום בינוני,  עם תת גוון חם וגימור סמי מאט,  שימושי כמעט לכל מראה איפור ואני מניחה אותו בדרך כלל בקפל העין. את הגוון הזה לא ניתן למצוא בקולקציה הרגילה.

 Show Stopper - הצללית שהכי פחות התחברתי אליה,  חום אפור מאוד כהה, בגימור סמי מאט ותת גוון קר עם פגמנט די גרוע,  גם אותה לא ניתן למצוא בקולקציה הרגילה.



Melba - סומק מאט בגוון קורלי כתמתם מקסים ועדין, קייצי ומחיה את הפנים ברגע. הפיגמנט בינוני כיאה לסמקים של מאק מה שדווקא מקבל פלוס אצלי שאפשר לבנות אותו לאט לאט ולא להראות בשניה הראשונה של אחרי ההנחה כמו ליצן. את מלבה אפשר למצוא בקולקציה הרגילה.



Ravishing - שפתון קורלי די פופולרי שאותי אישית לא ממש הצליח להלהיב.  משהו בפורמולה שלו בקיט מקשה על השימוש עם מברשת ואני מוצאת את עצמי מדלגת עליו מחוסר כוח להתעסקות מיותרת. חבל,  כי הגוון שלו קייצי ומרענן עם פוטנציאל לא רע,  אולי בגירסה הרגילה הוא יפתיע יותר.

Myth -  שפתון ניודי שעליי נראה פשוט מחריד.. לא ממש מוחק שפתיים אבל גם לא ממש מחמיא,  מצאתי שעירבוב של שני השפתונים יוצר גוון די חביב,  אבל שוב הפורמולה שלהם מרחיקה אותי מהם ומהחשק להשתמש בהם.


המברשת הדו צדדית התגלתה כנחמדה להנחת צללית בקפל ולהנחת השפתונים אך לא משהו שהפיל אותי ככה שאני לא מרבה להשתמש בה.

הנה לכן מראה איפור שיצרתי עם הפלטה:


לסיכום -  מתוך 7 מוצרים שיש בפלטה אני מאוד מרוצה מ-4 ( שלוש צלליות וסומק ) ניטרלית לגביי 2 ולא מתה על 1.

שווה 352 שקלים? כמכורת איפור הייתי מסתפקת גם רק בצללית All that Glitters,  כי לשאר המוצרים יש לי כבר דברים דומים באוסף. למתחילות דווקא כן הייתי ממליצה על הקיט שיכול להיות מאוד שימושי מאוד.

עד כאן הפוסט להיום , שתפו אותי מה רכשתן \ חמדתן מהקולקציה הנ"ל?

2 תגובות:

  1. הפלטה מהממת, ובהחלט מחזיקה כמה תותחים כבדים של מאק (בגיזרת הצלליות והסמקים).
    גם אני כנראה הייתי קונה אותה בגלל הAll That Glitters...
    יפה לך האיפור, כרגיל:)

    השבמחק
  2. פלטה מקסימה! לא מחדשת לי יותר מדי מבחינת הגוונים, אבל לפעמים כיף שהכל מסודר יחד :-) הלוק שיצרת איתה יפה מאד, עדין והולם אותך! :-)

    השבמחק