יום רביעי, 21 באוגוסט 2013

Some new things for the soul :)


קוראות יקרות שלי , תרשו לי לפתוח את הפוסט הזה בנימה קצת שונה הפעם.. אחרי כל כך הרבה זמן אני חושבת שמגיע לכן את המיני הסבר הזה.. אז אני כותבת כאן כבר שנה וחצי ברציפות , במקביל במהלך השנה האחרונה התחלתי את הלימודים שלי לתואר בפסיכולוגיה וחינוך באוניברסיטה הפתוחה , תוך כדי אני גם משלבת עבודה וכמובן כתיבה של הבלוג , השילוב של כל העיסוקים יוצר לי עומס נוראי שמונע ממני לעדכן את הבלוג בתדירות גבוהה כמו בעבר ,  אני מקווה שתבינו ותמשיכו לקרוא כאן למרות העידכונים המעטים לאחרונה - ואני מקווה בשביל עצמי שאמצא את הזמן לכתוב כמו בעבר -  קארין.

ועכשיו לענייננו , לאחרונה הצטרפו לאוסף האיפור שלי כמה פריטים חדשים , חלקם שרכשתי חלקם יד שנייה ( ככה זה שאת סטודנטית! ) וכמובן שאני חייבת לשתף אתכן ,  אז קדימה , מתחילים!


Loreal - Absolue Douceur

המוצר שהרעיד את פניי המכורות ;-) ע"פ לוריאל מדובר ב- '' תמיסת מיסלר לניקוי והסרת איפור '' , מבחינתי מדובר בתחליף זול לביודרמה המהולל והמפורסם שמחירו יקר מידי עבורי. מדובר בנוזל שקוף לחלוטין , ללא אלכוהול וללא בישום שמסיר את האיפור ללא צורך בשטיפה לאחר מכן. מניסיון ראשוני אני מאוד מרוצה מהמוצר , עם 4 פדיות קוסמטיות נפתרתי מאיפור מלא כולל איפור העיניים. המחיר הראשוני כאמור לא ממש הגיוני , אבל במחיר מבצע אני חושבת שמדובר בתחליף הולם במיוחד למסיר של ביודרמה. נרכש תמורת 39.99 עבור 200 מ"ל.


Mac - Pink Frontier Pro Longwear Eyeshadow

צללית מליין הפרו של מאק , ורדרדה ועדינה עם מעט שימר שגרוס דק דק ,  עם פיגמנט נהדר , שמתאימה לכל איפור יומיומי ואהובה עליי במיוחד עם שילוב צללית חומה בקפל. מצאתי שמעל בסיס צללית קרמית בהירה היא מוציאה את המיטב שבה , ובזמן הקצר שהיא אצלי הספיקה להפוך לפייבוריטית. כאמור צלליות הפרו של מאק מגיעות בגודל שונה מהצלליות הרגילות וכאן יש 3.4 גרם , יותר מפי 2 כמות של חומר!


Mac - Sun Power MSF

הפודרות המינרליות של מאק תמיד עושות לי עיניים כשאני מבקרת בסניפים , וה-MSF שמשמש אותי להארות בהחלט אהוב עליי במיוחד , כשהייתה לי הזדמנות להחליף מוצר שלא היה בשימוש אצלי בפודרה המינרלית הזו , החלטתי שזו הזדמנות טובה לנסות אותה גם בגרסה הברונזית. מדובר על פודרה כתמתמה בגימור מאט ,  מאוד פיגמנטית , והרבה יותר כתומה משברונזר אמור להיות , שמשמשת אותי להצללות עדינות מאוד ( בגלל הכתמתמות שבה ) בפנים , אך מועדפת עליי יותר כצללית לקפל , שם היא עושה עבודה נהדרת עם הגוון שלה. ניסיון חביב , אך אני מעדיפה את הMSF של מאק בעיקר בגירסת ההיילייט. 


  Mac - Impeccably Rich

צלליות קרמיות של מאק מעולם לא סיקרנו אותי , אולי כי התרשמתי מספיק מספיק מצלליות הקולור טאטו הנהדרות , אך ששוב נפלה בחלקי הזדמנות לקבל את המוצר הנ"ל עבור מוצר שלא היה בשימוש , החלטתי שזו עוד הזדמנות טובה עבורי. מדובר בצללית קרמית מוזהבת , קרמית במרקמה הרבה יותר מהצלליות קרם של מייבלין שהן די דחוסות , ולצערי מתקבלת על העין לא בשיא הפיגמנט שלה, אפילו מעל בסיס בצבע קרם. אני מניחה שעל בסיס לבן היא תראה טוב יותר , אבל זה מצריך ממני יותר מידי מאמץ , שלא בהכרח תמיד בא לי להשקיע. אני משתמשת בה כבסיס דל לצלליות אחרות , היא די מוסיפה להן עניין , אבל עדין לא מספיק טובה ונוחה לעבודה , גם בגלל זמן הייבוש שלה. לא התלהבתי בכלל.


Elizabeyh Arden - Duble Dendity Mascara

את המסקרה של אליזבת ארגן הזמנתי ברגע חולשה מסטרוברי , כשהיא עלתה עשרות שקלים בודדים במבצעים היומיים באתר. מדובר במסקרה עם מברשת קלאסית ופורמולה רגילה אם כי קצת יבשה עבורי. מפרידה טוב , פחות מעגלת ומעבה , ומתאימה למראה יומיומי סטנדרטי. מאחר ואני ידועה באהבתי לריסים יותר מודגשים - לא נפלתי ממנה בכלל. 


Elf Blush

הסמקים של אלף מליין הסטודיו  עושים לי עיניים כבר זמן רב , משהו באריזה שלהם מזכיר לי את הסמקים של נארס , ואם אפשר לקבל מוצר דראגסטור שמזכיר מוצר יוקרה - מי אני שאגיד לא. להפתעתי הרבה לא מופיע שם בגב האריזה , למעשה לא מופיע שום דבר מלבד הכיתוב BLUSH מקדימה , קצת מוזר אבל לא מפריע לי במיוחד. המוצר מגיע עם חלון קטן שמאפשר לראות את הצבע כשהאריזה סגורה - פלוס למכורות אמיתיות שמחזיקות כמה סמקים מאותה חברה. הסומק בגוון סגלגל - ורדרד , טבעי אם כי קצת כהה לי לימים הנוכחים . הפיגמנט מפתיע מאוד לטובה , וELF מצליחים להפתיע אותי כל פעם מחדש. 


Elf Stidio  - Blush Brush

אם יש מוצר שבאמת הייתי סקרנית לגביו הם מברשות של  אלף מליין הסטודיו (3$) שמהוללים בלי סוף ביוטיוב. החלטתי להזמין את מברשת הסומק בשבילי ( ועוד כמה מברשות בשביל אחת מכן כחלק מהגרלה שתעלה בקרוב בבלוג! ) ולראות על מה המהומה. בואו נתחיל מהרכות - נעימייי! , ועכשיו אפשר לעבור לצורה , המברשת קטנה מאוד יחסית לסומק. בעיקר בהשוואה למברשת ריל טכניק שלי , ותתאים מאוד לבעלות פנים קטנות. החלטתי לנסות לעבוד איתה , היא אוספת חומר בצורה מעולה , וההנחה איתה מדוייקת במיוחד מה שגורם לי לרצות להעביר אותה לתפקיד מברשת ברונזר. מאחר והיא עדיין חדשה לא יצא לי לרחוץ אותה ולבדוק אם היא משירה שיער - יבדק ויעודכן בהקדם :)


Bdllium Tools -  776 Brush

אני מודה. קניתי אותה כי היא ורודה. כן אני שטחית. אבל היא ורודה! עם המברשות של דליום יש לי כבר ניסיון , חלקן מאוד אהובות וחלקן פחות. כשראיתי שהליין הורוד הגיע לאייהרב הייתי חייבת להניח את ידיי על המברשת הזו (ועל כמה חבילות שוקו מרשמלו על הדרך ). עדיין לא יצא לי לנסות אותה , אבל הייתי חייבת לשתף אתכן שיש מברשות ורודות נטולות אכזריות סינטטיות לחלוטין שעולות רק 7.65$. 


Gade - Gold Glamour Nail Polish

מאז הקולקציה של ג'יימס בונד לOPI יש לי חשק עז ללק זהוב , כשראיתי את הלק הזה של ג'ייד מיד רכשתי וגם ניסיתי. הייתי אומרת שמדובר בחלופה נחמדה מאוד ללק הזהוב שהיה לי בראש אם כי הוא מתייבש בגימור קצת מטאלי ובהיר עבורי. כמו שאר הלקים של ג'ייד גם כאן 2 שכבות מובילות לאטימות מלאה ,  בשבילי הוא מספק את הצורך בלק זהוב , עד הודעה חדשה ;-)

עד כאן הפוסט להיום , ספרו לי במה התחדשתן לאחרונה ובמידה ואתן לא מנויות לבלוג כדאי לעשות זאת עכשיו , בקרוב תעלה הגרלה נחמדה לכבוד 100,000 כניסות לבלוג :)

15 תגובות:

  1. ראיתי את ההתחדשויות בפייס והן כולם נראות כיפיות ומתקתקות - תתחדשי! הכי כיף מתנות לעצמנו. אני ממעיטה להזמין מסטרוברי עם כל עניין הפג תוקף. תכלס באופן כללי אליזבת ארדן לא מרגשים אותי אז לא התפלאתי על הרגשתך הקרירה כלפי המוצר.

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת שאני חושבת שיש באמת עניין של טריות עם מוצרים נוזליים... עם מוצרים יבשים כמו צלליות \ סמקים דווקא יש לי ניסיונות מוצלחים יותר איתם

      מחק
  2. תתחדשי =) המברשת הזאת של ניקס בווישליסט שלי. עדיין לא החלטתי אם לקנות אותה... וגם המברשת הזאת של בדליום בווישליסט, מסקירות ברשת עולה שהיא דיופ סינתטי ל 217 של מאק. אחכה לעדכון שלך לגביה!

    השבמחק
    תשובות
    1. יש לי כבר מברשת שדומה ל217 של מאק מהם , אבל היא קצת דוקרת , מבטיחה דיווח על זאת בקרוב :)

      מחק
  3. התמיסה של לוריאל מעולה! קניתי באיכמיסט בזול זול זול ב-2.5 פאונד ועוד היתה הנחה של 20%...(משהו כמו 12 ש"ח).

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת היא שראיתי אותה באיכסמיט , רק התבאסתי לגלות שהם התחילו לגבות דמי משלוח שגרמו לקניה בארץ להיות משתלמת יותר...

      מחק
  4. תתחדשי! הכי כיף דברים חדשים. עושה שמח בלב :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה , לגמרי עושים שמח בלב :)

      מחק
  5. תתחדשי על הכל :) ואני עוד לא הגעתי לטירוף של הביודרמה, אבל התמיסה של לוריאל נראית מעניינת, ככה שנראה לי שאני אנסה אותה קודם!

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני לא ניסיתי את הביודרמה ושמחה שהכרתי קודם את הלוריאל! אחלה תחלופה בעיניי

      מחק
  6. ראשית תתחדשי אחלה קניות. שנית אהבתי את הסקירה, אמיתית. גם מותג טוב יכול לפעמים לאכזב.

    השבמחק
    תשובות
    1. לא הייתי מגדירה מותג שלם כטוב , לכל מותג יש את המוצרים הטובים יותר והטובים פחות

      מחק
  7. היי מאיפה קנית את הסומק והמברשת של אלף?

    השבמחק
    תשובות
    1. את המברשת מIHERB ואת הסומק קיבלתי בהחלפה עם מישהי בקבוצת החלפות שבפייסבוק :]

      מחק
  8. אהההה מברשת ורודה!!!! רוצה!! (הוצאתי את זה).
    המסיר של לוריאל מסקרן, אחרי שאסיים את כמות הביודרמה שסחבתי מפריז, אנסה גם אנסה!
    אהבתי את הסומק של אלף, יש לו גוון ממש מיוחד.

    השבמחק