יום רביעי, 31 ביולי 2013

July Favorites!

סוף החודש כבר כאן  , וזה הזמן להציג בפניכן את המוצרים שעשו בשבילי את העבודה בחודש יולי החם והלח שלנו. מתחילים! 


Nyx - Eyeshadow Base - 03
בסיס העיניים של ניקס מלווה אותי כבר תקופה ארוכה , הוא הוכיח את עצמו בחורף , אם כי זייף קצת במפגש עם פלטת הנייקד , אבל בשביל המחיר הזול וההתמודדות הטובה יחסית בתנאי קיץ ישראלי השארתי אותו איתי . בחודש האחרון איפור העיניים שלי הפך להכי בסיסי שיש , עם צללית אחת. הסיבה שחרשתי על בסיס הצלליות הזה היא כי הוא בצבע גוף , משמע גם פריימר וגם מאחד את גוון העפעף , ככה שכל מה שנותר הוא להוסיף צללית בקפל ושלום! באיזה צללית בחרתי כמעט בכל יום מחדש? נקסט!


Mac Eyeshadow - Wedge
וודג' של מאק הפכה החודש להיות שימושית במיוחד. כשהעצלנות חוגגת ושנייה אחת בחוץ גורמת לכל ההשקעה על האיפור להראות נורא , החשק להשקיע יורד גם הוא. וודג' החומה , מאטית , וטבעית , הייתה כאן לצידי כשרציתי ליצור עדיין עומק ועניין לעיניים , בלי הרבה עבודה קשה. ההנחה שלה בקפל מעל הבסיס של ניקס יצר מראה קליל ונקי , ומה שהכי חשוב - מהיר ליצירה , איך? נקסט!


Bdellium tools - 787 Brush
אני מודה , הרושם הראשוני שהמברשת של דליום עשו עליי לא היה מקסים במיוחד , אבל אחרי מס' חפיפות הן די התרככו ודעתי השתנתה על רובן. מברשת 787 הפכה להכי שימושית שלי החודש , מאחר ומדובר במברשת טשטושים פלאפית ודי גדולה היא מפזרת את החומר בצורה קלילה ומהירה , והכי חשוב - לא עמוסה. המראה שמתקבל ניראה מטושטש היטב במעט מאמצים , כבר אמרתי שאני עצלנית בחודשי הקיץ?


Physicians Formula - Matchmaker Blush - Natural
עם פזי'שנס פורמולה הרומן האמיתי שלי התחיל כשהכרתי את המוצר הזה. סומק הלבבות , הילייטר הפנינים  , פלטת הצלליות.. כולם יפים וחמודים , אבל פחות התרשמתי מהביצועים. הסומק הנ"ל לא רק יפה אלא מצטיין מבחינתי גם בפיגמנט ועמידות לא רעים בכלל. בחודשים האחרונים אני דבוקה ללחיים ורדרדות , והסומק מספק את גוון ההסמקה הטבעי רק בגרסה טובה יותר. הפיגמנט שלו מאוד חזק - משמע יש להשתמש בזהירות ,אבל לפי המראה ברחובות (ובאח הגדול )  סומק ליצן זה הכי באופנה עכשיו. (NOT).


Beautycare lipstick - 93
אני נשבעת שאין לי מה לומר יותר על הליפסטיקים של ביוטיקייר. אמרתי כבר הכל , ניסיתי לא מעט , אבל אני שוב ושוב חוזרת אל אודם שבת מס' 93 שמתאים את הגוון שלו לגוון הטבעי של השפתיים והופך אותן לורדרדות - סגלגלות , טבעיות , שמשתלבות בהרמוניה עם כל איפור עיניים שתרצו. על הדרך הוא גם מאוד עמיד ( הרבה יותר מהליין הרגיל )  וגם לא מייבש. יש טוב יותר לעצלנית שכמותי? ;-)


Dkny - Be delicious perfume
ולקינוח - בארץ הניחוחות המקסימים שלנו , בין ריח של וניל פצ'ולי חזק שחונק את הנשמה מאיזה פרחה שעברה לבין ריח זיעה מצחין מאנשים שאוהבים את זה טבעי , מצאתי את עצמי דבוקה לבושם התפוחי של דונה קארן. פרשי , עדין , לא כבד , ועושה חשק לאכול בריא ;-) 



עד כאן המוצרים שעשו לי את חודש יולי לקליל יותר , ומה איתכן? אילו מוצרים שימשו אתכן בחודש הלחות? ספרו לי בתגובות!

14 תגובות:

  1. פוסט נהדר, ניהניתי נורא :)
    אני החודש דבוקה למקדם הגנה, המון המון פודרה (משתמשת בסטיי מאט), ברונזר של ביוטיקר, העפרונות החדשים של לייף שלא זזים כל היום אפילו מקו המים והקונסילר של מייבלין סופר סטיי. אין לי כח להעמיס על העיניים בגלל החום המעצבן.

    השבמחק
    תשובות
    1. שמחה לשמוע שאני לא העצלנית היחידה בכל מה שקשור לאיפור עיניים ;-)

      מחק
  2. כל הכבוד לך בכלל שאת מתאפרת.
    אני חושבת שכבר חודשים זנחתי את האיפור לגמרי, וחוץ מבושם ולחות לשפתים שאני נושאת איתי בתיק, אין לי כלום. אפילו מקדם הגנה אני שוכחת למרוח.

    השבמחק
    תשובות
    1. מה הסיבה לנטישה? החום או סתם כי אין לך חשק?

      מחק
    2. חום חום, לא מסוגלת לתאר לעצמי איפור בחום הזה, מה גם אני רוב היום בחוץ.

      מחק
  3. את בכל פעם עושה לי חשק לסומק הזה... אבל יש לי בווישליסט סומק של NYX שכנראה יתאים לי יותר. ממש בא לי לקנות סמקים אבל אני בעוצר איפור עכשיו. T-T

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא לא ממש יקר , והוא ממש חמדמד! הוא אפילו עושה אורות ;-) לאחרונה הזמנתי גם סומק קרמי של ניקס , לא רע בכלל גם כן .. תדחי את אחד הסמקים לחודש הבא וככה תהני משניהם!

      מחק
  4. נבחרת מנצחת! הבושם של דונה הוא ה-בושם שלי כבר הרבה מאוד זמן, כשלצידו לייט בלו וסי ביי קלואה. המוצרים המנצחים שלי לקיץ הם ללא ספק המזגן והמקלחת :) כל השאר מיותר!

    השבמחק
    תשובות
    1. מה מיותר. דיאודורנט זה לא מיותר!!!

      מחק
  5. נראה לי שאני היחידה שגם בקיץ לא מוותרת על איפור עיניים! כנראה שהסיבה היא שאני מחפפת מאוד (אבל מאוד!) באיפור הפנים :).
    המברשת של דיליום ממש קוראת בשמי ובהזמנה הבאה מאייהרב היא בהחלט תיכנס לסל!
    ואני עם שנטי - מזגן ומקלחת הם לגמרי ה-Must Have שלי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הצללית הכי רחוקה שלי זה סגלגלה וגם זה בקושי.. משהו במראה המאופר הזה לא משתלב לי בקיץ בעין ..

      מחק
  6. וודג' אחת הצלליות האהובות עלי בכל הזמנים. היא יכולה לעשות טוב לכל איפור, ממש לכל איפור ואיפור.
    אז מה השורה התחתונה בנוגע למברשות? לקנות או לא?

    השבמחק
  7. זה תלוי מברשת וליין.. אבל לקנות!

    השבמחק
  8. כמוך, גם אני סיגלתי לעצמי שגרה קייצית מינימלית.
    צללית וודג' אחת המקסימות של מאק, והיא באמת בול לתקופה הזו.
    גם אני עם הבושם הזה בתקופה האחרונה...
    קצת תפוח לא מזיק!

    השבמחק