יום ראשון, 7 ביולי 2013

Goodies!


שלום לכן! הרבה זמן לא הייתי כאן , תקופת מבחנים מאוד עמוסה עברה עליי , וכך יצא שחודש שלם לא כתבתי .. התפנה לי קצת זמן עכשיו ( אפילו שכבר התחיל לי סמסטר חדש.. ) והחלטתי לעדכן אתכן בכמה רכישות חדשות! 



על שפתוני Apocalips של Rimmel כבר בטח יצא לכן לשמוע , בייחוד שכעת הם זמינים גם לרכישה בארץ. מדובר על שפתון נוזלי , מן שילוב של גלוס , שפתון יחד , שעורר הרבה רעש בבלוגספירה והחלטתי שאני חייבת לבדוק על מה מדובר. את Nova ( ורוד מסטיק - פוקסיה עם תת גוון קר ) רכשתי באסוס עבור 4 וחצי פאונד , והופתעתי לגלות במריחה ראשונית גלוס , רק מאוד אטום. אחרי כמה דקות שמתי לב שהברק והפורמולה מתאזנים , אך עדיין נשארה לי אותה הרגשה לגביי המוצר - גלוס אטום. השפתון הנוזלי מתהדר בריח מתקתק שלי אישית לא מפריע , ובפורמולה שמאוד מאוד אוהבת לזלוג מהשפתיים מה שמקשה על מריחה מדוייקת ללא שימוש בתוחם שפתיים. בנוסף , גם העמידות לא הצליחה להרשים אותי מה שגורם לי להמליץ על המוצר רק לחובבות גלוסים עם גוונים אטומים יותר מהגלוסים המוצעים ברוב החברות. 



 מוצר נוסף בקטגוריה דומה שסיקרן אותי הוא Lip Stain של YSL שזכה לאינסוף הילולים ותשבוחות. הגוון שרכשתי הוא מס' 15 , ורוד יומיומי. נתחיל מהריח המאוד דומיננטי שכאמור אין לי כלכך בעיה עם ריחות , אבל הפעם זה פשוט היה בלתי נסבל. הסטיין מצטייד באפליקטור שטוח , משהו שלא יצא לי לראות אי פעם ובפורמולה די יציבה ואטומה. לצערי בדומה לשפתון הנוזלי של רימל גם הפעם הגימור הגלוסי הוריד לי את החשק להשתמש במוצר , אבל מצאתי כי מבחינת עמידות הוא מתפקד הרבה יותר טוב ושורד כמה שעות טובות על השפתיים. מכיוון שהגוון בהיר יחסית לא הבחנתי בסטיין בולט במיוחד שהבנתי שנשאר בגוונים כהים יותר. מוצר נחמד בלבד לדעתי ( אני יודעת שיש בנות שמאוד אוהבות אותו , אבל באיפור הכל אינדיוידואלי ) , ומותרות במבצעי 50% הנחה. לא יותר.


מוצר נוסף שנרכש לאחרונה הוא איילנר Dip It מבית Sleek הבריטית, המותג השאיר עליי רושם לא רע בכלל , בייחוד בגלל המחירים הזולים והמשלוח ההוגן לארץ. האייליינר מגיע עם אפליקטור קשיח ופורמולה מעט מיימית שמצריכה ניעור קל לפני השימוש. הגוון השחור ( ויש באתר עוד מגוון יפייפיה של צבעים ) שמתקבל הוא אטום כבר מהמריחה הראשונה , והאפליקטור די ידידותי למשתמשת, הבעיה היחידה שהייתה לי עם האיילינר היא שמגע היא קטן עם מים ( מי אמרה עדשות = דמעות ברגעים לא צפויים ) הוא פשוט נעלם, אני כמובן מדברת על איזורים כמו זוית הפנימית של העין שאני לא מצפה מהאיילנר להישאר שם כשיש דמעה אבל גם לא להעלם לחלוטין. לשמחתי אני לא נוטה לדמוע כל היום והוא שורד יפה את כל משך היום. אני חושבת שמקבלים תמורה הולמת למחיר - 6$.


2 מוצרים נוספים עליהם אדבר הם סומק קרמי של ניקס , ומברשת של ביוטיקייר.
אני אתחיל במברשת - C313 היא מברשת דו פייברית בעלת קוטר קטן יחסית , שנרכשה אי שם לפני מס' חודשים. כשקיבלתי את הסומק הקרמי כמובן שהנחתי שאני צריכה להשתמש במברשת מהסוג הזה , וזה מה שעשיתי. אחרי שניה של ניסיון טישטוש מצאתי על הפנים שלי סומק יפייפה ושיערות לא מעטות של המברשת. החמודה משירה שיער בנדיבות , ובעקבות המצב מצאה את עצמה מודחת מהתפקיד  , באותה נשימה אני חייבת לציין שלביוטיקייר יש מברשות נהדרות , אבל כפי שיצא לי לנסות הפעם - גם פיספוסים.

על הסמקים הקרמיים של ניקס שמעתי לא מעט דברים טובים , וכשהייתי בשיאה של תקופת המבחנים מצאתי נחמה בשיטוט באיביי והזמנה ממוכר שיצא במבצע על מוצרי ניקס את Rouge Cream Blush בגוון Natural ,הסומק הגיע תוך שבוע ומיהרתי להשתמש בו בהזדמנות הראשונה. נתקלתי בפורמולה מאוד קרמית ( אני מניחה שלמזג האויר יש השפעה מעטה עליו גם כן ) , ובגוון ורדרד אפרסקי שעל הפנים מתקבל יותר ורדרד ממה שניתן לראות בסווטצ' , הרגשתי שאני יכולה להעמיס ולטשטש אותו בקלות ( למרות המברשת הגרועה ) , והמראה שהתקבל היה טבעי ובריא , משהו בפורמולה של מוצרים קרמים תמיד ניראה לי בריא יותר. להפתעתי הסומק החזיק מעמד מאוד יפה גם ללא סומק אבקתי מעליו , וגרם לי להתאהב בו ולהסתקרן לגביי גוונים נוספים מהסדרה. את הסומק תוכלו לרכוש באיביי בכ-10$.

מימין לשמאל : סליק , איב סאן לורן , רימל , ניקס.


מימין - Innie Minnie Mightie Bow משמאל - Big Apple Red

המוצר האחרון להיום הוא לק של OPI מסדרת Coutur de minnie, מן סדרה שיצאה בעקבות ההצלחה של קולקציית מיני ומיקי בשנה שעברה. הסדרה מצטיידת בגוונים ורודים ואדומים מתוקים אחד אחד. Innie Minnie Mightie Bow הוא אדום חמים עם שימר אדום - גם כן. במבט ראשוני הוא הזכיר לי את  Big Apple Red המהמם , אבל הוא כהה ממנו , אטום יותר וכמובן מנצנץ קצת יותר. המריחה הייתה מאוד קלה , בעיקר בזכות המברשת הארוכה והרחבה שמאפשרת דיוק מירבי , והגוון שהתקבל היה אדום אלגנטי , שמנצנץ מעט בעיקר בשמש , בתאורה מלאכותית לא ממש ניתן להבין בשימר , אבל הגוון היפייפיה והטוויסט המנצנץ לגמריי קנו אותי. את הלק ניתן להשיג במכוני טיפוח , נייל סטודיו ושות' עבור 65 ש"ח.

עד כאן הפוסט להיום , אני מקווה שנהנתן ואשמח לשמוע במה התחדשתן לאחרונה?

18 תגובות:

  1. נהדר קאריני אין עלייך(:

    השבמחק
  2. קניתי את הליינר של סליק עוד בשנה שברה, בשילוב ם רואקוטן רם לי לרגישות ותחושת שירפה מטורפת. עכשיו הוא סתם לא עמיד וזה די מאכזב. תמורה טוב למחיר, אבל הוא סתם יושב אצלי במגירה מיותם וללא שימוש, במיוחד כשליידו יש את הג'ל-ליינר של מייבלין ואת הליקווידלאסט העמיד בטירוף של מאק. טיפה התאכזבתי.
    לגבי הסומק, יש לי תחושה שיש לנו את אותו הגוון בדיוק :D
    דיין לא ניסיתי כדי לצלם אותו חלק ויפה לבלוג, אבל עשית לי חשק לחדש..

    פוסט חמוד ביותר, כיף לקרוא :D

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח אני לא עמדתי בפיתוי והשתמשתי בו לפניי שצילמתי אפילו , הוא לגמריי מושלם.. :)

      מחק
  3. אני מאוד אוהבת את הרימל ואת ה- YSL, אבל לא הבנתי למה קנית אותם אם את לא אוהבת גימור גלוסי. על הריח של ה- YSL את מתכוונת שלא לטעמך או שמקולקל?
    ולקים של OPI זה תמיד פאן, בכל גוון :)

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת שלפי סווטצ'ים באינטרנט חשבתי שהרימל יהיו קצת יותר שפתון נוזלי מאשר גלוס רצחני , הוא לא היה ניראה כל כך גלוסי בתמונות על אחרות.. , ולגביי YSL הייתי סקרנית כבר תקופה ארוכה וציפיתי יותר לסטיין מהשם שלו..

      מחק
  4. אני ממש התלהבתי מהאפוקוליפסים, ולא נתקלתי בזליגה של החומר מחוץ לשפתיים, כנראה שזה אינדווידואלי :). המברשת הזו של ביוטיקר שיגעה אותי גם בהתחלה ואפילו קניתי אחת נוספת כי קיוויתי שאולי זה רק המברשת הספייציפית הזו. אבל, בניגוד לכל הציפיות, היא היום מברשת הסומק האהובה עלי והיא אפילו הפסיקה להשיר שערות! אולי זה כי שטפתי אותה כבר הרבה פעמים או כי אני לא משתמשת איתה במוצרים קרמיים...
    הלק נראה מהמם! תתחדשי על הכל :)

    השבמחק
    תשובות
    1. לצערי היא לא מפסיקה להשיר שיער.. למרות שניסיתי לשחק ולהוריד ממנה את כולן , זה לא מפסיק :(

      מחק
  5. כבר סימסטר?! תהי בריאה...
    אני מאוד אוהבת את הסמקים הקרמיים של ניקס, נטורל באמת מוצלח מכל הבחינות אבל יש עוד כמה שבגדר מושלמים. אחד קורלי דומיננטי שלדעתי תאהבי (rose petal אולי..?)וtea rose שאני פשוט מאוהבת בו שהוא אפרסקי מאוד מאוד רגוע.
    ברגע שאמרת "גלוס" אני ויתרתי על שני החמודים של רימל וYSL...

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת שרוב הסמקים שלי קורליים , נכנסתי חזק לורדרדים עכשיו , אני בטוחה שאני אזמין עוד כמה לאוסף בעתיד :) וגו אחותי לשנאת גלוסים! :P

      מחק
  6. קצת הורדת אותי מהרימל כי חשבתי כמוך שהוא יותר שפתון. דווקא את האיב אני אוהבת בטירוף והמרקם הגלוסי שלו הוא יפהפה. יופי של מוצרים בחרת, נראה כיפי מאוד!

    השבמחק
    תשובות
    1. אם אהבת את YSL אני די בטוחה שתאהבי את רימל , זה אותו סיגנון . (:

      מחק
  7. אוח ניקס האלה, רשימת הוישליסט שלי מלאה עם הסמקים שלהם!
    והאפוקליפס בדרך אליי גם, קצת מבאס לשמוע שהוא זולג :(

    השבמחק
    תשובות
    1. זה כנראה משתנה מאחת לאחת , לא בטוח שיזלוג לך , אל תתבאסי לפני שניסית :)

      מחק
  8. אילו התחדשויות כיפיות (חוץ מהמברשת, שגם אצלי משירה קצת שיער אז היא אוחסנה לה איפהשהו בעומק המגירה)!
    סדרת האפוקליפס נראית מאוד מעניינת :) בהזדמנות אבחן אותה קצת יותר מקרוב, ובמידה והשפתונים לא דיבקים אולי אפילו אקנה אחד (או שניים ;)).

    השבמחק
    תשובות
    1. הם לא ממש דביקים , פשוט הגימור לא מהאהובים עליי ;-) אבל כדאי לנסות! אם את אוהבת גלוסים את אמורה לחבב אותם :)

      מחק
  9. בהצלחה בסימסטר החדש! (אני עדיין במועדי א' בכלל).
    ממש לא התלהבתי מאפוקליפס. בחרתי בגוון קצת יותר כהה, והוא נמרח על כל דבר כמעט. מה גם שהוא לא מחתים בכלל.
    את YSL אני אוהבת, הם נשארים לאורך היום וקצת פחות גלוסיים בהתחלה.
    חיכיתי לסקירה של האיליינר של סליק, אני חושבת שבנתיים אני לא צריכה אותו:P

    הסמקים של ניקס מעולים. נטורל הוא הפייבוריט שלי, בעיקר בגלל שהוא נראה כ"כ טבעי עליי.
    גם אני נתקלתי באותן הבעיות עם המברשת הזו והיא נזרקה לפח (ועברתי לשטוחה של ריל טכניק).
    הלק מקסים!

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא התחיל עוד לפני שסיימתי עם המבחנים האמת.. , בהצלחה לך!
      ואני בידיוק כמוך עם האפוקליפקס, לא מבינה את ההלהבות עליהם...

      מחק