יום חמישי, 25 ביולי 2013

A Little Bit of This, a Little Bit of That!

פוסט חדש הגיע למחזות הבלוג! הפעם ללא נושא מסוים , קצת מכל עולם , מקווה שתהנו :)


Beautycae - Lip Gloss Forever
המוצר שעורר לאחרונה הד בקרב חובבות האיפור הוא מוצר שפתיים חדש מבית ביוטיקייר , מדובר על מוצר דו צדדי , מצד אחד גלוס שקוף מצד שני שפתון נוזלי. את השפתון מניחים ראשון , מחכים מס' שניות לייבוש ואז מניחים את הגלוס.
מרושם ראשוני היה ניראה כי לא אתלהב , הסווצ'תי את המוצר על היד וקיבלתי גלוס פיגמנטי בטירוף! אחרי 2 דקות הגימור הפך למאט והחומר התייבש , מה שכבר יותר הזכיר שפתון נוזלי. במבחן המגבון הייתי צריכה להתאמץ בטירוף כדי להצליח להסיר אותו מהיד. מתוך המגוון ( 10 גוונים ) בחרתי את מס' 01 ( אציין מעכשיו שאני לא משתמשת בצד של הגלוס , שונאת גלוסים שכמותי )  , שהיה ניראה לי הגוון הצבעוני הרגוע ביותר יחסית לשאר. מדובר בגוון ורוד - אדום , קצת אבטיחי , עם נוכחות אבל לא יותר מידי בשביל יום יום. בשימוש הראשון על השפתיים לא חשבתי שהעמידות תיהיה זהה לניסיון על היד  , אז יצאתי לסרט , חזרתי , התקלחתי , הוא עדיין היה שם. הסרתי את כל האיפור חוץ ממנו והלכתי לישון. בבוקר הוא עדיין היה שם! אז לגבי העמידות אפשר לומר שהוא בהחלט עמיד , הבעיה הגיעה בניסיון השני , כשהשפתיים היו קצת יותר יבשות והעמסתי כמות יפה מהחומר , התחילו להיווצר גושי צבע , מאחר ואני לא עושה שימוש בגלוס והגימור הוא מאט , הגיוני שזה מה שיקרה. אני מניחה שעל שפתיים לחות יותר ועם כמות קטנה של חומר זה לא יקרה , בידיוק כמו הניסיון הראשון שלי. לסיכום מדובר במוצר מאוד עמיד , לפחות בגוון הנ"ל (להבנתי יש הבדל בעמידות בין הגוונים )  , מזכיר לי קצת את השפתונים הנוזליים של מייבילין רק במחיר הוגן שמתאים לכל כיס, ושווה ניסיון. מחיר המוצר 7.5 ש"ח.


למעלה - לפני יבוש , למטה - יבש.
Beautycare - Lipsticks
כמובן שביקור בחנות של ביוטיקייר לא יכול להסתיים לעולם בלי עוד כמה שפתונים לאוסף! מי שעוקבת אחרי הבלוג יודעת כמה אני אוהבת את השפתונים של החברה , בעיקר בגלל התמורה ההולמת למחיר (4.5 ש"ח ) , מגוון הצבעים , והלחות ברוב הגוונים. אין מה להרחיב יותר מידי אלא רק לפרט את הגוונים החדשים שהצטרפו אליי! 
56 - ורדרד-חום טבעי
64 - ורוד עם תת גוון סגלגל
83 -  ורוד בהיר טבעי
91 - דובדבן קלאסי

מימין לשמאל: 64 , 56 , 83 , 91

מימין לשמאל - 56 , 64 , 83 , 91
Revlon - Custom Eyes
עניין המסקרות אצלי הפך לבעייתי מאז שהחלטתי שאני משתמשת על פעם רק במסקרה אחת. זה מביא אותי למצב מעצבן שהמסקרה מתחילה להתייבש ואז .. בום , תקועה. או לקנות בארץ במחיר מופקע או לחכות שיגיע מאתר אינטרנט כלשהו. מי שעלתה בגורל הפעם לככב על הריסים שלי היא מסקרה Cusromeyes של רבלון , שהחליטה לעצבן אותי. למה לעצבן ? אני אסביר. מדובר על מסקרה עם מכסה מסתובב שמכוון את המשתמשת ל-2 מצבי שימוש במברשת , גימיק למדי שכן המברשת לא באמת משנה את הצורה שלה ורוב המסקרות מצטיידות במברשת כזו. את הפורמולה אהבתי מרגע ראשון וכך גם את המברשת , וקיבלתי סופסוף מסקרה שעושה מניפה יפה ועדינה ליומיום . בניסיון להוסיף שכבות התחילה קצת בעיה של הדבקות של הריסים אחד לשני , אבל זה משהו שיכול להיפתר עם עובדים בזהירות. עד שהתאהבתי במסקרה , קרה המקרה הבא: אני מטיילת לי ביום קייצי חביב , מציצה במראה בנסיעה משעממת באוטובוס , ו.. אני ניראת כמו רקון! שלל פירורים שחורים החליטו לנחות לי מתחת לעיניים , וזה נמשך ככה למשך כל היום. המסקרה פשוט מתפוררת מהריסים ! כשניסיתי להשתמש בפחות חומר ושכבות התופעה פחתה ומרקון זה הפך לכמה פירורים קטנים , אבל זה עדיין לא גורם לי לרצות להמשיך להשתמש במסקרה. חבל. דווקא הביצועים שלה היו טובים. 


ועכשיו נעבור קצת לענייני טיפוח קיציים , מיותר לציין שבקיץ  מאוד קשה לשמור על שיגרת טיפוח רגילה ועל עור בלי יותר מידי שיבושים , הלחות לא ממש תורמת לעור שלי , בייחוד שכל נקבוביותיו סתומות עם מייקאפ , שלא לדבר על המראה המיוזע שנייה אחת אחרי שיצאנו לשמש.. ו.. די! אני אפסיק. שני מוצרים שהגיעו להתנסות בידיוק בזמן מבית קמדיס הצליחו לעזור לי להתמודד עם התופעות , לחברה כבר התחברתי ממזמן ,  והמוצרים שלהם באמת מרגישים לי יעילים , אפילו שהאריזה שלהם לא יותר מידי מושכת אותי ויזואלית.

טיפול נקודתי מסדרת AC Medis
 אינספור תכשירי פלא מסוג זה מציפים את השוק , וכל פעם מתאכזבים מחדש , הפעם החלטתי לנסות את המוצר בצורה ריאלית, ולא להגיע עם ציפיות אובר גבוהות. ''למזלי'' התברכתי בהתפרצות מטאוריטית ( חצ'קונים ) על פניי בעקבות שימוש בפודרה של איל מקיאג' , והיו לי לא מעט חברים לבדוק עליהם את המוצר. המרקם של הקרם לא נוזלי במיוחד , והוא מגיע בשפופרת עם פיה צרה שמאפשרת שליטה על כמות החומר שיוצאת , הצבע של הקרם והריח הלא דומיננטי שלו מאפשרים להשתמש בו גם מתחת למייקאפ , בונוס מבחינתי במיוחד אחרי שנתקלתי בקרמים\משחות לבנות זרחניות שהופכות אותך לרוח רפאים שמבריחה מקורבים. אחרי שימושים ספורים הצלחתי להגיע למסקנות , לא מדובר בקרם פלא,  הוא לא מעלים את הפצע אחרי שניה ,אבל בהחלט מדובר בקרם שמזרז את תהליך ההעלמה שלו. את הקרם תוכלו למצוא בפארמים \ בתי מרקחת ב- 79.90 ש"ח ל-30 מ"ל.


תרחיץ פנים מסדרת AC Medis
אני לא יודעת אם כבר יצא לי לדבר כאן על אהבתי לתרחיצי פנים , ניסיתי את רוב התכשירים שמוצעים בשוק , ואני תמיד מתנסה בחדשים. תרחיץ פנים מבחינתי הוא מסיר האיפור היחידי שאני משתמשת בו ( לא כולל ימי עצלות ומגבונים ) . תרחיץ הפנים מסדרה זו מתאים לעור שמנוני , שכאמור כבר יצא לי לדבר על הנושא בבלוג אמנם אין לי עור סופר שומני אבל בקיץ הוא בהחלט נוטה להשתמן לו בכיף. הדבר הכי חשוב מבחינתי הוא הריח , אם למוצר יש ריח סבוני חזק הוא לא נעים לשימוש כי במקום להתעסק בניקוי אני מתעסקת בריח ורק שלא יכנס לאף! לתרחיץ יש ריח ממש עדין שבקושי ניתן להבחין בו  , הוא מסיר איפור בצורה טובה מאוד , רק מתקשה מעט עם המסקרה ( כמו רוב התרחיצים ) , ומותיר את העור לא יבש אבל גם לא לחותי שהרי המוצר מיועד לעור שמנוני , היתרון הוא שהוא לא מצריך ממני קרם לחות אחרי השימוש. התרחיץ הצליח להרשים אותי , אבל העלה בי תהייה לגביי המחיר שכן בשוק ישנם תרחיצים זולים יותר , אבל פחות טבעיים ולא יעודיים לטיפול בעור שומני ובעיות אקנה כמו שהתרחיץ הזה מיועד להם.
מחיר התרחיץ - 64.90 ש"ח ל- 125 מ"ל. 


YSL -Manifesto 
את הפוסט אני אקנח בבושם שרכשתי לאחרונה , אחרי שהתאהבתי בו בהתזה אקראית בסניף משביר כלשהו בעקבות המלצותיה של דנרה. מדובר בבושם שזכרתי כבעל ניחוח מתוק ומדהים וממכר מאותה התזה אקראית , לכן שרכשתי אותו אפילו לא ניסיתי אותו על עצמי שוב מאחר וזכרתי כמה אהבתי אותו. לצערי הבושם התברר כבלתי עמיד בעליל עליי. לצערי משהו בו לא מתאים לי , הוא משנה עליי ריחות בלי סוף , לפעמים מזכיר לי טלק , לפעמים מזכיר לי בושם מתוק ופירותי , משהו שם לא ברור במיוחד , והתאכזבתי מהבושם שהיו לי כל כך הרבה ציפיות לגביו. העיצוב מדהים נשי ועוצמתי , אבל לי אישית הבושם כנראה לא מתאים. לא הייתי פוסלת אותו מיד שכן בשמים זה דבר שמאוד משתנה מאחת לאחת . מחיר הבושם במבצע - 300 ש"ח ל- 50 מ"ל. 


עד כאן הפוסט להיום , ספרו לי האם התנסיתן במוצרים שהופיעו בפוסט? אהבתן \ לא אהבתן? מחכה לכן בתגובות!

14 תגובות:

  1. אוו! התגעגעתי לפוסטים שלך :) הגלוסים העמידים של ביוטיקייר בהחלט מוצלחים ואני ממש אהבתי אותם(יש לי את גוון 01)

    השפתונים של ביוטיקייר גם חביבים, רכשתי לאחרונה את מספר 40 שהוא סגול כהה כזה...הוא מאוד יפה אבל די כהה יחסית. מרוצה מימנו והעמידות טובה.

    השבמחק
    תשובות
    1. את יכולה להניח אותו בטפיחות כדי לקבל גוון פחות רווי :)

      מחק
  2. איפה ניתן לקנות תמוצרים של ביוטיקייר? (רצוי גם כתובת בירושלים)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני חושבת שיש סניף בתחנה המרכזית בירושלים :)

      מחק
    2. יש סניף במלחה, בקומה העליונה ליד שילב

      מחק
  3. ביוטי ואני במוצרי שפתיים זה לא, שורף וצורב, ניסיתי לא אחת.
    אני התאהבתי בו, המלצתי לחברותי ואחת מהן רכשה אותו זו הפעם השניה, מה שכן, אני לא ממליצה לקנות בושם לפני שדגמת אותו ונשארת איתו לשעות רבות, להתרשם. העיצוב שלו מהמם.

    השבמחק
    תשובות
    1. זכרתי מהפעם הקודמת שדגמתי אותו שהוא היה נעים ועמיד.. באמת טעות :(

      מחק
  4. מוצרי השפתיים של ביוטיקייר נראים שווים לגמרי! ייבחנו בהזדמנות :)
    מבאס העניין עם הבושם :(
    אולי יתאים ליציאות קצרות מהבית?

    השבמחק
    תשובות
    1. אני חושבת שזה יותר עניין שמשתנה מאחת לאחת.. אני אמשיך להשתמש בתקווה שהוא ישאר עליי יותר :)

      מחק
  5. התרחיץ של קמדיס נשמע מעניין בהחלט במיוחד עכשיו לקיץ, אבדוק את העניין!
    תתחדשי על הבושם, הניחוח שלו נהדר והאמת מאוד עמיד גם.
    איך לא הרחת אותו שוב לפני שקנית? אבל לא נורא, לדעתי דגמת אותו לפני הקיץ ועכשיו בקיץ הכל מרגיש ומריח אחרת עלינו. אל תתייאשי ממנו, חכי קצת ותהני ממנו בהמשך :)

    השבמחק
    תשובות
    1. את לא הראשונה שאומרת לי על עניין העונות.. ואם אני זוכרת בהחלט דגמתי אותו כשהיה מזג אויר קריר יותר..

      מחק
  6. אם עד עכשיו התלבטתי על השפתונים העמידים של ביוטיקייר (נו המכתימים), סגרת לי את הפינה, ארכוש!
    אני מאוד אוהבת את גוון 64, ומנצלת אותו לא מעט... עשית לי חשק לבדוק את 83.
    את לא לבד בנושא התפרצות הפצעים, אני איתך לצערי באותה הסירה=\

    השבמחק
    תשובות
    1. אין אפילו מה להתלבט בשביל המחיר המגוחך :)

      מחק
  7. אחלה סקירות
    אני זוכרת שהגלוס הדו צדדי הגיע אליי לפני מלא שנים מרבלון (כשהם עוד היו עם ארנב) אני שמחה שצצות לו עכשיו הרבה אלטרנטיבות זולות (קרליין, לייף) זה אחלה של דבר ולהבא כשתרצי להסיר אותו קחי צמר גפן עם מעט שמן (קנולה או זית זה לא משנה) ולא "תתקעי" עם שאריות שפתון יבש :)

    השבמחק